Ter ere van wat?quote:
quote:
Mogge.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Laten we kuukske eens verrassen! Komt ze morgen op het werk is dit topic al dicht
Jawel, maar ik blijf het maar proberen. Serieus ik kreeg vandaag zelfs cola waar daadwerkelijk PRIK op zat!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef tha_rizzo het volgende:
McDonalds is vies, was je daar nog niet achter Tammeh?
Dat spul was een tijdje in zo'n knijpfles verkrijgbaar. Geen idee of het er nog steeds is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Tammeh het volgende:
Alleen de mayonaise zouden ze moeten verkopen in elke standaard supermarkt.
"Mad Sauce" of "American Sauce" moet je hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Jawel, maar ik blijf het maar proberen. Serieus ik kreeg vandaag zelfs cola waar daadwerkelijk PRIK op zat!
Alleen de mayonaise zouden ze moeten verkopen in elke standaard supermarkt.
Keimachtig die onzinquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Tammeh het volgende:
* Tammeh is voorzien van een Mac Flurry Rolo![]()
Ik was toen nog lang niet op m'n werk hoor.quote:
een collega van me is daar op de verkeerde manier achter gekomen vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef JDude het volgende:
Voor de Stadgenoten die nog naar buiten moeten: je kunt momenteel beter op de sneeuw(resten) lopen. De onschuldig ogende sneeuwvrije straten zijn lollers glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:05 schreef tha_rizzo het volgende:
weer zulks een liefde
als er nog 2 vrouwlijke Bredaenaarse vrouwen in dit topique melden, organiseer ik een Bredaseuberorgiemeet
Ook ik zit bij Ziggo, maar ik raad ADSL van KPN aan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef NicoleColl het volgende:
Ja, Bijna-Bredase vrouw meldt zich! Euhm.. wat gaan we doen..? ;-)
Ik kom per 15 januari in Breda wonen, vlakbij de rechtbank. Ben op zoek naar een goede internet- en tvaanbieder? Wat hebben jullie? Hoe is de kwaliteit? En niet onbelangrijk.. de prijs? En wat is tegenwoordig snel voor een internetverbinding?
Kan door de bomen het (Mast)bos niet meer zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |