Tilburgquote:Op zondag 11 januari 2009 10:40 schreef JDude het volgende:
Wie zei nou trouwens laatst dat Tilburg ons bijna inhaalt? Valt hendig mee hoor. Alleen de Tukkers komen langzaam in de buurt.
Ja, en Groningen en Nijmegen hebben kansloos veel topics, maar goed.
3. Dacht ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
1) Die stapel roest bij het Spanjaardsgat vind ik ronduit schandalig.
2) De persoon die het gedicht in de Tolburg geschreven heeft.....![]()
3) ik dacht dat die bruggetjes bij de garage tijdelijke noodbruggen waren
Echt een gemiste kans voor de gemeentequote:
Dat klopt. Je bent de uitzondering veldmuis die de regel bevestigd.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:44 schreef veldmuis het volgende:
3) Ik ben zeker weer de enige die er de styl0w wel in ziet.
Die paniekzaaier was ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:40 schreef JDude het volgende:
Wie zei nou trouwens laatst dat Tilburg ons bijna inhaalt? Valt hendig mee hoor. Alleen de Tukkers komen langzaam in de buurt.
Ja, en Groningen en Nijmegen hebben kansloos veel topics, maar goed.
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:48 schreef JDude het volgende:
Iemand nog foto's van de oude (Gedempte) Haven en Markendaalseweg eigenlijk? Ik probeer me te herinneren hoe het ook al weer precies was.
Nee hoor, er stonden uberhaubt nooit auto's in die garage. Dat hierboven is gefotosoept.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:09 schreef JDude het volgende:
Stonden er ook wel eens files voor die Havengarage?
Gemeenten gaan steeds meer werken met transferia, dat is pas shit.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:12 schreef fransbreda het volgende:
Ik parkeerde meestal op dat stukkie op de ondergrondse.
Haat ver parkeren.
Ik moet toch altijd wel lachen hoor, als ik die eindeloze rijen voor de parkeergarages zie staan. Met name op zaterdag en koopzondag wil de rij voor de Baronesgarage soms al wel op de Irenestraat beginnenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Gemeenten gaan steeds meer werken met transferia, dat is pas shit.
We hebben veel te weinig parkeergelegenheid in Breda. En dat is economisch ook een aanzienlijk probleem, want mensen blijven weg als ze vanaf de Irenestraat in de file moeten staan. Dat zou ik zelf ook doen, als ik niet in het centrum zou wonen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet toch altijd wel lachen hoor, als ik die eindeloze rijen voor de parkeergarages zie staan. Met name op zaterdag en koopzondag wil de rij voor de Baronesgarage soms al wel op de Irenestraat beginnen.
Iedereen met de auto tot in de binnenstad laten rijden is gewoon niet meer te doen.
Dude. Je bent blind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Truequote:Op zondag 11 januari 2009 11:27 schreef JDude het volgende:
Wat ook niet echt meehelpt is dat de Q-park garage al jaren niet fatsoenlijk is bewegwijzerd. Als je net voor het Kadaster linksaf slaat, kun je zo de parkeergarage in. Maar dat staat niet aangeduid, niemand heeft het in de gaten en iedereen blijft in de rij voor de Barones staan.
De "knip" in de Houtmarkt en het Van Coothplein helpt ook niet echt. Iemand die aan de kant van de Barones/De Prins het centrum binnenrijdt komt nauwelijks nog in de buurt van de parkeergelegenheid aan de andere kant (Chasséveld, Mols).
Duh. Je woont op 10min afstand met de fiets. en dan fiets je langzaamquote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef JDude het volgende:
Zelf kom ik overigens zelden met de auto in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |