Het is een schandequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Zelfs tieten helpen niet om 't topique levend te krijgen...
Tsja, had je maar niet op MSN moeten zitten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
duh, de link werkt niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
hee nu welquote:
Zelfs een 0-4 zege van NAC niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
sorry, had even een levenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef Ritchie het volgende:
Zeg, ben ik weer de enige die aan het werk is zeker?
Romantisch op weg naar je geliefde?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:03 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja
Ik heb voor vandaag vrij kunnen regelen
Zit nu wel in de trein...
Ja, hij heeft een import-bruidje.quote:
quote:
Jij bent op je teentjes getrapt door een loze opmerking over je autoje en vervolgens doe je hetzelfde over een andere autoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is geen gepimpte e30
Het is gewoon een propere e28 die terug wordt gebracht in originele staat, dus niks turkenbak
Ga jij maar in je Fiat Panda rijden
Punt 1: Sterfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jij bent op je teentjes getrapt door een loze opmerking over je autoje en vervolgens doe je hetzelfde over een andere autoomfg wat een zielige bedoening. BMW's zijn tof, per definitie.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is geen gepimpte e30
Het is gewoon een propere e28 die terug wordt gebracht in originele staat, dus niks turkenbak
Ga jij maar in je Fiat Panda rijden
Je laat je weer 's snel op de kast jagen.quote:
Ik heb je niet gespotquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:05 schreef Suuz_ het volgende:
Oh heerlijk weeken vrij
Gister wezen jazzen in de stad, erg gezellig moet ik zeggen!
Vanavond weer!
Mja, dat is wel een goede vraagquote:Op zondag 24 mei 2009 02:33 schreef Tammeh het volgende:
Ik vraag me af wat ik in hemelsnaam op dit tijdstip nog op FOK! doe.
Ik had het op den duur ook wel gehoord jaquote:Op zondag 24 mei 2009 02:34 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond in Stilburg geweest. Had wel weer even genoeg Jazz gehoord. Morgen waarschijnlijk wel weer een terrasje pakken op de markt, of naar het park ofzo
Ik vraag 't me van jullie ook wel af eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een goede vraag
[..]
Ik had het op den duur ook wel gehoord ja
Ik ben net terug uit Breda & ik wil even iets checken m.b.t. mijn autoverzekering...quote:Op zondag 24 mei 2009 02:38 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik vraag 't me van jullie ook wel af eigenlijk.
Hehe.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben net thuis tammeh en heb nog geen slaap dus ik ging even kijken of wat mensen van de gamescrew gisteravond ook braaf hebben gedaan wat ze moesten doenStiekem nog even "aan het werk" dus
Heel herkenbaar. Als ik iets wil dan moet en zal het gebeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit Breda & ik wil even iets checken m.b.t. mijn autoverzekering...
Ik heb dat nu in mijn hoofd, dus dat "moet" nu gebeuren![]()
Haha, inderdaad. Maar goed; ik heb nu mijn antwoord gevonden, dus ik kan bijna gaan slapenquote:Op zondag 24 mei 2009 02:43 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Als ik iets wil dan moet en zal het gebeuren.Heel vervelend soms.
Eeheh. Slaap lekker alvast!quote:Op zondag 24 mei 2009 02:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar goed; ik heb nu mijn antwoord gevonden, dus ik kan bijna gaan slapen
Dankje! Probleem is alleen dat ik niet moe ben & de neiging heb om nog wat voor een tentamen door te lezen...quote:Op zondag 24 mei 2009 02:47 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Eeheh. Slaap lekker alvast!
Ik ga nog even douchen, wasje in de droger gooien, en slapen!
Ik ben ook niet moe. Ofja, lichamelijk welquote:Op zondag 24 mei 2009 02:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Probleem is alleen dat ik niet moe ben & de neiging heb om nog wat voor een tentamen door te lezen...Volgens mij ben ik ziek
Jullie ook lekker slapen en tot morgen in het nieuwe topic...?
Ja, mijn benen zijn vooral moequote:Op zondag 24 mei 2009 02:49 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik ben ook niet moe. Ofja, lichamelijk wel![]()
![]()
, maar geestelijk echt helemaal niet.
![]()
En ach, waarom zou je die neiging onderdrukken? Gewoon gebruik van maken nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |