Zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond net bij de boekenuitleenbalie toen ze er blijkbaar was. Gemist dus.
Jij was topscoorder laatst.quote:
Wonen in de wijk waar een kunstwerk werd geopend ergens begin '90. Daar was de koningin dus ook bij en ik stond met mijn schattige bek vooraan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor moeten uitspoken?
Chique hoor boem-dikkel.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wonen in de wijk waar een kunstwerk werd geopend ergens begin '90. Daar was de koningin dus ook bij en ik stond met mijn schattige bek vooraan.
Visualisatie, mien jong.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was zo'n bekende uitzondering...![]()
Yes man!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Visualisatie, mien jong.
Het draait allemaal om visualisatie.
Ik ookquote:
De koning van Zweden. Zijn vrouw, koningin Silvia, is gewoon mee op reisquote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef maok het volgende:
Omdat ze aan de koningin van Zweden wil laten zien hoe belangrijk Groningenseaports is voor Scandinavië en hoe belangrijk de universiteit is voor Scaninavië en Nederland ofzo. Maar ze gaan niet alleen naar Groningen, de koningin van Zweden is hier geloof ik drie dagen
Maar ze kwam het Academiegebouw ook weer uit. Tweede kans, ook gemist?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stond net bij de boekenuitleenbalie toen ze er blijkbaar was. Gemist dus.
Toen je me zag stond ik al op het punt om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar ze kwam het Academiegebouw ook weer uit. Tweede kans, ook gemist?
Ow koning, ik dacht dat het juist andersom was, ik heb er geen verstand van. Iig liep koningin Silvia naast Bea.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
De koning van Zweden. Zijn vrouw, koningin Silvia, is gewoon mee op reis
Weer op pad geweest?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb er lekker niets van meegekregen
Jup, Carl XVI Gustav is de koning, zijn vrouw Silvia Sommerlath weet ik eigenlijk heel weinig vanquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef maok het volgende:
[..]
Ow koning, ik dacht dat het juist andersom was, ik heb er geen verstand van. Iig liep koningin Silvia naast Bea.
Dat kun je niet menen. Die rijstvreters zijn te erg voor woorden hoorquote:
Hopquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:30 schreef Bob. het volgende:
Op naar mijn laatste tentamen!
Ik ben zenuwachtig.
http://partyflock.nl/city/6:Groningen.htmlquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:02 schreef Atlanticus het volgende:
Is er nog wat te doen in Groningen? Zoals feestjes?
Nog niet dood bij TMF gezien willen worden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/city/6:Groningen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond TMF Clubcam party man
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kun jij mooi naar The Palace, en je vrienden kunnen je dan thuis op TMF zien. Wat wil je nog meer.
Oja daar ben ik ook nog wel eens geweestquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Prosac het volgende:
Waar is het toch misgegaan met The Palace.. vroeger hadden ze nog vrijdagavond feesten met dj's Tiesto en Armin van Buuren
Ik nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oja daar ben ik ook nog wel eens geweest
Vooral als je buiten bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:23 schreef maok het volgende:
Ik heb nieuwe sloten (de mannetjes zijn eigendelijk langs geweest, ik was de laatste van vandaag). Maar nu kan ik wel de deur van binnen van het slot doen zonder sleutel, handig dus als er brand ofzo is.
Nee, maar ik ben nu op z'n minst nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand trouwens het verhaal van die kerel die altijd zo'n kraag voor zijn hoofd heeft, lange krulletjes heeft en altijd een koffer? Buitenlandse man volgens mij..
Zie ik regelmatig in de stad..
De AH Bierbeurs.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
Ik zag net een paarsrozeharig vrouwpersoon hangen met een blikje drinken achter de Albert Heijn vismarkt..
kan het zijn dat??
Close encounter of the Chipz kind?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
Ik zag net een paarsrozeharig vrouwpersoon hangen met een blikje drinken achter de Albert Heijn vismarkt..
kan het zijn dat??
Alstijd maar dan ook echt altijd een sleutel bij je houden. Ik heb standaard een aantal belangrijke sleutels aan mijn broek hangen en die gaan er alleen af als ik op vakantie ben of in het ziekenhuis lig (en dan nog niet eens altijd). Natuurlijk niet een handig labeltje met een adres er aan makenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:33 schreef maok het volgende:
Helaas kan ik me nu in tegenstelling tot eerst wel buiten sluiten als ik de sleutel binnen laat liggen
Nou, ik leg wel een sleutel bij een van mijn buren neer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alstijd maar dan ook echt altijd een sleutel bij je houden. Ik heb standaard een aantal belangrijke sleutels aan mijn broek hangen en die gaan er alleen af als ik op vakantie ben of in het ziekenhuis lig (en dan nog niet eens altijd). Natuurlijk niet een handig labeltje met een adres er aan maken
Helaas,quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
kan het zijn dat??
Mag ik een foto van de blonde ChipsZak.?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas,
Ik ben nu blond, maar na vanavond weer roze.
quote:
Ik las dit topic al eerder vanmiddag en toen wilde ik deze link ook al posten, alleen moest ik snel even weg. En nu is het toevallig dat jullie het toch al over jouw haar haddenquote:
Bij gebrek aan Douwe Egberts, ja.quote:
DE/Joure roeleert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Douwe Egberts, ja.
Oké, nouja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik las dit topic al eerder vanmiddag en toen wilde ik deze link ook al posten, alleen moest ik snel even weg. En nu is het toevallig dat jullie het toch al over jouw haar hadden
Koffie lust ik niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:47 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Douwe Egberts, ja.
Dat zei ik toch, ook.quote:
De vooroordelen over Starbucks koffie gaan dus niet op want jij drinkt alleen maar chocolademelk aldaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Koffie lust ik niet.
Als ik er al ben dan drink ik chocolademelk.
Ik heb ook nog een zak Superchips Paprika van Lays... Maar ik zo eerst aan het avondeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zit maar aan de zakjes chips. Ik begin al aan mn 4e ofzo.
ach joh meid, morgen balansdag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zit maar aan de zakjes chips. Ik begin al aan mn 4e ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |