whaha - je hebt vakantie en je verveelt je!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Zit iedereen op 't terras ofzeau?
Hier dus een schaamteloze kick
Is dat niet een beetje koud?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef JDude het volgende:
[Kuukske] In de tuin zitten, olé olé[/Kuukske]
Nu nog wel, maar hopelijk over een paar weken niet meer!quote:
Neen, werk momenteel gewoon 40 uur per week....quote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef Asics het volgende:
[..]
whaha - je hebt vakantie en je verveelt je!![]()
Das ff wennen zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neen, werk momenteel gewoon 40 uur per week....
Hehe van de IKEA, ik heb hem in spiegelbeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef Tammeh het volgende:
Weer 'es wat anders dan een schaamteloze kick.. schaamteloos adverteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog een hoekbank/2persoons slaapbank/chaise lounge kopen?
1,5 jaar gebruikt, zo goed als nieuw. Prima staat.
* Zitbank, chaise longue en tweepersoonsbed in één.
* Extra opbergruimte onder de zitting van het hoekelement; praktisch voor het opbergen van beddengoed e.d.
* Het uittrekbare gedeelte is bekleed met dezelfde stof als de bank; trek uit en je hebt een ruime chaise longue.
Afmeting gemonteerd
Breedte: 240 cm
Diepte: 90 cm
Hoogte: 73 cm
Zitdiepte: 60 cm
Zithoogte: 45 cm
Bedbreedte: 140 cm
Bedlengte: 204 cm
Nieuwprijs ¤529,-, nu kopen-prijs ¤150,-.
100 euro? pquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe van de IKEA, ik heb hem in spiegelbeeldPerfecte bank trouwens, ding ligt heerlijk
Het huisje is te klein voor zijn drieen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou als we dan toch adverteren: JD en ik hebben een hele goede vaatwasser in de aanbieding. 200 euro.
Anderhalf jaar oud. Zelf afhalen.
Want, mochten jullie het nog niet weten. JD en ik gaan verhuizen. In verdere details treden we niet. En nee we zijn niet uit elkaar.
Nee, ik ben ook niet zwanger.quote:
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginnekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Wat een beschuldigingen Ross. Wat denk je wel niet van ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |