beide... Ik stond bijna helemaal aan de rechterkant van het gebouw..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Organische Chemie practicum, daar had ik een Chinees als assistent die bijna geen engels sprak. Scheelde achteraf nog ook, helft van de dingen (Reactievergelijkingen, NMR-analyses) heeft hij voor me uitgeplozen omdat hij me geen principes uit kon leggen.
Je hebt dat dus in het studiejaar 2007-2008 geassisteerd? Welk blok?
Er waren 3 blokkenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef teigan het volgende:
[..]
beide... Ik stond bijna helemaal aan de rechterkant van het gebouw..
Ja, maar er waren maar 2 blokken Organische Chemie, meer assistenten konden we niet krijgen...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Er waren 3 blokken. Ik heb ergens halverwege het gebouw mijn stofjes mogen maken, vond er geen zak aan
heheh. Sorry dat ik je niet herkende, maar je haar is ook anders en en...quote:Op zondag 17 mei 2009 06:39 schreef Bob. het volgende:
Ik heb G. net gezien in de Engel!
Maar hij herkende me niet.
P.S.: Als je wel hebt opgelet, sorry voor de debiele dansjes daarvoor, maar het was 6 uur. En de engel.
Slaap lekker.
Elke keer als ik mijn haar verander herkend niemand me meer, dus ik kan het je niet echt kwalijk nemen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Sorry dat ik je niet herkende, maar je haar is ook anders en en...De gothic oog heb ik niet kunnen zien (ik moest er nog ff aan denken)
![]()
Net een uur wakker trouwens
directe link in de krant zetten werkt nietquote:Op zondag 17 mei 2009 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Leuk ja. Lekker ook om eerst 18 keer te moeten klikken om bij het goede topic te komen
Uhhh een half uur later of zo?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn haar verander herkend niemand me meer, dus ik kan het je niet echt kwalijk nemen.
En slaapkop.Tot hoe laat ben je dan nog gebleven?
Omdat iemand een bepaald stofje niet in de zuurkast afgewogen had? Ik kan me dat nog herinneren. Ging naar Jut en Jul, kwam terug, allemaal mannen in brandweerpakken. Sta je daar met je NMRbuisjequote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, maar er waren maar 2 blokken Organische Chemie, meer assistenten konden we niet krijgen...
Vandaar al die post docs..
Ik vond het verschil tussen de twee blokken heel apart... Ik had het eerste blok een hele enthousiaste groep, en het tweede blok vonden ze er weinig aan...
Zo uit mijn hoofd moet je in het tweede blok hebben gezeten... Een week voor kerst, en dan na kerst nog 2 weken... Het blok dat ik nog een ziekenhuisbezoekje heb gedaan...
jups, dat was het.....quote:Op zondag 17 mei 2009 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat iemand een bepaald stofje niet in de zuurkast afgewogen had? Ik kan me dat nog herinneren. Ging naar Jut en Jul, kwam terug, allemaal mannen in brandweerpakken. Sta je daar met je NMRbuisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |