quote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef MaxMark het volgende:
Niet te verwarren met de enigszins gelijkende vroedvrouw.
Nederlands.quote:
Pak wikipedia erbij, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik ga eens kijken of ik vandaag nog meer plagiaat kan vinden.... Maakt het nakijken altijd een stuk leuker...
En het babyolifantje is lief!
zo slim zijn ze nog niet eens, ze doen gewoon copy paste van het verslag van hun klasgenoten...quote:Op zondag 17 mei 2009 09:42 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Pak wikipedia erbij, succes gegarandeerd.
Ik heb geen zin in kerkGebeurt me bijna nooit.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:42 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb geen zin in kerkGebeurt me bijna nooit.
Jij geeft op een middelbare school les toch? Welk niveau?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
zo slim zijn ze nog niet eens, ze doen gewoon copy paste van het verslag van hun klasgenoten...
jups... Havo en vwo, met nadruk op de bovenbouw..quote:Op zondag 17 mei 2009 10:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij geeft op een middelbare school les toch? Welk niveau?
Je geeft geschiedenis toch? Nog andere vakken?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:28 schreef teigan het volgende:
[..]
jups... Havo en vwo, met nadruk op de bovenbouw..
Ik heb trouwens vorig studiejaar farmaceuten geassisteerd, was ook wel eens leuk..
Nee, geschiedenis doe ik niet aan.... Ik heb Organische Chemie geassisteerd.. En dan kan je zelf wel bedenken welk vak ik geef....quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Je geeft geschiedenis toch? Nog andere vakken?
Enneh, hoezo heb je farmaceuten geassisteerd? Vak als WeTeM ofzo?
Organische Chemie practicum, daar had ik een Chinees als assistent die bijna geen engels sprak. Scheelde achteraf nog ook, helft van de dingen (Reactievergelijkingen, NMR-analyses) heeft hij voor me uitgeplozen omdat hij me geen principes uit kon leggenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, geschiedenis doe ik niet aan.... Ik heb Organische Chemie geassisteerd.. En dan kan je zelf wel bedenken welk vak ik geef....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |