quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginneken
EH PARDON?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jullie mij alleen achterlaten in het ginneken
Woon jij ook in het ginneken? Wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
EH PARDON?!
(Oh, en de bank is al verkocht.)
Ze moet de grens nog even opzoeken denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Rossdale het volgende:
Woon jij ook in het ginneken? Wist ik helemaal niet
Mja. Indd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ze moet de grens nog even opzoeken denk ik.
Ik wilde een flauw garpje maken, ik wilde verder niks bekend makenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:53 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo. Je zou je mond houden!
Hihi. Gekkie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wilde een flauw garpje maken, ik wilde verder niks bekend maken
Ehhmm.. Ja dat is een goeie. Daar ga ik even over nadenken.quote:
Mijn hulp krijgen ze niet hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef bassieVL het volgende:
Leeuwaarden heeft pas 16 topics, die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Ik ga geen vieze dingen met je doen, daar heb je Jan Diederick voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehhmm.. Ja dat is een goeie. Daar ga ik even over nadenken.
Volgens het kadaster, jawel. Woon in de buurt van de Shoerama.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Woon jij ook in het ginneken? Wist ik helemaal niet
Dat is wel een béétje overdreven hoor. Als je zou weten waar ik precies zou wonen dan is 't ook meteen duidelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:23 schreef JDude het volgende:
Ja, huizen die kadastraal in Ginneken zijn geregistreerd vind je tot bijna in Dorst en Teteringen. De oude gemeente Ginneken was groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |