En de reden daarvan is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ook ik zit bij Ziggo, maar ik raad ADSL van KPN aan.
Ik heb ADSL van KPN gehad, was snel, nooit storingen of andere problemen mee gehad. Sinds ik ziggo heb ligt m'n verbinding er met regelmatig even een uurtje uit, gaat alles ineens supertraag, etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En de reden daarvan is?
Ik zit er ook aan te denken om dat alles in 1 pakket van Ziggo te nemen.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Weer geen fotoboek.
.
Ik zit bij Ziggo, en om de prijs zou ik het wel aanraden. Goedkoopste alles in een ding, dan heb je tv, internet en telefonie voor een paar centen. Ja, het ligt er wel eens uit, als je dat niet wilt moet je voor een duurdere ADSL lijn gaan.
* JDude sluit zich bij veldmuis aan. En hallo! Bier? NAC?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Weer geen fotoboek.
.
Ik zit bij Ziggo, en om de prijs zou ik het wel aanraden. Goedkoopste alles in een ding, dan heb je tv, internet en telefonie voor een paar centen. Ja, het ligt er wel eens uit, als je dat niet wilt moet je voor een duurdere ADSL lijn gaan.
Nooit last van heur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik heb ADSL van KPN gehad, was snel, nooit storingen of andere problemen mee gehad. Sinds ik ziggo heb ligt m'n verbinding er met regelmatig even een uurtje uit, gaat alles ineens supertraag, etc.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
JAAA Laatste werkdag van de week is aangebroken!
Grrrr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef NicoleColl het volgende:
Ja, Bijna-Bredase vrouw meldt zich! Euhm.. wat gaan we doen..? ;-)
Ik kom per 15 januari in Breda wonen, vlakbij de rechtbank. Ben op zoek naar een goede internet- en tvaanbieder? Wat hebben jullie? Hoe is de kwaliteit? En niet onbelangrijk.. de prijs? En wat is tegenwoordig snel voor een internetverbinding?
Kan door de bomen het (Mast)bos niet meer zien..
Ik hoefde gisteren enkel naar school. Ik lig nu nog lekker in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:39 schreef Tammeh het volgende:
Ja kijk, je hebt altijd baas boven baas hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik hoefde gisteren enkel naar school. Ik lig nu nog lekker in bed
Tip: doe het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik wil een hond kopen. Wie heeft tips?
Neem Frazz, zo loyaal als een hond en als je 'm goed africht haalt hij ook nog drinken voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Is 'ie waaks en zindelijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neem Frazz, zo loyaal als een hond en als je 'm goed africht haalt hij ook nog drinken voor je.
Waaks? Geen idee. Ik weet wel dat hij zindelijk is.quote:
Waaks? Welnee, hij waakt ook niet over het Breda-topic. Dat valt tegen dus. Frats valt af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waaks? Geen idee. Ik weet wel dat hij zindelijk is.
Pics, Stofje. Gewoon, pics.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Stofje het volgende:
Vage shizzle net op het station. Ik ga naar beneden middels de roltrap en zie twee half naakte meisjes. Beiden hebben ze een legging aan, maar de rest zijn ze compleet naakt, met een Sinterklaas mijter op die gemaakt leek te zijn door kinderen. Ze waren bezig in zo'n expositie-gedeelte. Ze klommen daarin, terwijl er camera's op ze gericht stonden en diverse mobiele telefoontjes tevoorschijn kwamen om dit geheel te filmen. Totdat de NS eraan kwam en het tafereeltje gestopt moest worden omdat de dames er 'onzedelijk' uitzagen. Nou ja, daar was ik het wel mee eens
, hoewel ze ook weer niet lelijk waren. Politie kwam erbij, ze moesten de zooi opruimen onder luid gejoel.
Da's toch vaahaag.
Ben ik weer net te laat op het station.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Stofje het volgende:
Vage shizzle net op het station. Ik ga naar beneden middels de roltrap en zie twee half naakte meisjes. Beiden hebben ze een legging aan, maar de rest zijn ze compleet naakt, met een Sinterklaas mijter op die gemaakt leek te zijn door kinderen. Ze waren bezig in zo'n expositie-gedeelte. Ze klommen daarin, terwijl er camera's op ze gericht stonden en diverse mobiele telefoontjes tevoorschijn kwamen om dit geheel te filmen. Totdat de NS eraan kwam en het tafereeltje gestopt moest worden omdat de dames er 'onzedelijk' uitzagen. Nou ja, daar was ik het wel mee eens
, hoewel ze ook weer niet lelijk waren. Politie kwam erbij, ze moesten de zooi opruimen onder luid gejoel.
Da's toch vaahaag.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Liefst redelijk onderhoudsvrij, dus kortharig. Ik ben man, dus wil nog niet dood gevonden worden met een Hilton-hondje; kun je 'm optillen dan is het geen hond.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
hoe groot, karakter, vachtverzorging of niet.. wat wil je?
Een Rottweiler vind ik wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Liefst redelijk onderhoudsvrij, dus kortharig. Ik ben man, dus wil nog niet dood gevonden worden met een Hilton-hondje; kun je 'm optillen dan is het geen hond.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een Rottweiler vind ik wel wat voor jou.
Allereerst, opvoeding ligt aan jezelf, en niet aan de hond, hoe consequenter je bent, hoe gehoorzamer je hond, en hoe waakser.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Liefst redelijk onderhoudsvrij, dus kortharig. Ik ben man, dus wil nog niet dood gevonden worden met een Hilton-hondje; kun je 'm optillen dan is het geen hond.
Qua karakter, nouja vriendelijk, waaks, politieke voorkeur maakt me ook wel uit eigenlijk, en het beest moet op te voeden zijn, onhandelbare honden zijn gruwelijk irritant. Vriendelijk voor kinderen maakt me niet uit, ik heb ze niet en tegen de tijd dat ik daaraan begin is de houdbaarheidsdatum van de hond overschreden.
Zit daar cruise control op? en airco?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Allereerst, opvoeding ligt aan jezelf, en niet aan de hond, hoe consequenter je bent, hoe gehoorzamer je hond, en hoe waakser.
Korte vacht en een leuk karakter, dan zou ikzelf voor modelletje labrador gaan, of een weimaraner, of een kortharige hollandse herder oid.
Ik kwam ook 2 minuten geleden ff m'n bed uitrollen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kan m'n bed niet uitkomen. Te lekker.
Kiwi, neem gewoon een chiwawa(geen idee hoe je 't schrijft), zo'n hondje past wel bij je.
Lekker is dat hè? Zeker wetende dat bijna iedereen in dit topique al vroeg zijn of haar nest uitmoet voor de harde arbeid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik kwam ook 2 minuten geleden ff m'n bed uitrollen.
Weet je dat ik dat serieus lag te bedenken in bed?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lekker is dat hè? Zeker wetende dat bijna iedereen in dit topique al vroeg zijn of haar nest uitmoet voor de harde arbeid.
Het dier moet niet al verpest zijn voor ik 'm krijg, bedoelde ik eigenlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Allereerst, opvoeding ligt aan jezelf, en niet aan de hond, hoe consequenter je bent, hoe gehoorzamer je hond, en hoe waakser.
Dat harde werken heeft wel financiële voordelen natuurlijk. Jij bent arm.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lekker is dat hè? Zeker wetende dat bijna iedereen in dit topique al vroeg zijn of haar nest uitmoet voor de harde arbeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |