B'pest is tof, al 3 keer geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je in de eerste week van juni? Ik ga donderdag eerst 10 dagen naar B'pest
Nu al weekend? Ik mag morgen m'n thesis aan gaan passen, zelfde geld voor donderdag. Vrijdag puntjes op de i en dan heb ik om 2100hr weekendquote:
quote:
Doe je aan wedstrijdroeien? Welke vereniging zit je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Bob. het volgende:
Ik heb blaren op de blaren van mijn blaren.Roeien.
Nou, ruilen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef teigan het volgende:
[..]
het is haast niet leuk meer, zoveel vrije dagen, en nog maar zo weinig lessen tot de zomervakantie.
Met liefde, heb ik vaker gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef maok het volgende:
Besef wel dat je dan les moet geven aan een klas vol met pubers
Jaaaaaaaaaaa, ik wil Leander wel hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Met liefde, heb ik vaker gedaan
Iemand 5 dagen in de week 3 baby's en een huishouden hebben.... En 's avonds en 's nachts ook nog één baby?
Dat geeft niks. Gewoon de dictator uithangen dan blijven ze wel rustig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef maok het volgende:
Besef wel dat je dan les moet geven aan een klas vol met pubers
Minequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef maok het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik wil Leander wel hebben(en omdat ik je baantje niet wil afpakken mag je rest houden, die gaan toch steeds weer naar hun ouders terug
)
Mja. maar die Gouden & Zilveren eeuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal veel gebeurd de afgelopen duizenden jaren
Misschien moet je eens gaan praten met de britse dame die haar drieling al een tijdje McDonalds voert....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mine![]()
En ze vonden hem te dun vandaag op het CBMoet meer eten in, maar dat ventje éét al de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |