Dat is geen overbodige luxe. Ik zit binnen zonder laptop met 26 graden Celcius.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:06 schreef freecell het volgende:
Ik zit onder een parasol op het balkon met de laptop
Mattie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
KAMERAAD
Kan je nagaan hoe je je voelt als je daadwerkelijk op Tenerife zitquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:37 schreef Atlanticus het volgende:
Volgens de weerknop van NRC Handelsblad is het nu 15 graden.![]()
Toch heb ik nu het gevoel alsof ik op Tenerife zit.
Alvast wat gouden tips (uit eigen ervaring):quote:
Hebben wij samen gegeten danquote:
Volgens mij niet,quote:
Hoi!quote:
Je bent eigenlijk verdediger of had je geen zin om zo ver te lopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:13 schreef Grulez het volgende:
heheh ik heb 2 keer gescoord vandaagBeide vanaf de middellijn; het is ongelofelijk
Ik heb er nu wel een goed gevoel over. Ken zo goed als alles, morgen nog een keer dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:
nou ik heb gewoon een fabelachtige traptechniekquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef maok het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk verdediger of had je geen zin om zo ver te lopen?
Succesquote:
Het shirt is nog wel een beetje groot ookquote:Op woensdag 22 april 2009 09:08 schreef Tangarine het volgende:
Leuk! Anders krimpt het shirt idd nog als je de baby heet wast!
Yay!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vermaak me prima met het in Groningen wonen trouwens.
Gelukkigquote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vermaak me prima met het in Groningen wonen trouwens.
de EFF is ook al komend weekend!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi boem dikkel.
En @ frans; ik had op mn mondeling een 5,8
En ik heb mn cijfer terug van mn examen ckv,7.8
En ik heb zin in koninginnedag,Dan komt Vana-events* naar Groningen.
*Vana-events organiseert dingen als Nox Obscura, Elf Fantasy Fair, Castlefest etc.
Dit word dan ook mijn 3e jaar dat ik ga,quote:
Cool,quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef maok het volgende:
De fridayfunskate is er ook op koninginnedag, op de sportmarkt en er is ook een extra skatetocht
Van mij mag het,quote:Op woensdag 22 april 2009 12:08 schreef maok het volgende:
Kunnen we het niet combineren. Elfjes op skates, of is dat te modern?
Dat zou fucking geniaal zijn, Trix in de kantine.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef maok het volgende:
Jep. En dan lunch ik er ook, maar ze zit waarschijnlijk niet in de kantine
Waar willen ze dan dat gaan doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van mij mag het,
Ik ben iig erg benieuwd wat ze er trouwens van maken, ik weet alleen dat ze het in de middeleeuwse sferen willen brengen. Als dat ze net zo goed lukt als bij Castlefest etc. dan yaay.
En ik heb een fout gemaakt. Vana-events is niet van EFF, maar wel van Castlefest, Keltfest, Nox obscura etc.
Maargoed.
hebben die vorig jaar ook niet die middeleeuwse markt op de vismarkt gemaakt??quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van mij mag het,
Ik ben iig erg benieuwd wat ze er trouwens van maken, ik weet alleen dat ze het in de middeleeuwse sferen willen brengen. Als dat ze net zo goed lukt als bij Castlefest etc. dan yaay.
En ik heb een fout gemaakt. Vana-events is niet van EFF, maar wel van Castlefest, Keltfest, Nox obscura etc.
Maargoed.
Dat was niet van Vana-events. Die doen dit voor het eerst zover ik weet, iig wel in Groningen.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar willen ze dan dat gaan doen?
Vorig jaar was er een soort Middeleeuwse markt op de Vismarkt
quote:Koninginnemarkt Groningen:
Samen met de Cooking Highlander, Rapalje en de Woads zijn we al druk bezig om de Vismarkt in Groningen tijdens Koninginnedag om te toveren tot een vrolijk Keltisch feest. Vorig jaar waren we alleen als bezoeker aanwezig, nu gaan we zorgen voor een leuke markt met allerlei Keltische producten en activiteiten. Mocht je in de buurt zijn, kom gezellig langs om te genieten van de prachtige muziek, het lekkere eten en de feestelijke markt.
Graag tot ziens!
Die was heel saaiquote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar willen ze dan dat gaan doen?
Vorig jaar was er een soort Middeleeuwse markt op de Vismarkt
U is tegen romantiek?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:27 schreef nietzman het volgende:
Keltische producten._.
En zo blijft de Westerse samenleving een slachtoffer van de Romantiek.
Ik heb geen idee, ik zat toen in Leiden,quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef kikoooooo het volgende:
http://partyflock.nl/party/146123
Dat gaan we doen op de vismarkt
We gaan gewoon brak in bed liggen op koninginnedagquote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef kikoooooo het volgende:
http://partyflock.nl/party/146123
Dat gaan we doen op de vismarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |