Ik ben nog wel wat jonger, maar mn lever nietquote:
Rollover beethovenquote:
Ik weet het niet, kan alle kanten op gaan, tussen een 3 of een 7 ofzo. En als het goed is hoef ik maar een 4,3 te halen, dus ik heb goede hoop.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Luco het volgende:
Bob! Hoe ging jouw tentamen?
Mijne ging wel ok, heb 'm wel gehaald denk ik.
Romantiek de stroming kan me gestolen worden ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:30 schreef Grulez het volgende:
U is tegen romantiek?
lolquote:Op woensdag 22 april 2009 18:11 schreef Luco het volgende:
Gaan we nou een filosofische discussie voeren hier?
Dan ben ik voor Socrates, alleen al omdat hij scoorde tegen Duitsland
Bevalt het samenwonen nog goed?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Met mij wel, maar mn auto is al een mand kapot en daar ben ik verdrietig omMaar goed er zijn erger dingen
![]()
Ik heb nog nooit bij Diep gegeten
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 19:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bevalt het samenwonen nog goed?. En je werk? Wat doe je nu ook alweer?
.
En dat had ik eigenlijk ook niet verwacht..
bouwjaar 2001 is niet oud voor een autoquote:
Dus val je ons er maar mee lastig?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Luco het volgende:
Zucht... Sfeertje in de keuken was net weer geweldig. Eerst maar even een situatieschets:
Er wonen in het studentenhuis waar ik woon nog 3 anderen: 2 meiden en 1 jongen. Deze jongen doet werkelijk waar niks (In en buiten het huis), is al 2 keer gezakt voor z'n havo (En staat er nu weer niet lekker voor). Jongen leeft op centen van z'n pa, is 19. Als we er een stereotype bijpakken: Vindicat... Iedereen in het huis heeft een hekel aan hem, met als gevolg dat hij met niemand rekening houdt. Om 2 uur 's nachts z'n muziek vol aanzetten vindt hij niet vreemd. Huisbaas kan hem er niet uitzetten (huurdersrechten ed), dus wij zitten met een arrogante kakker opgescheept in ons huis. Hij woont hier het langste, dus hij vindt dat hij de meeste rechten heeft enzo...
Voor zover de situatieschets.
Afgelopen week was het weer raak (Maar nu tussen hem en een andere huisgenote). Dit zat ze in de keuken net aan mij en een vriendin van d'r uit te leggen, komt hij binnenlopen. Bam: Doodse stilte, sfeer alsof er iemand dood is gegaan, alsof de koude oorlog zich herhaalt in ons huis... En die sfeer hangt er altijd als hij de keuken inloopt terwijl ik met die andere huisgenoten sta te babbelen...
Kortom: frustratie, terwijl ik het met de rest prima kan vinden...
Nee, ik ga er geen KLBtopic over openen
Uhuquote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dus val je ons er maar mee lastig?
Ik heb er gegeten met ons 3 jarig jubileum. En ik moet zeggen dat het erg lekker eten is. Bijzondere gerechten/combinaties die zeker wel interessant en spannend zijn. Mooi opgediend en hele fijne sfeer in het restaurant zelf. Heerlijke wijnen en als dessert natuurlijk chocolade-fonduen met fruit en marsmellowsquote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo! Heeft iemand hier wel eens gegeten bij Diep aan het Schuitendiep?
Als ik dit zo hoor zou ik naar Selwerd verhuizen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef Luco het volgende:
Zucht... Sfeertje in de keuken was net weer geweldig. Eerst maar even een situatieschets:
Er wonen in het studentenhuis waar ik woon nog 3 anderen: 2 meiden en 1 jongen. Deze jongen doet werkelijk waar niks (In en buiten het huis), is al 2 keer gezakt voor z'n havo (En staat er nu weer niet lekker voor). Jongen leeft op centen van z'n pa, is 19. Als we er een stereotype bijpakken: Vindicat... Iedereen in het huis heeft een hekel aan hem, met als gevolg dat hij met niemand rekening houdt. Om 2 uur 's nachts z'n muziek vol aanzetten vindt hij niet vreemd. Huisbaas kan hem er niet uitzetten (huurdersrechten ed), dus wij zitten met een arrogante kakker opgescheept in ons huis. Hij woont hier het langste, dus hij vindt dat hij de meeste rechten heeft enzo...
Voor zover de situatieschets.
Afgelopen week was het weer raak (Maar nu tussen hem en een andere huisgenote). Dit zat ze in de keuken net aan mij en een vriendin van d'r uit te leggen, komt hij binnenlopen. Bam: Doodse stilte, sfeer alsof er iemand dood is gegaan, alsof de koude oorlog zich herhaalt in ons huis... En die sfeer hangt er altijd als hij de keuken inloopt terwijl ik met die andere huisgenoten sta te babbelen...
Kortom: frustratie, terwijl ik het met de rest prima kan vinden...
Nee, ik ga er geen KLBtopic over openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |