Dat is geen overbodige luxe. Ik zit binnen zonder laptop met 26 graden Celcius.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef freecell het volgende:
Ik zit onder een parasol op het balkon met de laptop
Mattie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
KAMERAAD
Kan je nagaan hoe je je voelt als je daadwerkelijk op Tenerife zitquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:37 schreef Atlanticus het volgende:
Volgens de weerknop van NRC Handelsblad is het nu 15 graden.![]()
Toch heb ik nu het gevoel alsof ik op Tenerife zit.
Alvast wat gouden tips (uit eigen ervaring):quote:
Hebben wij samen gegeten danquote:
Volgens mij niet,quote:
Hoi!quote:
Je bent eigenlijk verdediger of had je geen zin om zo ver te lopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef Grulez het volgende:
heheh ik heb 2 keer gescoord vandaagBeide vanaf de middellijn; het is ongelofelijk
Ik heb er nu wel een goed gevoel over. Ken zo goed als alles, morgen nog een keer dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:
nou ik heb gewoon een fabelachtige traptechniekquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef maok het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk verdediger of had je geen zin om zo ver te lopen?
Succesquote:
Het shirt is nog wel een beetje groot ookquote:Op woensdag 22 april 2009 09:08 schreef Tangarine het volgende:
Leuk! Anders krimpt het shirt idd nog als je de baby heet wast!
Yay!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vermaak me prima met het in Groningen wonen trouwens.
Gelukkigquote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vermaak me prima met het in Groningen wonen trouwens.
de EFF is ook al komend weekend!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi boem dikkel.
En @ frans; ik had op mn mondeling een 5,8
En ik heb mn cijfer terug van mn examen ckv,7.8
En ik heb zin in koninginnedag,Dan komt Vana-events* naar Groningen.
*Vana-events organiseert dingen als Nox Obscura, Elf Fantasy Fair, Castlefest etc.
Dit word dan ook mijn 3e jaar dat ik ga,quote:
Cool,quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef maok het volgende:
De fridayfunskate is er ook op koninginnedag, op de sportmarkt en er is ook een extra skatetocht
Van mij mag het,quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef maok het volgende:
Kunnen we het niet combineren. Elfjes op skates, of is dat te modern?
Dat zou fucking geniaal zijn, Trix in de kantine.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef maok het volgende:
Jep. En dan lunch ik er ook, maar ze zit waarschijnlijk niet in de kantine
Waar willen ze dan dat gaan doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van mij mag het,
Ik ben iig erg benieuwd wat ze er trouwens van maken, ik weet alleen dat ze het in de middeleeuwse sferen willen brengen. Als dat ze net zo goed lukt als bij Castlefest etc. dan yaay.
En ik heb een fout gemaakt. Vana-events is niet van EFF, maar wel van Castlefest, Keltfest, Nox obscura etc.
Maargoed.
hebben die vorig jaar ook niet die middeleeuwse markt op de vismarkt gemaakt??quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van mij mag het,
Ik ben iig erg benieuwd wat ze er trouwens van maken, ik weet alleen dat ze het in de middeleeuwse sferen willen brengen. Als dat ze net zo goed lukt als bij Castlefest etc. dan yaay.
En ik heb een fout gemaakt. Vana-events is niet van EFF, maar wel van Castlefest, Keltfest, Nox obscura etc.
Maargoed.
Dat was niet van Vana-events. Die doen dit voor het eerst zover ik weet, iig wel in Groningen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar willen ze dan dat gaan doen?
Vorig jaar was er een soort Middeleeuwse markt op de Vismarkt
quote:Koninginnemarkt Groningen:
Samen met de Cooking Highlander, Rapalje en de Woads zijn we al druk bezig om de Vismarkt in Groningen tijdens Koninginnedag om te toveren tot een vrolijk Keltisch feest. Vorig jaar waren we alleen als bezoeker aanwezig, nu gaan we zorgen voor een leuke markt met allerlei Keltische producten en activiteiten. Mocht je in de buurt zijn, kom gezellig langs om te genieten van de prachtige muziek, het lekkere eten en de feestelijke markt.
Graag tot ziens!
Die was heel saaiquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar willen ze dan dat gaan doen?
Vorig jaar was er een soort Middeleeuwse markt op de Vismarkt
U is tegen romantiek?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:27 schreef nietzman het volgende:
Keltische producten._.
En zo blijft de Westerse samenleving een slachtoffer van de Romantiek.
Ik heb geen idee, ik zat toen in Leiden,quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef kikoooooo het volgende:
http://partyflock.nl/party/146123
Dat gaan we doen op de vismarkt
We gaan gewoon brak in bed liggen op koninginnedagquote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef kikoooooo het volgende:
Dit is pas vanaf 20.00 op de vismarkt he.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
We gaan gewoon brak in bed liggen op koninginnedag
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Bob. het volgende:
Is koninginnedag zo'n happening dan?![]()
Ik heb het vast de afgelopen jaren wel gevierd, maar kan me er helemaal niks meer van herinneren, dus echt indruk zal het niet hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Kledingvoorschrift
Lekker losjes, lekker lauw
Moet je naar andere kroegen gaanquote:Op woensdag 22 april 2009 12:56 schreef Prosac het volgende:
koninginnenacht is een hel. Drama in de kroegen altijd.
koninginnedag is brak rondslenteren en bier drinken.
kortom.. nah, niet echt bijzonder
Ja dat is een mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op Koninginnedag hoor je brak te zijn en dat vervolgens te bestrijden met meer bier.
Dat is niet een mogelijkheid man, dat is de enige manier!quote:
Is dat niet langer geleden? Was dat ook zo tijdens k-dag? Het was altijd wel mooi. Kansloos zuipen om 11 uur en dan een uur later half lam door de stad slenteren...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij de Grote Griet hadden ze twee jaar geleden nog halve liter glazen bier voor 1,50.
Volgens mij zijn ze iets langer dan twee jaar geleden met het verbieden van buiten drinken. Je kon dus alleen nog 1,50 halve liters bestellen als je 'm binnen opdronk. En daarna zijn ze helemaal gestopt met die prijs.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is dat niet langer geleden? Was dat ook zo tijdens k-dag? Het was altijd wel mooi. Kansloos zuipen om 11 uur en dan een uur later half lam door de stad slenteren...
Hallo! En nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Heeft iemand hier wel eens gegeten bij Diep aan het Schuitendiep?
Dat kan ik niet meerquote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Op Koninginnedag hoor je brak te zijn en dat vervolgens te bestrijden met meer bier.
Ik ben nog wel wat jonger, maar mn lever nietquote:
Rollover beethovenquote:
Ik weet het niet, kan alle kanten op gaan, tussen een 3 of een 7 ofzo. En als het goed is hoef ik maar een 4,3 te halen, dus ik heb goede hoop.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Luco het volgende:
Bob! Hoe ging jouw tentamen?
Mijne ging wel ok, heb 'm wel gehaald denk ik.
Romantiek de stroming kan me gestolen worden ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef Grulez het volgende:
U is tegen romantiek?
lolquote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef Luco het volgende:
Gaan we nou een filosofische discussie voeren hier?
Dan ben ik voor Socrates, alleen al omdat hij scoorde tegen Duitsland
Bevalt het samenwonen nog goed?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Met mij wel, maar mn auto is al een mand kapot en daar ben ik verdrietig omMaar goed er zijn erger dingen
![]()
Ik heb nog nooit bij Diep gegeten
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bevalt het samenwonen nog goed?. En je werk? Wat doe je nu ook alweer?
.
En dat had ik eigenlijk ook niet verwacht..
bouwjaar 2001 is niet oud voor een autoquote:
Dus val je ons er maar mee lastig?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Luco het volgende:
Zucht... Sfeertje in de keuken was net weer geweldig. Eerst maar even een situatieschets:
Er wonen in het studentenhuis waar ik woon nog 3 anderen: 2 meiden en 1 jongen. Deze jongen doet werkelijk waar niks (In en buiten het huis), is al 2 keer gezakt voor z'n havo (En staat er nu weer niet lekker voor). Jongen leeft op centen van z'n pa, is 19. Als we er een stereotype bijpakken: Vindicat... Iedereen in het huis heeft een hekel aan hem, met als gevolg dat hij met niemand rekening houdt. Om 2 uur 's nachts z'n muziek vol aanzetten vindt hij niet vreemd. Huisbaas kan hem er niet uitzetten (huurdersrechten ed), dus wij zitten met een arrogante kakker opgescheept in ons huis. Hij woont hier het langste, dus hij vindt dat hij de meeste rechten heeft enzo...
Voor zover de situatieschets.
Afgelopen week was het weer raak (Maar nu tussen hem en een andere huisgenote). Dit zat ze in de keuken net aan mij en een vriendin van d'r uit te leggen, komt hij binnenlopen. Bam: Doodse stilte, sfeer alsof er iemand dood is gegaan, alsof de koude oorlog zich herhaalt in ons huis... En die sfeer hangt er altijd als hij de keuken inloopt terwijl ik met die andere huisgenoten sta te babbelen...
Kortom: frustratie, terwijl ik het met de rest prima kan vinden...
Nee, ik ga er geen KLBtopic over openen
Uhuquote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dus val je ons er maar mee lastig?
Ik heb er gegeten met ons 3 jarig jubileum. En ik moet zeggen dat het erg lekker eten is. Bijzondere gerechten/combinaties die zeker wel interessant en spannend zijn. Mooi opgediend en hele fijne sfeer in het restaurant zelf. Heerlijke wijnen en als dessert natuurlijk chocolade-fonduen met fruit en marsmellowsquote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Heeft iemand hier wel eens gegeten bij Diep aan het Schuitendiep?
Als ik dit zo hoor zou ik naar Selwerd verhuizen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Luco het volgende:
Zucht... Sfeertje in de keuken was net weer geweldig. Eerst maar even een situatieschets:
Er wonen in het studentenhuis waar ik woon nog 3 anderen: 2 meiden en 1 jongen. Deze jongen doet werkelijk waar niks (In en buiten het huis), is al 2 keer gezakt voor z'n havo (En staat er nu weer niet lekker voor). Jongen leeft op centen van z'n pa, is 19. Als we er een stereotype bijpakken: Vindicat... Iedereen in het huis heeft een hekel aan hem, met als gevolg dat hij met niemand rekening houdt. Om 2 uur 's nachts z'n muziek vol aanzetten vindt hij niet vreemd. Huisbaas kan hem er niet uitzetten (huurdersrechten ed), dus wij zitten met een arrogante kakker opgescheept in ons huis. Hij woont hier het langste, dus hij vindt dat hij de meeste rechten heeft enzo...
Voor zover de situatieschets.
Afgelopen week was het weer raak (Maar nu tussen hem en een andere huisgenote). Dit zat ze in de keuken net aan mij en een vriendin van d'r uit te leggen, komt hij binnenlopen. Bam: Doodse stilte, sfeer alsof er iemand dood is gegaan, alsof de koude oorlog zich herhaalt in ons huis... En die sfeer hangt er altijd als hij de keuken inloopt terwijl ik met die andere huisgenoten sta te babbelen...
Kortom: frustratie, terwijl ik het met de rest prima kan vinden...
Nee, ik ga er geen KLBtopic over openen
Dank je wel! Wij gaan normaal altijd naar de Kleine Groote, maar af en toe moet je eens iets nieuws proberen hè.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik heb er gegeten met ons 3 jarig jubileum. En ik moet zeggen dat het erg lekker eten is. Bijzondere gerechten/combinaties die zeker wel interessant en spannend zijn. Mooi opgediend en hele fijne sfeer in het restaurant zelf. Heerlijke wijnen en als dessert natuurlijk chocolade-fonduen met fruit en marsmellows.
Moet wel zeggen dat wij probeerden een tafel te bemachtigen bij "De kleine heerlijkheid" maar die was vol, toch was dit een erg goede 2e.
Als ik een superchille kamer zou hebben met huisgenoten waar ik niks mee heb dan boeit me dat niks.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef Bob. het volgende:
Ik snap dan niet waarom die jongen daar zelf nog wilt wonen, je wil het toch een beetje gezellig hebben thuis?
Ik heb ook een klein kamertje en inderdaad chille huisgenoten. Maar als ik een kamer van 25m2 krijg voor 300 euro per maand wil ik dat ook wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Bob. het volgende:
Serieus? Ik heb nu juist een minipini kamer in een vies oud huis, maar wel met lieve huisgenootjes dus dan vind ik het wel prima.
En goedemorgen!
Dat is dus het vreemde... Hij zit in een kamer van 13-14m2 voor 300 euro geloof ik (Ja, onze huisbaas vraagt vrij veel).quote:Op donderdag 23 april 2009 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook een klein kamertje en inderdaad chille huisgenoten. Maar als ik een kamer van 25m2 krijg voor 300 euro per maand wil ik dat ook wel.
Kan ik die niet krijgen?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:24 schreef Bob. het volgende:
Ik zou een kamer van 25m2 kunnen krijgen voor nog geen 250 hier in huis. Maar op het moment dat mijn buurmeisje weg gaat zit ik in het buitenland.Dat was pas ideaal geweest.
Dat is tegenwoordig toch best een normaal bedrag?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is dus het vreemde... Hij zit in een kamer van 13-14m2 voor 300 euro geloof ik (Ja, onze huisbaas vraagt vrij veel).
Waar woon jequote:Op donderdag 23 april 2009 09:24 schreef Bob. het volgende:
Ik zou een kamer van 25m2 kunnen krijgen voor nog geen 250 hier in huis. Maar op het moment dat mijn buurmeisje weg gaat zit ik in het buitenland.Dat was pas ideaal geweest.
Oh nou dan moet je alleen mijn huisgenotes nog even overtuigen dat mannen niet echt viespeuken zijn.quote:
Je moet gewoon net de goede tegenkomenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nou dan moet je alleen mijn huisgenotes nog even overtuigen dat mannen niet echt viespeuken zijn.
Viespeuken als in mijn afwas doen? Doe ik wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh nou dan moet je alleen mijn huisgenotes nog even overtuigen dat mannen niet echt viespeuken zijn.
Die was toch gisteren in de stad?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef maok het volgende:
En, verheugen jullie je al op de komst van de koningin
Ik ben aan het werk, dus ik ga er vrij weinig van meekrijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef maok het volgende:
En, verheugen jullie je al op de komst van de koningin
Dag nietz.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:32 schreef nietzman het volgende:
Dag Zak!
Laatst in de Kleine Grote geweest. Ik ben niet zo'n krent, maar hier was ik niet echt van onder de indruk. Het was best prijzig voor wat je kreeg en ook niet echt een bijzonder aanbod (ook voor een eetcafe).quote:Op donderdag 23 april 2009 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel! Wij gaan normaal altijd naar de Kleine Groote, maar af en toe moet je eens iets nieuws proberen hè.. Zo te horen is het dus wel goed!
Ik betaal 280 voor 24 m2 met eigen keuken in de nieuwe boteringe.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Vrij veel ook hé. Ik betaal 350 voor 15m2..
Ruim 50 euro teveel. Binnenkort huur commissie inzetten.
Oh, wij hebben er louter positieve ervaringen! Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Laatst in de Kleine Grote geweest. Ik ben niet zo'n krent, maar hier was ik niet echt van onder de indruk. Het was best prijzig voor wat je kreeg en ook niet echt een bijzonder aanbod (ook voor een eetcafe).
Mosterdsoep en varkenshaas saté. Het was prima eten hoor daar niet van.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wij hebben er louter positieve ervaringen! Wat heb je gegeten?
Ik ook ! Op TV. Maar dat was al eerder, niet vandaag.quote:
Hulp nodig met wiskunde?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dag nietz.
En haj de rest.
Stomme wiskunde.
Iets met een Zweedse chick met een kroon.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is ze ook alweer hier?
En zij jou ook?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh oke.
Nouja.
Ik vind ons hele koningshuis niet zo boeiend, dus ik ga ook niet kijken.
Bovendien heb ik haar al eens gezien,.
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, dat mocht ze willen.
Wat heb je daarvoor moeten uitspoken?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb haar zelfs de hand geschud.
Zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond net bij de boekenuitleenbalie toen ze er blijkbaar was. Gemist dus.
Jij was topscoorder laatst.quote:
Wonen in de wijk waar een kunstwerk werd geopend ergens begin '90. Daar was de koningin dus ook bij en ik stond met mijn schattige bek vooraan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten uitspoken?
Chique hoor boem-dikkel.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wonen in de wijk waar een kunstwerk werd geopend ergens begin '90. Daar was de koningin dus ook bij en ik stond met mijn schattige bek vooraan.
Visualisatie, mien jong.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was zo'n bekende uitzondering...![]()
Yes man!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Visualisatie, mien jong.
Het draait allemaal om visualisatie.
Ik ookquote:
De koning van Zweden. Zijn vrouw, koningin Silvia, is gewoon mee op reisquote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef maok het volgende:
Omdat ze aan de koningin van Zweden wil laten zien hoe belangrijk Groningenseaports is voor Scandinavië en hoe belangrijk de universiteit is voor Scaninavië en Nederland ofzo. Maar ze gaan niet alleen naar Groningen, de koningin van Zweden is hier geloof ik drie dagen
Maar ze kwam het Academiegebouw ook weer uit. Tweede kans, ook gemist?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond net bij de boekenuitleenbalie toen ze er blijkbaar was. Gemist dus.
Toen je me zag stond ik al op het punt om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar ze kwam het Academiegebouw ook weer uit. Tweede kans, ook gemist?
Ow koning, ik dacht dat het juist andersom was, ik heb er geen verstand van. Iig liep koningin Silvia naast Bea.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
De koning van Zweden. Zijn vrouw, koningin Silvia, is gewoon mee op reis
Weer op pad geweest?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb er lekker niets van meegekregen
Jup, Carl XVI Gustav is de koning, zijn vrouw Silvia Sommerlath weet ik eigenlijk heel weinig vanquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef maok het volgende:
[..]
Ow koning, ik dacht dat het juist andersom was, ik heb er geen verstand van. Iig liep koningin Silvia naast Bea.
Dat kun je niet menen. Die rijstvreters zijn te erg voor woorden hoorquote:
Hopquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:30 schreef Bob. het volgende:
Op naar mijn laatste tentamen!
Ik ben zenuwachtig.
http://partyflock.nl/city/6:Groningen.htmlquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:02 schreef Atlanticus het volgende:
Is er nog wat te doen in Groningen? Zoals feestjes?
Nog niet dood bij TMF gezien willen worden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/city/6:Groningen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond TMF Clubcam party man
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kun jij mooi naar The Palace, en je vrienden kunnen je dan thuis op TMF zien. Wat wil je nog meer.
Oja daar ben ik ook nog wel eens geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Prosac het volgende:
Waar is het toch misgegaan met The Palace.. vroeger hadden ze nog vrijdagavond feesten met dj's Tiesto en Armin van Buuren
Ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja daar ben ik ook nog wel eens geweest
Vooral als je buiten bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:23 schreef maok het volgende:
Ik heb nieuwe sloten (de mannetjes zijn eigendelijk langs geweest, ik was de laatste van vandaag). Maar nu kan ik wel de deur van binnen van het slot doen zonder sleutel, handig dus als er brand ofzo is.
Nee, maar ik ben nu op z'n minst nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand trouwens het verhaal van die kerel die altijd zo'n kraag voor zijn hoofd heeft, lange krulletjes heeft en altijd een koffer? Buitenlandse man volgens mij..
Zie ik regelmatig in de stad..
De AH Bierbeurs.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
Ik zag net een paarsrozeharig vrouwpersoon hangen met een blikje drinken achter de Albert Heijn vismarkt..
kan het zijn dat??
Close encounter of the Chipz kind?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
Ik zag net een paarsrozeharig vrouwpersoon hangen met een blikje drinken achter de Albert Heijn vismarkt..
kan het zijn dat??
Alstijd maar dan ook echt altijd een sleutel bij je houden. Ik heb standaard een aantal belangrijke sleutels aan mijn broek hangen en die gaan er alleen af als ik op vakantie ben of in het ziekenhuis lig (en dan nog niet eens altijd). Natuurlijk niet een handig labeltje met een adres er aan makenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef maok het volgende:
Helaas kan ik me nu in tegenstelling tot eerst wel buiten sluiten als ik de sleutel binnen laat liggen
Nou, ik leg wel een sleutel bij een van mijn buren neer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alstijd maar dan ook echt altijd een sleutel bij je houden. Ik heb standaard een aantal belangrijke sleutels aan mijn broek hangen en die gaan er alleen af als ik op vakantie ben of in het ziekenhuis lig (en dan nog niet eens altijd). Natuurlijk niet een handig labeltje met een adres er aan maken
Helaas,quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
kan het zijn dat??
Mag ik een foto van de blonde ChipsZak.?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas,
Ik ben nu blond, maar na vanavond weer roze.
quote:
Ik las dit topic al eerder vanmiddag en toen wilde ik deze link ook al posten, alleen moest ik snel even weg. En nu is het toevallig dat jullie het toch al over jouw haar haddenquote:
Bij gebrek aan Douwe Egberts, ja.quote:
DE/Joure roeleert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Douwe Egberts, ja.
Oké, nouja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las dit topic al eerder vanmiddag en toen wilde ik deze link ook al posten, alleen moest ik snel even weg. En nu is het toevallig dat jullie het toch al over jouw haar hadden
Koffie lust ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Douwe Egberts, ja.
Dat zei ik toch, ook.quote:
De vooroordelen over Starbucks koffie gaan dus niet op want jij drinkt alleen maar chocolademelk aldaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Koffie lust ik niet.
Als ik er al ben dan drink ik chocolademelk.
Ik heb ook nog een zak Superchips Paprika van Lays... Maar ik zo eerst aan het avondeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zit maar aan de zakjes chips. Ik begin al aan mn 4e ofzo.
ach joh meid, morgen balansdag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zit maar aan de zakjes chips. Ik begin al aan mn 4e ofzo.
Met dit lijf? Niet nodig, joh!quote:
Goeie foto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |