VET MAN !!! DIE HEB JE ECHT GOED GEMAAKTquote:Op maandag 11 mei 2009 21:29 schreef Asics het volgende:
Wèn schôn stadje hebben we toch.
[ afbeelding ]
Breda
Omdat de plee-offs kut zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef travelman het volgende:
Ik las net dat NAC-Feyenoord is nog lang niet uitverkocht is (pas 10.500 kaarten); dacht dat het wel vol zou zitten. Iemand van de supporters enig idee, waar het aan ligt?
zit idd nog geen dooie hond op te wachten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:34 schreef travelman het volgende:
Ik las net dat NAC-Feyenoord is nog lang niet uitverkocht is (pas 10.500 kaarten); dacht dat het wel vol zou zitten. Iemand van de supporters enig idee, waar het aan ligt?
Aan het voorbruinen voor de zomervakantie ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Swiffer het volgende:
Nog 1 uurke.. en dan lekker onder de zonnebank!
Juistem en dat gaan we inluiden met een pilske!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:20 schreef solidworks het volgende:
W E E K E N D !!!
Timmeehh!!!!!quote:
thanksquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Asics het volgende:
[..]
VET MAN !!! DIE HEB JE ECHT GOED GEMAAKT
Doe es!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:57 schreef Asics het volgende:
[..]
thanksheb r nog meer zal binnenkort nog es wa posten
Haha, okay. Ben ik ook weer op de hoogte. Dacht dat de play-offs wel leefden, dus niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef fransbreda het volgende:
[..]
zit idd nog geen dooie hond op te wachten.
Gelukkig wel ja.quote:
Wanneer gaan jullie nou verhuizen?quote:
Is het weer niet goed genoeg?quote:
De planning is 15 augustus. Maar dat is ook afhankelijk van de klusjesman.quote:
Over 2 weken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:53 schreef Ritchie het volgende:
De planning is 15 augustus. Maar dat is ook afhankelijk van de klusjesman.
En jullie?
Jazeker! Maar dat vertel ik nietquote:
Dat zou kunnen. Misschien ook wel niet.quote:
Waarom zou je er anders zo geheimzinnig over doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Misschien ook wel niet.
Omdat wij er niet zo'n trek in hebben dat half publiekelijk Fok kan raden waar we wonen. Wat vorige verhuizing wel het geval wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef bassieVL het volgende:
Waarom zou je er anders zo geheimzinnig over doen?
What's up?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |