Ach, dat nemen we maar voor lief.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Italiaans is immer gut. Dordt dan weer niet.
Pas op jij! Dordt is best leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Italiaans is immer gut. Dordt dan weer niet.
Jij komt toch ook naar Breda gevlucht?quote:
Dordt is best oké, maar ik mag er niet alleen over straat, haha. Sowieso moet je niet naar (Oud-) Crispijn gaan.quote:
Heb geen pilsch.quote:
da's pas een drankprobleem.quote:
Oh dat ken ik nog van de Heuvel.quote:Op zondag 10 mei 2009 05:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben veeel te vroeg wakker. Klacht: polen die teveel drinken en vervolgens ruzie krijgen, gaan schreeuwen, elkaar lam slaan en vervolgens zes man politie nodig is.
als ze 't maar zachtjes doenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Ritchie het volgende:
Als ze mekaar lamslaan is er niks aan de hand toch?
Ik heb veel te slecht geslapen. Klacht, kat met aandachtstekort. *Mauw, miauw, miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, mauw? MAUW! Ma-aaaaaaaaauw!!*quote:Op zondag 10 mei 2009 05:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben veeel te vroeg wakker. Klacht: polen die teveel drinken en vervolgens ruzie krijgen, gaan schreeuwen, elkaar lam slaan en vervolgens zes man politie nodig is.
quote:Op maandag 11 mei 2009 08:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb veel te slecht geslapen. Klacht, kat met aandachtstekort. *Mauw, miauw, miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, mauw? MAUW! Ma-aaaaaaaaauw!!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |