quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Kolere, word net pas wakker.
Haha, dat is altijd lekker ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Lekker om eens uit te slapen
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef automatic_ het volgende:
Zijn in Breda gisteren nog festiviteiten afgelast of niet?
Mag ook wel eens een keertjequote:
Die BBKnoei was wel tofjes jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keertje
Loop al meer dan 40 uur per week stage.
Kan ik er maandag tenminste er weer vol tegenaan.
@Ross, gisteren in de stad was 't best gezellig. Met dieen BBQ
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:40 schreef Swiffer het volgende:
Bijna Al vanaf woensdagmiddag 17:00 weekend.
quote:LAAT DE ARMEN DE WELVAART BETALEN
Breda, gisteravond. Linkspaupertjes van de SP roepen boe tegen hardwerkende Nederlanders. Lekker makkelijk weer; rijke mensen de schuld geven omdat losers zelf te veel lenen en de hypotheek/flatscreen/quad niet meer kunnen betalen. Kortom; altijd DE ANDER de schuld geven van je eigen prutsleven. En dan nog trots door zo'n intrieste winkelstraat gaan lopen met zo'n intriest spandoek. Wij zeggen daarom. Laat de reaguurders de slogans bedenken. Roept u maar. Formule is simpel. Laat de [x] de [y] [zzz]. Dus dan krijg je zoiets van... Laat de analfabeten de krant volschrijven. Laat de pacifisten de oorlog winnen. Laat de Mexicanen de tiefus krijgen. Kom maarrrr...
bron: geenstijl.nl
Was de voorverkoop vandaag? Heb ik dat weer eens gemist.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Woei. Kaarten voor Green Day gescoord.
Kunnen ze niet gewoon zelf werken i.p.v. het door anderen op te laten lossen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
![]()
Heb me ook staan ergeren aan dat groepje.
MSN is een paar websites verderop.quote:
Iets met jeugdsentiment.quote:
Ja ik hoop dat ze daar ook wat van spelen. Bovendien is die zanger wel lekkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Je bedoelt, vroeger toen ze nog wel goed waren.
Ik ben 't niet met je eensquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze daar ook wat van spelen. Bovendien is die zanger wel lekker.
Dat is wel heeél lekkerquote:Op zondag 3 mei 2009 14:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan moet je ook langer slapen Tam
Ik werd half twaalf wakker en heb tot één uur op bed gelegen
Ik was/ben lui
Uiteraard.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel heeél lekker
En dan nu lamballen? :p
Ik heb eigenlijk nergens zin in. Ik ben nu Grey's Anatomy aan het kijken, stiekem wil ik nog mijn kamers opruimen etc. & aan de andere kant wil ik ook wel iets gaan doenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Heb geen fut om überhaupt iets te doen
Daar is 't zondag voor
Heel mss nog een terrasje pakken vanavond of vanmiddag, maar dan moet ik nog even iets van iemand horen
U ook lamballend vandaag?
Ik ken nog wel een kamer die je ook mag opruimen en schoonmakenquote:Op zondag 3 mei 2009 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nergens zin in. Ik ben nu Grey's Anatomy aan het kijken, stiekem wil ik nog mijn kamers opruimen etc. & aan de andere kant wil ik ook wel iets gaan doen![]()
M.a.w. ik ben aan het mutsen
Oh, is dat zo?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een kamer die je ook mag opruimen en schoonmaken
Ja, ik heb meestal geen tijd om 't schoon te maken. En als ik wel tijd heb, ben ik blij dat ik even zitquote:
En het is daar zeker een grote tievus bende?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, ik heb meestal geen tijd om 't schoon te maken. En als ik wel tijd heb, ben ik blij dat ik even zit
Definieer "grote tyfus bende"quote:Op zondag 3 mei 2009 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En het is daar zeker een grote tievus bende?
Ehm... Overal rommel, vuile kleren, viezigheid?quote:
Checkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Overal rommel, vuile kleren, viezigheid?
Kijk, dat scheelt! Haha.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Check
Het is nog wel leefbaar, je vindt geen etensresten onder m'n bed ofzeau.
Maar probeer maar iets te vinden op m'n kamer...
Dus, hoe laat kom je m'n kamer schoonmaken?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt! Haha.
Hmm... Ik denk dat mijn kamer dan nog schoon is als ik het met die van jou ga vergelijken
Waar moet ik dan zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus, hoe laat kom je m'n kamer schoonmaken?
Ik moet echt eens zo'n Pool inhuren![]()
In E-Lquote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zijn?
En kan ik een "voor" plaatje zien? Dan weet ik of ik het aan kan
Ja, dat wist ik wel, maar E-L is grootquote:Op zondag 3 mei 2009 15:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
In E-L
Voorplaatje....., euhm....
Geduld
Het is te overzienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Vind je?
Ik moet ook weer eens hoognodig m'n administratie doen
Postvakje puilt ook helemaal uit
Ik meestal ook, tenzij ik weinig tijd heb, of geen zin er in hebquote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is te overzien
Daar heb ik geen last van, want dat houd ik allemaal erg goed bij
Hmm... Daar heb ik geen last van haha. Ik ben een beetje een freak qua ordenen etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik meestal ook, tenzij ik weinig tijd heb, of geen zin er in heb
Moet er een structuur in krijgen, er komt een keer dat alles in m'n koppie fout gaat
Dwangneurose?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Daar heb ik geen last van haha. Ik ben een beetje een freak qua ordenen etc.
Haha, nee dat ook weer niet. Ik heb alles (op de pc) in mapjes staan en het moet ook altijd in hetzelfde mapje komen... En qua papieren bewaar ik ook veel en 1x in de zoveel tijd dan haal ik een hoop zooi door de versnipperaarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dwangneurose?
Bij mij is 't meeste ook wel geordend, alleen bepaalde dingen nog niet
Dat zweeft nog rond in m'n postvakje
Ik heb gewoon bepaalde mappen met daarin bepaalde tabbladen en in die mappen gaan eigenlijk alles. Op m'n PC heb ik ook een bepaalde structuur.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee dat ook weer niet. Ik heb alles (op de pc) in mapjes staan en het moet ook altijd in hetzelfde mapje komen... En qua papieren bewaar ik ook veel en 1x in de zoveel tijd dan haal ik een hoop zooi door de versnipperaar
Mja, dat heb ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bepaalde mappen met daarin bepaalde tabbladen en in die mappen gaan eigenlijk alles. Op m'n PC heb ik ook een bepaalde structuur.
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook
En zodra ik iets ga veranderen, dan lig ik eruit :/
Haha. Ik ben dan echt dingen kwijt zeg maar...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd
Maar aangezien ik zeer adaptief ben, zal me dat geen problemen opleveren
Whehehe, mutsquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben dan echt dingen kwijt zeg maar...
Ik bedoelde meer als ik spullen in het echt verplaats ofzoquote:
hetgeen Ritchie mededeelt!quote:
whaha - je hebt vakantie en je verveelt je!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Zit iedereen op 't terras ofzeau?
Hier dus een schaamteloze kick
Is dat niet een beetje koud?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef JDude het volgende:
[Kuukske] In de tuin zitten, olé olé[/Kuukske]
Nu nog wel, maar hopelijk over een paar weken niet meer!quote:
Neen, werk momenteel gewoon 40 uur per week....quote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef Asics het volgende:
[..]
whaha - je hebt vakantie en je verveelt je!![]()
Das ff wennen zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neen, werk momenteel gewoon 40 uur per week....
Hehe van de IKEA, ik heb hem in spiegelbeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef Tammeh het volgende:
Weer 'es wat anders dan een schaamteloze kick.. schaamteloos adverteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog een hoekbank/2persoons slaapbank/chaise lounge kopen?
1,5 jaar gebruikt, zo goed als nieuw. Prima staat.
* Zitbank, chaise longue en tweepersoonsbed in één.
* Extra opbergruimte onder de zitting van het hoekelement; praktisch voor het opbergen van beddengoed e.d.
* Het uittrekbare gedeelte is bekleed met dezelfde stof als de bank; trek uit en je hebt een ruime chaise longue.
Afmeting gemonteerd
Breedte: 240 cm
Diepte: 90 cm
Hoogte: 73 cm
Zitdiepte: 60 cm
Zithoogte: 45 cm
Bedbreedte: 140 cm
Bedlengte: 204 cm
Nieuwprijs ¤529,-, nu kopen-prijs ¤150,-.
100 euro? pquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe van de IKEA, ik heb hem in spiegelbeeldPerfecte bank trouwens, ding ligt heerlijk
Het huisje is te klein voor zijn drieen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou als we dan toch adverteren: JD en ik hebben een hele goede vaatwasser in de aanbieding. 200 euro.
Anderhalf jaar oud. Zelf afhalen.
Want, mochten jullie het nog niet weten. JD en ik gaan verhuizen. In verdere details treden we niet. En nee we zijn niet uit elkaar.
Nee, ik ben ook niet zwanger.quote:
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginnekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Wat een beschuldigingen Ross. Wat denk je wel niet van ons.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginneken
EH PARDON?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginneken
Woon jij ook in het ginneken? Wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
EH PARDON?!
(Oh, en de bank is al verkocht.)
Ze moet de grens nog even opzoeken denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Rossdale het volgende:
Woon jij ook in het ginneken? Wist ik helemaal niet
Mja. Indd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ze moet de grens nog even opzoeken denk ik.
Ik wilde een flauw garpje maken, ik wilde verder niks bekend makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo. Je zou je mond houden!
Hihi. Gekkie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wilde een flauw garpje maken, ik wilde verder niks bekend maken
Ehhmm.. Ja dat is een goeie. Daar ga ik even over nadenken.quote:
Mijn hulp krijgen ze niet hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef bassieVL het volgende:
Leeuwaarden heeft pas 16 topics, die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Ik ga geen vieze dingen met je doen, daar heb je Jan Diederick voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehhmm.. Ja dat is een goeie. Daar ga ik even over nadenken.
Volgens het kadaster, jawel. Woon in de buurt van de Shoerama.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Woon jij ook in het ginneken? Wist ik helemaal niet
Dat is wel een béétje overdreven hoor. Als je zou weten waar ik precies zou wonen dan is 't ook meteen duidelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef JDude het volgende:
Ja, huizen die kadastraal in Ginneken zijn geregistreerd vind je tot bijna in Dorst en Teteringen. De oude gemeente Ginneken was groot.
Ik zeg Blauwe Kei!quote:
Zo overdreven is dat niet hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Tammeh het volgende:
Dat is wel een béétje overdreven hoor. Als je zou weten waar ik precies zou wonen dan is 't ook meteen duidelijk.
Wat je zegt Rizzeau, hier is sprake van een onenigheid betreffende de wijkgrenzen.quote:
Dank jequote:Op donderdag 7 mei 2009 18:11 schreef Suuz_ het volgende:
Wat een mooie TT trouwens...
Verdrietig, maar mooi verzonnen
Ahhh! Volgende keer letten we beter opquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je
Jij bent de eerste die de gevoeligheid en actualiteit in mijn TT opmerkt.
Stille hint naar de overige Breda-users![]()
Oeps...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Er komt geen volgende keer meer
Ik heb m'n les geleerd
Nogmaals, erg mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je
Trouwens...Etten-Leurenaren he dan krijg je dat! Die zitten toch al snel op 1 lijn hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je
Zeg lieverd, blijf jij bezig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat je zegt Rizzeau, hier is sprake van een onenigheid betreffende de wijkgrenzen.
Nice! Waar?quote:
Ach, dat nemen we maar voor lief.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Italiaans is immer gut. Dordt dan weer niet.
Pas op jij! Dordt is best leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Italiaans is immer gut. Dordt dan weer niet.
Jij komt toch ook naar Breda gevlucht?quote:
Dordt is best oké, maar ik mag er niet alleen over straat, haha. Sowieso moet je niet naar (Oud-) Crispijn gaan.quote:
Heb geen pilsch.quote:
da's pas een drankprobleem.quote:
Oh dat ken ik nog van de Heuvel.quote:Op zondag 10 mei 2009 05:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben veeel te vroeg wakker. Klacht: polen die teveel drinken en vervolgens ruzie krijgen, gaan schreeuwen, elkaar lam slaan en vervolgens zes man politie nodig is.
als ze 't maar zachtjes doenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Ritchie het volgende:
Als ze mekaar lamslaan is er niks aan de hand toch?
Ik heb veel te slecht geslapen. Klacht, kat met aandachtstekort. *Mauw, miauw, miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, mauw? MAUW! Ma-aaaaaaaaauw!!*quote:Op zondag 10 mei 2009 05:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben veeel te vroeg wakker. Klacht: polen die teveel drinken en vervolgens ruzie krijgen, gaan schreeuwen, elkaar lam slaan en vervolgens zes man politie nodig is.
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb veel te slecht geslapen. Klacht, kat met aandachtstekort. *Mauw, miauw, miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, mauw? MAUW! Ma-aaaaaaaaauw!!*
Tip:quote:Op maandag 11 mei 2009 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb veel te slecht geslapen. Klacht, kat met aandachtstekort. *Mauw, miauw, miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, mauw? MAUW! Ma-aaaaaaaaauw!!*
quote:
Nou?quote:
Ik zag hem ook vanuit mijn raam. Gekke aanvliegroute voor Gilze-Rijen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:43 schreef fransbreda het volgende:
Vliegtuig kwam wel heel laag over!!
VET MAN !!! DIE HEB JE ECHT GOED GEMAAKTquote:Op maandag 11 mei 2009 21:29 schreef Asics het volgende:
Wèn schôn stadje hebben we toch.
[ afbeelding ]
Breda
Omdat de plee-offs kut zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef travelman het volgende:
Ik las net dat NAC-Feyenoord is nog lang niet uitverkocht is (pas 10.500 kaarten); dacht dat het wel vol zou zitten. Iemand van de supporters enig idee, waar het aan ligt?
zit idd nog geen dooie hond op te wachten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef travelman het volgende:
Ik las net dat NAC-Feyenoord is nog lang niet uitverkocht is (pas 10.500 kaarten); dacht dat het wel vol zou zitten. Iemand van de supporters enig idee, waar het aan ligt?
Aan het voorbruinen voor de zomervakantie ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Swiffer het volgende:
Nog 1 uurke.. en dan lekker onder de zonnebank!
Juistem en dat gaan we inluiden met een pilske!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef solidworks het volgende:
W E E K E N D !!!
Timmeehh!!!!!quote:
thanksquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Asics het volgende:
[..]
VET MAN !!! DIE HEB JE ECHT GOED GEMAAKT
Doe es!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Asics het volgende:
[..]
thanksheb r nog meer zal binnenkort nog es wa posten
Haha, okay. Ben ik ook weer op de hoogte. Dacht dat de play-offs wel leefden, dus niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef fransbreda het volgende:
[..]
zit idd nog geen dooie hond op te wachten.
Gelukkig wel ja.quote:
Wanneer gaan jullie nou verhuizen?quote:
Is het weer niet goed genoeg?quote:
De planning is 15 augustus. Maar dat is ook afhankelijk van de klusjesman.quote:
Over 2 weken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:53 schreef Ritchie het volgende:
De planning is 15 augustus. Maar dat is ook afhankelijk van de klusjesman.
En jullie?
Jazeker! Maar dat vertel ik nietquote:
Dat zou kunnen. Misschien ook wel niet.quote:
Waarom zou je er anders zo geheimzinnig over doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Misschien ook wel niet.
Omdat wij er niet zo'n trek in hebben dat half publiekelijk Fok kan raden waar we wonen. Wat vorige verhuizing wel het geval wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef bassieVL het volgende:
Waarom zou je er anders zo geheimzinnig over doen?
What's up?quote:
Het is een schandequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Zelfs tieten helpen niet om 't topique levend te krijgen...
Tsja, had je maar niet op MSN moeten zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
duh, de link werkt niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
hee nu welquote:
Zelfs een 0-4 zege van NAC niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
sorry, had even een levenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef Ritchie het volgende:
Zeg, ben ik weer de enige die aan het werk is zeker?
Romantisch op weg naar je geliefde?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja
Ik heb voor vandaag vrij kunnen regelen
Zit nu wel in de trein...
Ja, hij heeft een import-bruidje.quote:
quote:
Jij bent op je teentjes getrapt door een loze opmerking over je autoje en vervolgens doe je hetzelfde over een andere autoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is geen gepimpte e30
Het is gewoon een propere e28 die terug wordt gebracht in originele staat, dus niks turkenbak
Ga jij maar in je Fiat Panda rijden
Punt 1: Sterfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jij bent op je teentjes getrapt door een loze opmerking over je autoje en vervolgens doe je hetzelfde over een andere autoomfg wat een zielige bedoening. BMW's zijn tof, per definitie.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is geen gepimpte e30
Het is gewoon een propere e28 die terug wordt gebracht in originele staat, dus niks turkenbak
Ga jij maar in je Fiat Panda rijden
Je laat je weer 's snel op de kast jagen.quote:
Ik heb je niet gespotquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
Oh heerlijk weeken vrij
Gister wezen jazzen in de stad, erg gezellig moet ik zeggen!
Vanavond weer!
Mja, dat is wel een goede vraagquote:Op zondag 24 mei 2009 02:33 schreef Tammeh het volgende:
Ik vraag me af wat ik in hemelsnaam op dit tijdstip nog op FOK! doe.
Ik had het op den duur ook wel gehoord jaquote:Op zondag 24 mei 2009 02:34 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond in Stilburg geweest. Had wel weer even genoeg Jazz gehoord. Morgen waarschijnlijk wel weer een terrasje pakken op de markt, of naar het park ofzo
Ik vraag 't me van jullie ook wel af eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een goede vraag
[..]
Ik had het op den duur ook wel gehoord ja
Ik ben net terug uit Breda & ik wil even iets checken m.b.t. mijn autoverzekering...quote:Op zondag 24 mei 2009 02:38 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik vraag 't me van jullie ook wel af eigenlijk.
Hehe.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben net thuis tammeh en heb nog geen slaap dus ik ging even kijken of wat mensen van de gamescrew gisteravond ook braaf hebben gedaan wat ze moesten doenStiekem nog even "aan het werk" dus
Heel herkenbaar. Als ik iets wil dan moet en zal het gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit Breda & ik wil even iets checken m.b.t. mijn autoverzekering...
Ik heb dat nu in mijn hoofd, dus dat "moet" nu gebeuren![]()
Haha, inderdaad. Maar goed; ik heb nu mijn antwoord gevonden, dus ik kan bijna gaan slapenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Als ik iets wil dan moet en zal het gebeuren.Heel vervelend soms.
Eeheh. Slaap lekker alvast!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar goed; ik heb nu mijn antwoord gevonden, dus ik kan bijna gaan slapen
Dankje! Probleem is alleen dat ik niet moe ben & de neiging heb om nog wat voor een tentamen door te lezen...quote:Op zondag 24 mei 2009 02:47 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Eeheh. Slaap lekker alvast!
Ik ga nog even douchen, wasje in de droger gooien, en slapen!
Ik ben ook niet moe. Ofja, lichamelijk welquote:Op zondag 24 mei 2009 02:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Probleem is alleen dat ik niet moe ben & de neiging heb om nog wat voor een tentamen door te lezen...Volgens mij ben ik ziek
Jullie ook lekker slapen en tot morgen in het nieuwe topic...?
Ja, mijn benen zijn vooral moequote:Op zondag 24 mei 2009 02:49 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ben ook niet moe. Ofja, lichamelijk wel![]()
![]()
, maar geestelijk echt helemaal niet.
![]()
En ach, waarom zou je die neiging onderdrukken? Gewoon gebruik van maken nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |