En de reden daarvan is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ook ik zit bij Ziggo, maar ik raad ADSL van KPN aan.
Ik heb ADSL van KPN gehad, was snel, nooit storingen of andere problemen mee gehad. Sinds ik ziggo heb ligt m'n verbinding er met regelmatig even een uurtje uit, gaat alles ineens supertraag, etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En de reden daarvan is?
Ik zit er ook aan te denken om dat alles in 1 pakket van Ziggo te nemen.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Weer geen fotoboek.
.
Ik zit bij Ziggo, en om de prijs zou ik het wel aanraden. Goedkoopste alles in een ding, dan heb je tv, internet en telefonie voor een paar centen. Ja, het ligt er wel eens uit, als je dat niet wilt moet je voor een duurdere ADSL lijn gaan.
* JDude sluit zich bij veldmuis aan. En hallo! Bier? NAC?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Weer geen fotoboek.
.
Ik zit bij Ziggo, en om de prijs zou ik het wel aanraden. Goedkoopste alles in een ding, dan heb je tv, internet en telefonie voor een paar centen. Ja, het ligt er wel eens uit, als je dat niet wilt moet je voor een duurdere ADSL lijn gaan.
Nooit last van heur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb ADSL van KPN gehad, was snel, nooit storingen of andere problemen mee gehad. Sinds ik ziggo heb ligt m'n verbinding er met regelmatig even een uurtje uit, gaat alles ineens supertraag, etc.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
JAAA Laatste werkdag van de week is aangebroken!
Grrrr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef NicoleColl het volgende:
Ja, Bijna-Bredase vrouw meldt zich! Euhm.. wat gaan we doen..? ;-)
Ik kom per 15 januari in Breda wonen, vlakbij de rechtbank. Ben op zoek naar een goede internet- en tvaanbieder? Wat hebben jullie? Hoe is de kwaliteit? En niet onbelangrijk.. de prijs? En wat is tegenwoordig snel voor een internetverbinding?
Kan door de bomen het (Mast)bos niet meer zien..
Ik hoefde gisteren enkel naar school. Ik lig nu nog lekker in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja kijk, je hebt altijd baas boven baas hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik hoefde gisteren enkel naar school. Ik lig nu nog lekker in bed
Tip: doe het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik wil een hond kopen. Wie heeft tips?
Neem Frazz, zo loyaal als een hond en als je 'm goed africht haalt hij ook nog drinken voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik wil een hond kopen. Wie heeft tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |