Dus, hoe laat kom je m'n kamer schoonmaken?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt! Haha.
Hmm... Ik denk dat mijn kamer dan nog schoon is als ik het met die van jou ga vergelijken
Waar moet ik dan zijn?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus, hoe laat kom je m'n kamer schoonmaken?
Ik moet echt eens zo'n Pool inhuren![]()
In E-Lquote:Op zondag 3 mei 2009 14:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zijn?
En kan ik een "voor" plaatje zien? Dan weet ik of ik het aan kan
Ja, dat wist ik wel, maar E-L is grootquote:Op zondag 3 mei 2009 15:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
In E-L
Voorplaatje....., euhm....
Geduld
Het is te overzienquote:Op zondag 3 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Vind je?
Ik moet ook weer eens hoognodig m'n administratie doen
Postvakje puilt ook helemaal uit
Ik meestal ook, tenzij ik weinig tijd heb, of geen zin er in hebquote:Op zondag 3 mei 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is te overzien
Daar heb ik geen last van, want dat houd ik allemaal erg goed bij
Hmm... Daar heb ik geen last van haha. Ik ben een beetje een freak qua ordenen etc.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik meestal ook, tenzij ik weinig tijd heb, of geen zin er in heb
Moet er een structuur in krijgen, er komt een keer dat alles in m'n koppie fout gaat
Dwangneurose?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Daar heb ik geen last van haha. Ik ben een beetje een freak qua ordenen etc.
Haha, nee dat ook weer niet. Ik heb alles (op de pc) in mapjes staan en het moet ook altijd in hetzelfde mapje komen... En qua papieren bewaar ik ook veel en 1x in de zoveel tijd dan haal ik een hoop zooi door de versnipperaarquote:Op zondag 3 mei 2009 15:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dwangneurose?
Bij mij is 't meeste ook wel geordend, alleen bepaalde dingen nog niet
Dat zweeft nog rond in m'n postvakje
Ik heb gewoon bepaalde mappen met daarin bepaalde tabbladen en in die mappen gaan eigenlijk alles. Op m'n PC heb ik ook een bepaalde structuur.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee dat ook weer niet. Ik heb alles (op de pc) in mapjes staan en het moet ook altijd in hetzelfde mapje komen... En qua papieren bewaar ik ook veel en 1x in de zoveel tijd dan haal ik een hoop zooi door de versnipperaar
Mja, dat heb ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 15:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bepaalde mappen met daarin bepaalde tabbladen en in die mappen gaan eigenlijk alles. Op m'n PC heb ik ook een bepaalde structuur.
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook
En zodra ik iets ga veranderen, dan lig ik eruit :/
Haha. Ik ben dan echt dingen kwijt zeg maar...quote:Op zondag 3 mei 2009 15:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd
Maar aangezien ik zeer adaptief ben, zal me dat geen problemen opleveren
Whehehe, mutsquote:Op zondag 3 mei 2009 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik ben dan echt dingen kwijt zeg maar...
Ik bedoelde meer als ik spullen in het echt verplaats ofzoquote:
hetgeen Ritchie mededeelt!quote:
whaha - je hebt vakantie en je verveelt je!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Zit iedereen op 't terras ofzeau?
Hier dus een schaamteloze kick
Is dat niet een beetje koud?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:21 schreef JDude het volgende:
[Kuukske] In de tuin zitten, olé olé[/Kuukske]
Nu nog wel, maar hopelijk over een paar weken niet meer!quote:
Neen, werk momenteel gewoon 40 uur per week....quote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef Asics het volgende:
[..]
whaha - je hebt vakantie en je verveelt je!![]()
Das ff wennen zekerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neen, werk momenteel gewoon 40 uur per week....
Hehe van de IKEA, ik heb hem in spiegelbeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:10 schreef Tammeh het volgende:
Weer 'es wat anders dan een schaamteloze kick.. schaamteloos adverteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand nog een hoekbank/2persoons slaapbank/chaise lounge kopen?
1,5 jaar gebruikt, zo goed als nieuw. Prima staat.
* Zitbank, chaise longue en tweepersoonsbed in één.
* Extra opbergruimte onder de zitting van het hoekelement; praktisch voor het opbergen van beddengoed e.d.
* Het uittrekbare gedeelte is bekleed met dezelfde stof als de bank; trek uit en je hebt een ruime chaise longue.
Afmeting gemonteerd
Breedte: 240 cm
Diepte: 90 cm
Hoogte: 73 cm
Zitdiepte: 60 cm
Zithoogte: 45 cm
Bedbreedte: 140 cm
Bedlengte: 204 cm
Nieuwprijs ¤529,-, nu kopen-prijs ¤150,-.
100 euro? pquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe van de IKEA, ik heb hem in spiegelbeeldPerfecte bank trouwens, ding ligt heerlijk
Het huisje is te klein voor zijn drieen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou als we dan toch adverteren: JD en ik hebben een hele goede vaatwasser in de aanbieding. 200 euro.
Anderhalf jaar oud. Zelf afhalen.
Want, mochten jullie het nog niet weten. JD en ik gaan verhuizen. In verdere details treden we niet. En nee we zijn niet uit elkaar.
Nee, ik ben ook niet zwanger.quote:
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginnekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Wat een beschuldigingen Ross. Wat denk je wel niet van ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |