EN dat zonder tieten!quote:Op zondag 11 januari 2009 09:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Drie Fok!kers ineens tegelijk aanwezig in het topic
Het is dat ik het zelf gezien heb, want dit is wel zo ongeloofwaardigquote:
Jij bent de schaduw middenonder.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ow en ik ben niet de kerel op de foto, die kwam er net tussendoor schaatsen toen ik de foto schoot.
geen idee, de ondervloer drijft nog steeds/zit nog steeds vastgevrorenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:21 schreef JDude het volgende:
Zit er nou nog een wak waar eerst die andere ijsbaan lag?
Er zit wel een kerstboom in de haven vastgevroren, die heeft iemand er in gegooid. Mooie illustratie van de waterbak die het in werkelijkheid is. Want diep is het allerminst.... Breda heeft daar wel een beetje op beknibbeld....quote:Op zondag 11 januari 2009 10:21 schreef JDude het volgende:
Zit er nou nog een wak waar eerst die andere ijsbaan lag?
Ja het peil zal fluctueren, is ook wel goed; toch nog een beetje een gevoel dat het een "echte" haven is.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:30 schreef JDude het volgende:
Het water heeft ook wel eens hoger gestaan toch? Het Haven-gedeelte staat rechtstreeks in verbinding met de singels en de Mark, dus zal wel een beetje kunnen variëren.
In het andere deel (voorbij de Brugstraat) staat het water wel bijna tot op straathoogte trouwens. Maar ik las ergens dat dat nog een flink stuk zakt als ze 'm ooit helemaal doortrekken tot voorbij de kazerne.
Leek me wel gepast. Eigenlijk had ik nog een blurred-out kiwi op mijn schaduw moeten plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:31 schreef JDude het volgende:
Sjieke manier om Rizzeau onherkenbaar te maken trouwens.
Iedereen loopt vooral te schelden op die voorste, bij de Adriaan van Bassiestraat zeg maar. Die vind ik nog wel oké. Daar zo bij de Baronesgarage hadden ze net zo goed wat van die ijzeren rijplaten over het water kunnen leggen, vergeleken met wat het nu is gewordenquote:Op zondag 11 januari 2009 10:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ben ik overigens de enige die maar niet kan wennen aan die lelijke bruggen de ze bij de haven hebben aangelegd? De haven had nog zoveel mooier kunnen zijn
Zonde is dat! Ik vind het er zo echt vet uitzien!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:30 schreef JDude het volgende:
In het andere deel (voorbij de Brugstraat) staat het water wel bijna tot op straathoogte trouwens. Maar ik las ergens dat dat nog een flink stuk zakt als ze 'm ooit helemaal doortrekken tot voorbij de kazerne.
Mogguh!quote:
1) Die stapel roest bij het Spanjaardsgat vind ik ronduit schandalig.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedereen loopt vooral te schelden op die voorste, bij de Adriaan van Bassiestraat zeg maar. Die vind ik nog wel oké. Daar zo bij de Baronesgarage hadden ze net zo goed wat van die ijzeren rijplaten over het water kunnen leggen, vergeleken met wat het nu is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |