*zoekt loser-smileyquote:
T is nog geen woensdag toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef mstx het volgende:
Wat een grafnummer dat Apologise... die stem![]()
![]()
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgerichtquote:
*eensch is - zelf begin/edit ik net zo vaak totdat ik het gevoel heb dat tie 'er mee door kan'. Maar idd VDJ is niet het beste proggie daarvoorquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat iedereen een eerlijke kans krijgt als iedereen ook mag mixen op de manier waar hij/ zij goed in is.
Het gaat om een jaarmix. Niet om een liveset
Interesse in een Traktor?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgericht![]()
![]()
http://partyflock.nl/party/135653:Reset.html
http://partyflock.nl/party/138025:Euphoria.html
Mooie opties![]()
[..]
*eensch is - zelf begin/edit ik net zo vaak totdat ik het gevoel heb dat tie 'er mee door kan'. Maar idd VDJ is niet het beste proggie daarvoor- lekker belangrijk ook ... strakkies 13 x 80min.-yearmixen
![]()
Al doe je het met 2 klei tablettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
tvp...
even voor de duidelijk. Elk mix programma is dus gewoon geoorloofd?
Iemand riep mij?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Je zal maar een Hyves-Showtek-Fansite hebben opgericht![]()
![]()
Revival Xquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:47 schreef Bob-B het volgende:not first!
This afternoon we want to talk the ballad or the bullit
The ballad or the bullit explains itself
Before we get into it, I would like to clarify some things
that occur to me personaly
And If you think you're going somewhere
And If you think you're going somewhere and you end up going nowhere!!!Best ever
Ik misschien, vind alleen de Time Out niet echt geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die met kerstavond hier heen gaat?
Fusion Of Sound Tour
Nu welquote:
Nee, ben ik het met je eens. Ben er 1x geweest, met euh.. Southstylerz en Activator ofzo. (weetniet meer). Vorig jaar een keer en ik kreeg echt last van mijn oren. Was echt slecht het geluid daar.. en qua sfeer vond ik het ook niet zoals het hoort te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik misschien, vind alleen de Time Out niet echt geweldig eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
nog maar even kijken, lijkt me wel erg vetquote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef SMutzskii het volgende:
Iemand die met kerstavond hier heen gaat?
Fusion Of Sound Tour
quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef de_huig het volgende:
11-11 is slecht voor een mens en daardoor goed
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:20 schreef Sethje het volgende:
alaaf
Thaise hoertjes viezzzzquote:Op woensdag 12 november 2008 13:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
die minimix is VIIIIIIIEEEEEEEES
dacht het niet, moet je die tracklist maar eens bekijken... maar weinig plaatjes die ook in die set zatenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Maarre dat ding is gewoon de AVIO-DQ-set in 7:22 gepropt ... sort of
mwoh, misschien niet alles neej, maar die IO's iig wel.quote:Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's Dikke Edit)
Gentalica - Ready?
Alphaverb - 'Untitled'
Intractable One - Play The Games (AVIO Rulez Edit)
Alphaverb - 'Untitled'
Gentalica - Thunderstyle (Lightning Mix)
Alphaverb & Intractable One - Never Enough!
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake
Intractable One - Feel The Force
Alphaverb - 'Untitled'
TAT - Being Mashed Up (AVIO's LFB Revenge)
Gentalica - Kabooom!
3 van de 12, dus grootste deel nieuwe plateng mangquote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mwoh, misschien niet alles neej, maar die IO's iig wel.
En wat is dat nummer ook alweer van:
Hardstyle is the music I can't explain ... Hardstyle makes me go insane ?
gefundn:
Draaide ze die niet tijdens de Thrill-afsluiter ?quote:Op woensdag 12 november 2008 14:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
welk nr ik op dit moment ook redelijk verslingerd aan ben -> offensive thrillahzagende bassjes
Skate-Punk FTW - GO!quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
brohymn,
Goed nummer overigens... Heb n cd van Pennywise daar staat een versie op van 35 min. ofzo (dit nummer, dan een pauze en als hidden track een piano-stuk ook als tribute to Jason Thirsk.) Vette shitquote:
10 nachtjes slapenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar goed Ontopic: Qimax nog paar nachtjes slapen
staat ook op de decibel cd van 2008quote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Draaide ze die niet tijdens de Thrill-afsluiter ?
Hardcore #3quote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef poiuytr het volgende:
ooooh wat is die mix van Lost in dreams door Weapon X fijn
quote:
Bloed, Bier en Braakselquote:Op woensdag 12 november 2008 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
![]()
![]()
**Roed, geel en greun is de kleur vaan.............**
Eenschquote:Op woensdag 12 november 2008 16:39 schreef poiuytr het volgende:
ooooh wat is die mix van Lost in dreams door Weapon X fijn
Dat is ook afhankelijk van hoe leuk je het voor jezelf gaat maken. Soms is de dinsdag het vervelendst. Heb na qlimax ook wel eens gewoon zondags gesport. Maar sowieso valt de maandag me altijd zwaarder dan de zondag. Tijdens de busreis terug slaap ik vaak wel, maar als ik dan tegen half 10 thuis kom. Ontbijt ik met me ouders mee en blijf ik die dag meestal gewoon wakker. Ben er dan op een of andere manier alweer doorheen. De maandag slaap ik dan dus wel vaak uit tot een uur of 2.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef mstx het volgende:
Dat snap ik nou nooit he, hoe mensen maandag nog brak kunnen zijn van zaterdag.![]()
Ik moet de zondag na Qlimax om 11:00 alweer op het handbalveld staan om een jeugdwedstrijd te fluiten.
Naast het feit dat men gewoonweg alles kan geven en dan nog min. 2 dagen last van spierpijn hebben .... vraag daar maar 's:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef mstx het volgende:
Dat snap ik nou nooit he, hoe mensen maandag nog brak kunnen zijn van zaterdag.![]()
vermoeidheid altijd wel omdat ik vaak volledig losgaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lichamelijk is het probleem sowieso niet. Al stamp ik 3 nachten achter elkaar door heb ik nog geen last van spierpijn of zere poten. Het is vaak gewoon vermoeiheid.
Precies... dat i.c.m. het onvermijdelijke slaaptekort kan je maandag ook heeeeel lang maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Naast het feit dat men gewoonweg alles kan geven en dan nog min. 2 dagen last van spierpijn hebben .... vraag daar maar 's:
XTC, Vragen en Antwoorden #79
Speed - Vragen en Antwoorden #10
Cocaïne - Vragen en Antwoorden; DEEL 15
Ojj das altijd vervelend. Ook een paar keer gehad. Dat je halverwege het autorijden kramp krijgt in de kuitjes. Beentjes strekken of maar met het andere beentje gas geven...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Precies... dat i.c.m. het onvermijdelijke slaaptekort kan je maandag ook heeeeel lang maken.
Heb wel 's een halve week flinke spierpijn gehad, geen droeks gebruikt.
En als je dat ook nog 's combineert met 1 (of meerdere) van bovenstaande, dan kan het zwaar worden.
Lijkt mij onmogelijk om op goed tempo urenlang door te gaan, aan het eind nog even volgas en dan 0,0 spierpijn te hebben.
QrimeTime vorig jaar kon ik nog net strompelend de auto halen, waarna ik getrakteerd werd op een heerlijke kramp in m'n kuiten. Dan was 't een goed feessie.![]()
Met scantraxx had ik om 5:00 echt serieus last van trekken in mijn kuitenquote:QrimeTime vorig jaar kon ik nog net strompelend de auto halen, waarna ik getrakteerd werd op een heerlijke kramp in m'n kuiten.
Ik ben online..!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:09 schreef RiKe het volgende:
Wie binnen de mailing list is online?
Heb een leuk linkje voor die gene
Heb een fout in de rip ontdekt hoor ik nu....quote:
Klein momentje danquote:Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Sethje het volgende:
stuur gewoon rond...
AVIO Volume 1
Wat een fucking vette release....
Play the games.....heerlijke plaat....vette vocal..vette scheur..vette kick..alles vet! maar dat kan ook niet anders want alles waar alphaverb zich mee bemoeit is vet!
Thunderstyle...hier is al genoeg over gezegd...op goede kwaliteit en full nóg vetter dan voorheen...wat een kicks, wat een breaks, wat een geluiden, wat een synth, dubbele kicksmelo
Daniel for president
Zeker wel een knaller!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef SMutzskii het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Thunderstyle...![]()
Heb em nog niet gehoord.
Ja wist niet zeker of ik dat hier zo open en bloot in het topic kon zeggen (Rip heeft zo z'n buien over download links....niets persoonlijks hoor Rip!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oooow, ging over die..
Wist ik niet (A).. dankjeeens luisteren..
Klinkt goed! Leuke muziekjes..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja wist niet zeker of ik dat hier zo open en bloot in het topic kon zeggen (Rip heeft zo z'n buien over download links....niets persoonlijks hoor Rip!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |