Dag nietz.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:32 schreef nietzman het volgende:
Dag Zak!
Laatst in de Kleine Grote geweest. Ik ben niet zo'n krent, maar hier was ik niet echt van onder de indruk. Het was best prijzig voor wat je kreeg en ook niet echt een bijzonder aanbod (ook voor een eetcafe).quote:Op donderdag 23 april 2009 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je wel! Wij gaan normaal altijd naar de Kleine Groote, maar af en toe moet je eens iets nieuws proberen hè.. Zo te horen is het dus wel goed!
Ik betaal 280 voor 24 m2 met eigen keuken in de nieuwe boteringe.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Vrij veel ook hé. Ik betaal 350 voor 15m2..
Ruim 50 euro teveel. Binnenkort huur commissie inzetten.
Oh, wij hebben er louter positieve ervaringen! Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Laatst in de Kleine Grote geweest. Ik ben niet zo'n krent, maar hier was ik niet echt van onder de indruk. Het was best prijzig voor wat je kreeg en ook niet echt een bijzonder aanbod (ook voor een eetcafe).
Mosterdsoep en varkenshaas saté. Het was prima eten hoor daar niet van.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, wij hebben er louter positieve ervaringen! Wat heb je gegeten?
Ik ook ! Op TV. Maar dat was al eerder, niet vandaag.quote:
Hulp nodig met wiskunde?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dag nietz.
En haj de rest.
Stomme wiskunde.
Iets met een Zweedse chick met een kroon.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is ze ook alweer hier?
En zij jou ook?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh oke.
Nouja.
Ik vind ons hele koningshuis niet zo boeiend, dus ik ga ook niet kijken.
Bovendien heb ik haar al eens gezien,.
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, dat mocht ze willen.
Wat heb je daarvoor moeten uitspoken?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb haar zelfs de hand geschud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |