En voor brood ga je naar de Bakker Bartquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
Gaat zo lekker hier in Nederland.
Voor Burgers gaat iedereen naar de MAC of de Burger king.
Voor het fresh broodje naar Subway.
PIzza bestellen we bij New York pizza's of Domino's
En de Koffie nu dus bij Starbucks ,
Nederland redt zo Amerika nog uit de crisis
duidelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:38 schreef Jonkowise het volgende:
Irriteer me ook wel aan al die mensen die hip komen doen met starbucks idd, zelfde als Hard RoCK CAf³ 0fz0......... en dan allemaal hip met tshirtje aan hopppaaa nee mij niet gezien !!!!
Daarbij, terechte klacht, dure overwaarde koffiequote:Op dinsdag 21 april 2009 00:48 schreef Inverted_World het volgende:
Geen verkeerde breezah, die eerste
Subwayquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
It's hip to be squarequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef Bananenman het volgende:
Kom elke dag bij de Starbucks hier, haal er alleen nooit koffie, want die rotzooi moet ik niet. Maar hulde voor de Starbucks, zulke lekkere ijsthee verkopen ze nergens anders. En in tegenstelling tot op Schiphol kost het hier ook geen fluit, voor het grootste formaat ijsthee betaal je $2 ofzo
Het moge duidelijk zijn dat jij muziek van zulke hoge kwaliteit niet kan waarderen. Evenals een van de briljantste scenes in de historie van de filmquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Evenals een van de briljantste scenes in de historie van de film
American Psychoquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat jij muziek van zulke hoge kwaliteit niet kan waarderen. Evenals een van de briljantste scenes in de historie van de film
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:48 schreef Inverted_World het volgende:
Geen verkeerde breezah, die eerste
Net zoals nog tig dozijn vergelijkbare jongerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:52 schreef Ireyon het volgende:
Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen in een random topic op het grote internet, maar;
LOL, ik ken de dames in die eerste foto![]()
In tegenstelling tot die eerdere ruknicht, zal ik dan weer wel met jullie delen dat ze elk vrijwel weekend in El Corazon in Roosendaal te vinden zijn![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef Bananenman het volgende:
Kom elke dag bij de Starbucks hier, haal er alleen nooit koffie, want die rotzooi moet ik niet.
Idd. Vrouwen die van hun stoel af soppen bij het horen van Ben & Jerry's en tijdens het uitgaan alleen cosmopolitan's drinken, omdat dat ook zo lekker hip is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef fraQture het volgende:
Geweldig, met Starbucks koffie op de foto omdat je dan zo lekker modern stedelijk Amerikaans overkomt. Opvallend genoeg zijn het altijd vrouwen
Zelfde als mensen (ja ik ken ze echt, helaas) die hele blogs in Sex and the City stijl gaan maken. Koninklijke Triestheid indeed.
Hamburgers eet ik niet, broodjes en koffie maak ik thuis wel en pizza haal ik bij de locale ITALIAANSE pizzeria.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:19 schreef Canisfire het volgende:
Is dat te zuipen ja?
Ook tof hoe ze net dat logo naar de camera draait. Je wilt wel dat mensen weten dat het bij Starbucks was, en niet dat ze denken het een of andere milkshake is. Kansloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |