Ter ere van wat?quote:
quote:
Mogge.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Laten we kuukske eens verrassen! Komt ze morgen op het werk is dit topic al dicht
Jawel, maar ik blijf het maar proberen. Serieus ik kreeg vandaag zelfs cola waar daadwerkelijk PRIK op zat!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef tha_rizzo het volgende:
McDonalds is vies, was je daar nog niet achter Tammeh?
Dat spul was een tijdje in zo'n knijpfles verkrijgbaar. Geen idee of het er nog steeds is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Tammeh het volgende:
Alleen de mayonaise zouden ze moeten verkopen in elke standaard supermarkt.
"Mad Sauce" of "American Sauce" moet je hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Jawel, maar ik blijf het maar proberen. Serieus ik kreeg vandaag zelfs cola waar daadwerkelijk PRIK op zat!
Alleen de mayonaise zouden ze moeten verkopen in elke standaard supermarkt.
Keimachtig die onzinquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is voorzien van een Mac Flurry Rolo![]()
Ik was toen nog lang niet op m'n werk hoor.quote:
een collega van me is daar op de verkeerde manier achter gekomen vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef JDude het volgende:
Voor de Stadgenoten die nog naar buiten moeten: je kunt momenteel beter op de sneeuw(resten) lopen. De onschuldig ogende sneeuwvrije straten zijn lollers glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:05 schreef tha_rizzo het volgende:
weer zulks een liefde
als er nog 2 vrouwlijke Bredaenaarse vrouwen in dit topique melden, organiseer ik een Bredaseuberorgiemeet
Ook ik zit bij Ziggo, maar ik raad ADSL van KPN aan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef NicoleColl het volgende:
Ja, Bijna-Bredase vrouw meldt zich! Euhm.. wat gaan we doen..? ;-)
Ik kom per 15 januari in Breda wonen, vlakbij de rechtbank. Ben op zoek naar een goede internet- en tvaanbieder? Wat hebben jullie? Hoe is de kwaliteit? En niet onbelangrijk.. de prijs? En wat is tegenwoordig snel voor een internetverbinding?
Kan door de bomen het (Mast)bos niet meer zien..
En de reden daarvan is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ook ik zit bij Ziggo, maar ik raad ADSL van KPN aan.
Ik heb ADSL van KPN gehad, was snel, nooit storingen of andere problemen mee gehad. Sinds ik ziggo heb ligt m'n verbinding er met regelmatig even een uurtje uit, gaat alles ineens supertraag, etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En de reden daarvan is?
Ik zit er ook aan te denken om dat alles in 1 pakket van Ziggo te nemen.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Weer geen fotoboek.
.
Ik zit bij Ziggo, en om de prijs zou ik het wel aanraden. Goedkoopste alles in een ding, dan heb je tv, internet en telefonie voor een paar centen. Ja, het ligt er wel eens uit, als je dat niet wilt moet je voor een duurdere ADSL lijn gaan.
* JDude sluit zich bij veldmuis aan. En hallo! Bier? NAC?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Weer geen fotoboek.
.
Ik zit bij Ziggo, en om de prijs zou ik het wel aanraden. Goedkoopste alles in een ding, dan heb je tv, internet en telefonie voor een paar centen. Ja, het ligt er wel eens uit, als je dat niet wilt moet je voor een duurdere ADSL lijn gaan.
Nooit last van heur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb ADSL van KPN gehad, was snel, nooit storingen of andere problemen mee gehad. Sinds ik ziggo heb ligt m'n verbinding er met regelmatig even een uurtje uit, gaat alles ineens supertraag, etc.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
JAAA Laatste werkdag van de week is aangebroken!
Grrrr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef NicoleColl het volgende:
Ja, Bijna-Bredase vrouw meldt zich! Euhm.. wat gaan we doen..? ;-)
Ik kom per 15 januari in Breda wonen, vlakbij de rechtbank. Ben op zoek naar een goede internet- en tvaanbieder? Wat hebben jullie? Hoe is de kwaliteit? En niet onbelangrijk.. de prijs? En wat is tegenwoordig snel voor een internetverbinding?
Kan door de bomen het (Mast)bos niet meer zien..
Ik hoefde gisteren enkel naar school. Ik lig nu nog lekker in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja kijk, je hebt altijd baas boven baas hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik hoefde gisteren enkel naar school. Ik lig nu nog lekker in bed
Tip: doe het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik wil een hond kopen. Wie heeft tips?
Neem Frazz, zo loyaal als een hond en als je 'm goed africht haalt hij ook nog drinken voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is 'ie waaks en zindelijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neem Frazz, zo loyaal als een hond en als je 'm goed africht haalt hij ook nog drinken voor je.
Waaks? Geen idee. Ik weet wel dat hij zindelijk is.quote:
Waaks? Welnee, hij waakt ook niet over het Breda-topic. Dat valt tegen dus. Frats valt af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waaks? Geen idee. Ik weet wel dat hij zindelijk is.
Pics, Stofje. Gewoon, pics.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Stofje het volgende:
Vage shizzle net op het station. Ik ga naar beneden middels de roltrap en zie twee half naakte meisjes. Beiden hebben ze een legging aan, maar de rest zijn ze compleet naakt, met een Sinterklaas mijter op die gemaakt leek te zijn door kinderen. Ze waren bezig in zo'n expositie-gedeelte. Ze klommen daarin, terwijl er camera's op ze gericht stonden en diverse mobiele telefoontjes tevoorschijn kwamen om dit geheel te filmen. Totdat de NS eraan kwam en het tafereeltje gestopt moest worden omdat de dames er 'onzedelijk' uitzagen. Nou ja, daar was ik het wel mee eens
, hoewel ze ook weer niet lelijk waren. Politie kwam erbij, ze moesten de zooi opruimen onder luid gejoel.
Da's toch vaahaag.
Ben ik weer net te laat op het station.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Stofje het volgende:
Vage shizzle net op het station. Ik ga naar beneden middels de roltrap en zie twee half naakte meisjes. Beiden hebben ze een legging aan, maar de rest zijn ze compleet naakt, met een Sinterklaas mijter op die gemaakt leek te zijn door kinderen. Ze waren bezig in zo'n expositie-gedeelte. Ze klommen daarin, terwijl er camera's op ze gericht stonden en diverse mobiele telefoontjes tevoorschijn kwamen om dit geheel te filmen. Totdat de NS eraan kwam en het tafereeltje gestopt moest worden omdat de dames er 'onzedelijk' uitzagen. Nou ja, daar was ik het wel mee eens
, hoewel ze ook weer niet lelijk waren. Politie kwam erbij, ze moesten de zooi opruimen onder luid gejoel.
Da's toch vaahaag.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Liefst redelijk onderhoudsvrij, dus kortharig. Ik ben man, dus wil nog niet dood gevonden worden met een Hilton-hondje; kun je 'm optillen dan is het geen hond.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
hoe groot, karakter, vachtverzorging of niet.. wat wil je?
Een Rottweiler vind ik wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Liefst redelijk onderhoudsvrij, dus kortharig. Ik ben man, dus wil nog niet dood gevonden worden met een Hilton-hondje; kun je 'm optillen dan is het geen hond.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een Rottweiler vind ik wel wat voor jou.
Allereerst, opvoeding ligt aan jezelf, en niet aan de hond, hoe consequenter je bent, hoe gehoorzamer je hond, en hoe waakser.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Liefst redelijk onderhoudsvrij, dus kortharig. Ik ben man, dus wil nog niet dood gevonden worden met een Hilton-hondje; kun je 'm optillen dan is het geen hond.
Qua karakter, nouja vriendelijk, waaks, politieke voorkeur maakt me ook wel uit eigenlijk, en het beest moet op te voeden zijn, onhandelbare honden zijn gruwelijk irritant. Vriendelijk voor kinderen maakt me niet uit, ik heb ze niet en tegen de tijd dat ik daaraan begin is de houdbaarheidsdatum van de hond overschreden.
Zit daar cruise control op? en airco?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Allereerst, opvoeding ligt aan jezelf, en niet aan de hond, hoe consequenter je bent, hoe gehoorzamer je hond, en hoe waakser.
Korte vacht en een leuk karakter, dan zou ikzelf voor modelletje labrador gaan, of een weimaraner, of een kortharige hollandse herder oid.
Ik kwam ook 2 minuten geleden ff m'n bed uitrollen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kan m'n bed niet uitkomen. Te lekker.
Kiwi, neem gewoon een chiwawa(geen idee hoe je 't schrijft), zo'n hondje past wel bij je.
Lekker is dat hè? Zeker wetende dat bijna iedereen in dit topique al vroeg zijn of haar nest uitmoet voor de harde arbeid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik kwam ook 2 minuten geleden ff m'n bed uitrollen.
Weet je dat ik dat serieus lag te bedenken in bed?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lekker is dat hè? Zeker wetende dat bijna iedereen in dit topique al vroeg zijn of haar nest uitmoet voor de harde arbeid.
Het dier moet niet al verpest zijn voor ik 'm krijg, bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Allereerst, opvoeding ligt aan jezelf, en niet aan de hond, hoe consequenter je bent, hoe gehoorzamer je hond, en hoe waakser.
Dat harde werken heeft wel financiële voordelen natuurlijk. Jij bent arm.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lekker is dat hè? Zeker wetende dat bijna iedereen in dit topique al vroeg zijn of haar nest uitmoet voor de harde arbeid.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is niet helemaal correct kiwi, ik ben nu deels arm omdat ik met sommige mensen nogal met een hoge regelmaat in de stad koffie nuttig.
En ik wil ook eens ietsjes minder werken een eens lekker uitslapen.
Plus het feit dat er nu nauwelijks aanbod voor werk voor me is![]()
Klopt, echter het werk dat ik momenteel ook moet verrichten wordt niet betaald.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
rizzo je bent gewoon lui. Er is werk zat.
Als dat betaald word is het geen hobby meer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Fappen is geen werk Frans, 't is een hobby
Waarom? Als 't niet hoeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Je maakt een 40-urige werkweek in vier dagen? Dan kan die vijfde dag er ook nog bij hè?
Ik ben een arme student met twee baantjes, en ik maak soms ook dagen van dertien uur (dit is geen uitzondering). Maar dat is meestal niet de hele week door.
Ik heb 't nu wel een beetje gehad met die bijbaantjes, ik wil 't werkend leven in met een bijbehorend salaris
Inderdaad, als 't werk wat je doet maar leuk vindtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Waarom? Als 't niet hoeft.Maar soms werk ik ook 80 uur in 6 dagen hoor. Weekenddienst incl. nacht enzo weetjewel. Als je je werk maar leuk vind.
![]()
&Ja dat begrijp ik.
Heeft mij dus 4 jaar gekost die ervaring weg te werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
daarom werk ik graag voor mezelf
Schuld(sanering)?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Heeft mij dus 4 jaar gekost die ervaring weg te werken.![]()
Maar tis wel ideaal idd.
Nee zover gelukkig niet.quote:
Vandaar mijn interesse van je hypotheekrente.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:17 schreef Ritchie het volgende:
sodemieters.. dat is nogal wat.
Industrieel poedercoaten van M.D.F.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Damn, dat is nogal wat.
Wat voor bedrijf was het trouwens?
Zonde, wel een tof concept.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Industrieel poedercoaten van M.D.F.
Ene kant ging het meubeltje erin , andere kant kwam het kant en klaar uit de oven.
Net in de periode toen het economisch wat minder ging en bedrijven niet snel meer durfden te investeren in nieuwe en revolutionaire technieken.
Als nac maar wint!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Kort door de bocht:
Damn, dat zuigt best hard Frans...
Ik werk ook voor mezelf. ZZP-er zoals ze dat zo mooi noemen. Maar ik weet inderdaad dat de eerste jaren niet makkelijk zijn, financieel. Dus ik moet 't nog maar allemaal zien hoe de toekomst gaat lopen.quote:
Mij lijkt het heerlijk om zonder baas te werken, zelf je keuzes kunnen maken zonder je te verantwoorden aan iemand boven je (mss moet je jezelf wel verantwoorden aan je clientèle, daar niet vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:![]()
Tsja als ik heel eerlijk ben werk ik toch liever via een baas. Maar de enige manier waarop ik het werk kan doen wat ik graag wíl doen is als ZZP-er. Dus dan maar zo.
Heb je helemaal gelijk in! Maar het is ook een hoop gerompslomp met belasting, verzekeringen, papierwerk, pensioenopbouw etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mij lijkt het heerlijk om zonder baas te werken, zelf je keuzes kunnen maken zonder je te verantwoorden aan iemand boven je (mss moet je jezelf wel verantwoorden aan je clientèle, daar niet van).
Zelf je uren invullen en iets waar je met hart en ziel aan wilt verder werken.
Wat voor speciaals doe jij dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:18 schreef Tammeh het volgende:![]()
Tsja als ik heel eerlijk ben werk ik toch liever via een baas. Maar de enige manier waarop ik het werk kan doen wat ik graag wíl doen is als ZZP-er. Dus dan maar zo.
Zo speciaal is het niet, maar ik ben gastouder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat voor speciaals doe jij dan?
Ik studeer full time Bedrijfskundige Informatica, waarbij de nadruk ligt op bedrijfskunde. Voornamelijk bezig houden met veranderingen in organisatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef fransbreda het volgende:
En wat vreten kiwi en rizzo voor studies/werk uit? of is het puur en alleen koffie drinken.
Zeg dat wel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Weekend. Eindelijk.
Dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Weekend. Eindelijk.
Gelukkig wel. En de verwarming extra hoog.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Weekend. Eindelijk.
Heerlijk dat soort klanten. Zulke klanten had ik ook geregeld toen ik bij de Primafoon werkte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wat ben ik blij dat het weekend is zeg. Klanten die dingen willen die technisch onmogelijk zijn![]()
<klant> "Zorg dan maar dat het technisch mogelijk is"
<kiwi>![]()
![]()
![]()
Dat kan ik je wel vertellen: standaard vpn in windows is niet veilig genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:26 schreef Dalamar het volgende:
Kan een van onze IT-ers mij uitleggen waarom klanten altijd van die onmogelijke irritante kut VPN software hebben? Dat zijn ook de klanten waarbij je altijd problemen hebt om remote in te loggen. Inloggen bij klanten die de standaard Windows VPN functionaliteit gebruiken gaat bijna altijd goed.
Ohh.. Okay.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:55 schreef veldmuis het volgende:
Fappen op ME'ers die krakers wegsleuren?
Dat zag ik vanmiddag inderdaad ook toen ik er langs reed. Was even boodschappen gaan doen op 't Brabantplein.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef Asics het volgende:
straat afgezet
veel politie op de been
een ME bus
en veel volk wat er staat te kijken
De meeste reacties op bndestem.nl zijn van het niveau "quote:
nee, dan de FPquote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:58 schreef JDude het volgende:
[..]
De meeste reacties op bndestem.nl zijn van het niveau "".
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda,
net de oogjes open gedaan. Heerlijk.
Ligt er een leuke vrouw in?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Toch vreemd als je oude bekenden tegenkomt die een compleet vreemde richting zijn ingeslagen.
Ik kan overigens m'n bed echt niet uitkomen.
Ik herken dat ja.. Zonde. Van sommigen dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Toch vreemd als je oude bekenden tegenkomt die een compleet vreemde richting zijn ingeslagen.
Ik kan overigens m'n bed echt niet uitkomen.
Inderdaad, van sommigen. Niet allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik herken dat ja.. Zonde. Van sommigen dan.
Heb je voor die professie tegenwoordig gymnasium nodig?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben ooit eens een oud-gymnasium-klasgenoot als kaartjesknipper bij de fietsenstalling tegengekomen.
Ben jij een gymnasiummer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben ooit eens een oud-gymnasium-klasgenoot als kaartjesknipper bij de fietsenstalling tegengekomen.
Zou je niet zeggen hèquote:
Ik heb 2 accounts waarvan 1 met een fotoboek, klik maar op dat huisje bij deze naam dan kom je der ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:36 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Mweh waarom kan ik jou geen berichtje terug sturen?
Das een stevige ook 8,3 procentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef veldmuis het volgende:
Over bier: ik kwam dit tegen, iemand al geproefd: http://www.goedkoopbier.n(...)erk_bier_van_Jupiler
geen flauw idee hoequote:
Nee, nog niet. Moet toch nog een keer een leeg kratje inwisselen in Meer of Baarle-Hertog, zal dan eens kijken of ze het hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef veldmuis het volgende:
Over bier: ik kwam dit tegen, iemand al geproefd: http://www.goedkoopbier.n(...)erk_bier_van_Jupiler
Laat het door Kuukske doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
geen flauw idee hoeKom later dit weekend nog wel ff dan.
Ik doe niks.quote:
Dat wisten we al, daarom wordt 't tijd dat je wel eens iets gaat doen.quote:
Meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Moet toch nog een keer een leeg kratje inwisselen in Meer of Baarle-Hertog, zal dan eens kijken of ze het hebben.
Tof.quote:
EN dat zonder tieten!quote:Op zondag 11 januari 2009 09:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Drie Fok!kers ineens tegelijk aanwezig in het topic
Het is dat ik het zelf gezien heb, want dit is wel zo ongeloofwaardigquote:
Jij bent de schaduw middenonder.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ow en ik ben niet de kerel op de foto, die kwam er net tussendoor schaatsen toen ik de foto schoot.
geen idee, de ondervloer drijft nog steeds/zit nog steeds vastgevrorenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:21 schreef JDude het volgende:
Zit er nou nog een wak waar eerst die andere ijsbaan lag?
Er zit wel een kerstboom in de haven vastgevroren, die heeft iemand er in gegooid. Mooie illustratie van de waterbak die het in werkelijkheid is. Want diep is het allerminst.... Breda heeft daar wel een beetje op beknibbeld....quote:Op zondag 11 januari 2009 10:21 schreef JDude het volgende:
Zit er nou nog een wak waar eerst die andere ijsbaan lag?
Ja het peil zal fluctueren, is ook wel goed; toch nog een beetje een gevoel dat het een "echte" haven is.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:30 schreef JDude het volgende:
Het water heeft ook wel eens hoger gestaan toch? Het Haven-gedeelte staat rechtstreeks in verbinding met de singels en de Mark, dus zal wel een beetje kunnen variëren.
In het andere deel (voorbij de Brugstraat) staat het water wel bijna tot op straathoogte trouwens. Maar ik las ergens dat dat nog een flink stuk zakt als ze 'm ooit helemaal doortrekken tot voorbij de kazerne.
Leek me wel gepast. Eigenlijk had ik nog een blurred-out kiwi op mijn schaduw moeten plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:31 schreef JDude het volgende:
Sjieke manier om Rizzeau onherkenbaar te maken trouwens.
Iedereen loopt vooral te schelden op die voorste, bij de Adriaan van Bassiestraat zeg maar. Die vind ik nog wel oké. Daar zo bij de Baronesgarage hadden ze net zo goed wat van die ijzeren rijplaten over het water kunnen leggen, vergeleken met wat het nu is gewordenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ben ik overigens de enige die maar niet kan wennen aan die lelijke bruggen de ze bij de haven hebben aangelegd? De haven had nog zoveel mooier kunnen zijn
Zonde is dat! Ik vind het er zo echt vet uitzien!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:30 schreef JDude het volgende:
In het andere deel (voorbij de Brugstraat) staat het water wel bijna tot op straathoogte trouwens. Maar ik las ergens dat dat nog een flink stuk zakt als ze 'm ooit helemaal doortrekken tot voorbij de kazerne.
Mogguh!quote:
1) Die stapel roest bij het Spanjaardsgat vind ik ronduit schandalig.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedereen loopt vooral te schelden op die voorste, bij de Adriaan van Bassiestraat zeg maar. Die vind ik nog wel oké. Daar zo bij de Baronesgarage hadden ze net zo goed wat van die ijzeren rijplaten over het water kunnen leggen, vergeleken met wat het nu is geworden.
Tilburgquote:Op zondag 11 januari 2009 10:40 schreef JDude het volgende:
Wie zei nou trouwens laatst dat Tilburg ons bijna inhaalt? Valt hendig mee hoor. Alleen de Tukkers komen langzaam in de buurt.
Ja, en Groningen en Nijmegen hebben kansloos veel topics, maar goed.
3. Dacht ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
1) Die stapel roest bij het Spanjaardsgat vind ik ronduit schandalig.
2) De persoon die het gedicht in de Tolburg geschreven heeft.....![]()
3) ik dacht dat die bruggetjes bij de garage tijdelijke noodbruggen waren
Echt een gemiste kans voor de gemeentequote:
Dat klopt. Je bent de uitzondering veldmuis die de regel bevestigd.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:44 schreef veldmuis het volgende:
3) Ik ben zeker weer de enige die er de styl0w wel in ziet.
Die paniekzaaier was ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:40 schreef JDude het volgende:
Wie zei nou trouwens laatst dat Tilburg ons bijna inhaalt? Valt hendig mee hoor. Alleen de Tukkers komen langzaam in de buurt.
Ja, en Groningen en Nijmegen hebben kansloos veel topics, maar goed.
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef JDude het volgende:
Iemand nog foto's van de oude (Gedempte) Haven en Markendaalseweg eigenlijk? Ik probeer me te herinneren hoe het ook al weer precies was.
Nee hoor, er stonden uberhaubt nooit auto's in die garage. Dat hierboven is gefotosoept.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:09 schreef JDude het volgende:
Stonden er ook wel eens files voor die Havengarage?
Gemeenten gaan steeds meer werken met transferia, dat is pas shit.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef fransbreda het volgende:
Ik parkeerde meestal op dat stukkie op de ondergrondse.
Haat ver parkeren.
Ik moet toch altijd wel lachen hoor, als ik die eindeloze rijen voor de parkeergarages zie staan. Met name op zaterdag en koopzondag wil de rij voor de Baronesgarage soms al wel op de Irenestraat beginnenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gemeenten gaan steeds meer werken met transferia, dat is pas shit.
We hebben veel te weinig parkeergelegenheid in Breda. En dat is economisch ook een aanzienlijk probleem, want mensen blijven weg als ze vanaf de Irenestraat in de file moeten staan. Dat zou ik zelf ook doen, als ik niet in het centrum zou wonen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet toch altijd wel lachen hoor, als ik die eindeloze rijen voor de parkeergarages zie staan. Met name op zaterdag en koopzondag wil de rij voor de Baronesgarage soms al wel op de Irenestraat beginnen.
Iedereen met de auto tot in de binnenstad laten rijden is gewoon niet meer te doen.
Dude. Je bent blind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Truequote:Op zondag 11 januari 2009 11:27 schreef JDude het volgende:
Wat ook niet echt meehelpt is dat de Q-park garage al jaren niet fatsoenlijk is bewegwijzerd. Als je net voor het Kadaster linksaf slaat, kun je zo de parkeergarage in. Maar dat staat niet aangeduid, niemand heeft het in de gaten en iedereen blijft in de rij voor de Barones staan.
De "knip" in de Houtmarkt en het Van Coothplein helpt ook niet echt. Iemand die aan de kant van de Barones/De Prins het centrum binnenrijdt komt nauwelijks nog in de buurt van de parkeergelegenheid aan de andere kant (Chasséveld, Mols).
Duh. Je woont op 10min afstand met de fiets. en dan fiets je langzaamquote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef JDude het volgende:
Zelf kom ik overigens zelden met de auto in de stad.
Ik ook. Maar toch pak ik de auto meestal.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Duh. Je woont op 10min afstand met de fiets. en dan fiets je langzaam
Weet je zeker dat het een VW Transporter was? Geen VW Multivan?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:33 schreef tha_rizzo het volgende:
En al die plaatjes zijn irritant op een mobiel
Ja, ik ben wederom te lui om m'n bed uit te komen.
Ik gooi de auto dan meestal ergens anders weg, maar ik ben iets bekender in Breda. Overigens ook leuk om te zien, een VW Transporter die aan 't driften is.
Met een LT35 door de sneeuw, da's pas lol.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een VW Transporter was? Geen VW Multivan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TPG?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Met een LT35 door de sneeuw, da's pas lol.
Aan de ene kant vind ik het jammer, maar het vergemakkelijkt een hoop dingen ook wel. Eindelijk weer hardlopen 's avonds, daar ben ik sinds de sneeuwval toch maar even mee opgehouden.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Transporter. Maar dan weet je dat 't glad is.
Een pot natquote:
Bij TPG reed ik alleen in Kangoo's, Ford Transits en Mercedes Sprinters.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij TPG reed ik alleen in Kangoo's, Ford Transits en Mercedes Sprinters.
quote:
Foutparkerenquote:
quote:
Kan wel zijn, maar die auto is wel echt té mooi.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef JDude het volgende:
Hoe was het ook al weer bij Top Gear? "All Audi drivers are cocks?"
Vrouwen en audi's, wat is dat toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar die auto is wel echt té mooi.![]()
Zijn de parkeersensoren bij Audi misschien standaard?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Vrouwen en audi's, wat is dat toch?
Hehehe, neen. Vrij recent nog bij een audi-dealer geweest en ze staan voor een leuk bedrag in de optielijst.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn de parkeersensoren bij Audi misschien standaard?
Een vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar die auto is wel echt té mooi.![]()
Waar dat PTT gebouw staat. Dat blijft deels staan (het mooiere deel) en gaat deels plat. Daarvoor komt nieuwbouw (naar verluid komt daar de Beyenkorf in) en ook de ingang van de parkeergarage. De Houtmarktgarage wordt onder de grond verbonden met de nieuwe garage onder het huidige Mols-terrein. Althans, dat heb ik er tot nu toe over opgevangen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Hehe, met die boze blik van K.
Priceless
Maar de maquette ziet er aardig uit, maar waar komt de ingang van de parkeergarage?
Dat moet.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Zeker ook nog toevallig bij de Audi dealert?
PM rizzo even af om te spreken danquote:Op zondag 11 januari 2009 13:46 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat moet.
(Kom ik aanrijden in mijn VW Polo 1.6 luxe uitvoering.Maar wel mijn eerste en meteen echte auto.
)
quote:Politie pakt 21 krakers op
door Peter Vierenhalm. zaterdag 10 januari 2009 | 14:41
BREDA - De politie heeft vrijdagavond tijdens de ontruiming van de sloopflat aan de Sint Ignatiusstraat in
Breda in totaal 21 krakers aangehouden.
Verder is er een persoon opgepakt die vanachter een afzetting een agent had beledigd.
De verdachten zijn afkomstig uit Breda, 's Hertogenbosch, Oosterhout, Bergen op Zoom, Scherpenisse en
Berkel-Enschot. De leeftijden variëren van 19 tot 45 jaar.
De politie kreeg vrijdag rond 14.00 uur de melding van de flateigenaar, woningbouwvereniging Laurentius,
dat het pand was gekraakt. Er werd aangifte gedaan van huisvredebreuk en vernieling.
Na overleg met de officier van justitie werd besloten het pand te ontruimen. De mobiele eenheid van Midden en West-Brabant kreeg steun van een gespecialiseerd team uit Utrecht. De krakers verzetten zich niet tegen hun aanhouding. Ze worden verdacht van huisvredebreuk. Ze zijn zaterdag in de loop van de dag vrijgelaten. Wanneer ze moeten voorkomen is niet bekend.
Kan een Bijenkorf zijn, maar ze dachten ook aan een H&M (voor mannen pleaaase!) volgens mij. Ik hoop iig dat ze de Houtmarktpassage meenemen want die is echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waar dat PTT gebouw staat. Dat blijft deels staan (het mooiere deel) en gaat deels plat. Daarvoor komt nieuwbouw (naar verluid komt daar de Beyenkorf in) en ook de ingang van de parkeergarage. De Houtmarktgarage wordt onder de grond verbonden met de nieuwe garage onder het huidige Mols-terrein. Althans, dat heb ik er tot nu toe over opgevangen.
Die pakken ze niet mee, weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:58 schreef moby92 het volgende:
[..]
Kan een Bijenkorf zijn, maar ze dachten ook aan een H&M (voor mannen pleaaase!) volgens mij. Ik hoop iig dat ze de Houtmarktpassage meenemen want die is echt niet om aan te zien.
Even schoenen aandoen en ik kom eraanquote:
Doe gezellig mee dan.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Even schoenen aandoen en ik kom eraan
Tam, ik en een 205 1.1 uit '85
Nog wel...,*wacht met smart op z'n nieuwe bak*
Nou, graag! Gezellig.quote:
Bier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |