quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik heb niet de behoefte om meer details te weten.quote:
minstens 2 quericquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om meer details te weten.
quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef gers het volgende:
moet eigenlijk gaan slapen![]()
maarja dan missen jullie mij allemaal
Ik ben conjo ma paupau moe. Ik moet eigenlijk slapen maar ik ben nog met de intro van Jimi Hendrix - Little Wing aan het klooien. Ik wil die intro kunnen spelen voor ik horizontaal ga.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef gers het volgende:
moet eigenlijk gaan slapen![]()
maarja dan missen jullie mij allemaal
probeer het eens zou ik zeggenquote:
Maar dan komt ie je achterna met bijl en zwaardquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat bobby zegt.
Ban voor Viking.
OVquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:37 schreef gers het volgende:
nog even snel wat klachtjes
KUT scholieren die hun poten niet uitsteken
dikke wijven die het principe niet snappen wachten totdat iedereen is uitgestapt
bejaarden die pas willen uitstappen als de rest aan het instappen is
Niet goed, geen geld terugquote:
andere klachten mocro die de nieuwe nummer van een rapneger opzetten zodat de hele bus kan meegenietenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoofddoeken die vragen of dit de "boes ies naar de Aldiee?"
Welke van de 10
Jawohl, geradeaus! Einmal! ANSTEIGEN!1!dquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Welke van de 10
KETTINGEN!!!! - KETTINGPOSTS !quote:
NOTE !!!!quote:
Ies aanbieding Aldieequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Welke van de 10
Als ik m'n rijbewijs heb wil ik een keer voor het soptlicht staan naast zo'n Ali met 50cent en dan zelf even knoeihard cradle of filth of ergere herrie uit mijn speakers laten knallen en hem dan strak aankijken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
andere klachten mocro die de nieuwe nummer van een rapneger opzetten zodat de hele bus kan meegenieten
mensen die links van de roltrap staan
mensen die ineens stil staan in een stroom mensen
Mensen (marokkaanse) die s ochtends 3 meter uit hun bek stinken, naar de knoflook die ze de avond ervoor gegeten hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
Vorig jaar stond ik in een overvolle trein met een zwerfster.![]()
![]()
![]()
Dat mens had 8 lagen kleding aan, haar zo vet dat als je d'r harses in de fik stook het minimaal 24 uur kon doorfikken zonder haar huid als brandstof te gebruiken. En er kwam een lucht af!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bij de 1e stop uitgestapt en een andere coupe ingestapt.
Ik zat ook een keer met een zwerver in de trein, mien god wat stinkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
Vorig jaar stond ik in een overvolle trein met een zwerfster.![]()
![]()
![]()
Dat mens had 8 lagen kleding aan, haar zo vet dat als je d'r harses in de fik stook het minimaal 24 uur kon doorfikken zonder haar huid als brandstof te gebruiken. En er kwam een lucht af!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bij de 1e stop uitgestapt en een andere coupe ingestapt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawohl, geradeaus! Einmal! ANSTEIGEN!1!d
ies goedkoop ies kwaliteitquote:
Oh noes..quote:
ik gelukkig nog nooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat ook een keer met een zwerver in de trein, mien god wat stinken![]()
. Iedereen ging ergens anders zitten
. Met van die natuurlijk gekweekte dreadlocks
.
mij natuurlijk Engels voetbalquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
ik heb trouwens een vet toffe 3 daagse reis naar Engeland gekregen voor 1 tot 4 personen. Even kijken wie ik meeneem.
quote:
Mensen die hollen voor de treinquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Dankzij de ns moet ik op utrecht cs soms hollen om de aansluiting te pakken, en aangezien ik een lui varken ben, vind ik dit niet tof.
welkom enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Hallo! Hier maar eens even kijken!
Klopt. Kutstationquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hollen voor de trein![]()
Op Amersfoort CS, staat er wel eens een trein, een halve km verderop, dus alle mensen die van de trappen af komen, moeten eerst een sprintje trekken, voordat ze eindelijk eens bij die trein zijn.
Daar zit de fout!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Goh, hebben zich 3 man aangemeld, ben je meteen klaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn tere anusje daar mee accoord kan gaan.
beetje standaard rechtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..].
Trouwens gers ik zag dat je MER deed, wat krijg jij precies voor recht?
hoge school Utregquote:
Oh oke was ik benieuwd naarquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:50 schreef gers het volgende:
[..]
beetje standaard recht
beetje Arbeidsrecht
beetje ondernemingsrecht
niet echt super specifiek recht
Als je dat wilt moet je of de Uni of HBO rechten doen
Wat doe jij dan? Zeg niet elektrotechniekquote:
interesse in de MERquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke was ik benieuwd naar.
truste kusje NTBquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen![]()
.
Trusten, dikke kus.
Bloemschikken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zeg niet elektrotechniek.
ja morgen (live op rtlquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:56 schreef afcajos het volgende:
gers, moet top niet in de beker spelen?
denk het welquote:
Nee doe zelf rechten dus was benieuwd wat voor recht je daarbij krijgt. Ik heb totaal geen talent voor economie en management dus dat gaat niet lukkenquote:
Snelheid FTWquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef Banzaiaap het volgende:
Zo , ik kijk even 5 minuten niet. Meteen een half topic verder.
Rechtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee doe zelf rechten dus was benieuwd wat voor recht je daarbij krijgt. Ik heb totaal geen talent voor economie en management dus dat gaat niet lukken.
Ja, want dan is het 0:00 geweest en maakt het voor de dagcijfers niet veel meer uit.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snelheid FTW
Maar zometeen kakt het wel in
Jawel, voor de volgende dagquote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja, want dan is het 0:00 geweest en maakt het voor de dagcijfers niet veel meer uit.
naaktpics met kip ?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
Banzaiaap aangezien je nieuw bent moet je ontgroend worden![]()
![]()
.
Ik heb hier een kip.
Mooi, dat is mijn teken om weg te gaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
Banzaiaap aangezien je nieuw bent moet je ontgroend worden![]()
![]()
.
Ik heb hier een kip.
Doe maar nietquote:
morgen school enzoquote:
Kippeeuhhneuukuhhhh!!!quote:
Jij komt nog wel buiten enzo...quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Gezwellig. Ben er weer van 8:00 tot 8:30 en van 9:15 tot 16:55 en van 18:00 tot 0:00
KTHXBAIquote:
Dat doe ik, schokkend eh ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zeg niet elektrotechniek.
*zwaai-zwaai* ik gaat slapen, gemeen ehquote:
Oeh .. Akira !quote:Op woensdag 24 september 2008 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Gisterenavond riep ik voordat ik naar bed ging, dat ik hem nog moest kijken
Nu heb ik hem gekeken en ga ik daarmee slapen
Het is een vage film, maar wel tof, en vooral heeeeeeeeel mooi geanimeerd, en daarom ging ik hem ook kijken
Ben niet zo heel erg fan van Anime en Manga enzo, maar Akira is dus wel heel tofquote:Op woensdag 24 september 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oeh .. Akira !
Anime !![]()
Manga !
Spirited away is echt een geniale film.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg fan van Anime en Manga enzo, maar Akira is dus wel heel tof
En ehm alles van die maker van Spirited Away, Howls Moving Castle enzo
Dit nummer is vet van de soundtrack van Akira
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Spirited away is echt een geniale film.
Mijn zusje van 5 vind hem ook geweldig.
Whehe, vind ik ook. Succes man, ik ga eindelijk slapen.quote:Op woensdag 24 september 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry McFearless
Het is kanker druk vanavond hier.
Tyfus tuig.
Serieus soms wou ik dat je mensen die verdachte dingen doen gewoon mocht neersteken met een zwaard.
Slaap lekker !quote:Op woensdag 24 september 2008 02:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, vind ik ook. Succes man, ik ga eindelijk slapen.![]()
And who-ever fucks with him is the klosquote:Op woensdag 24 september 2008 08:30 schreef afcajos het volgende:
yo yo yo this is mc jos
Naar uni, gesprek stagevrouwtjequote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij bent vroeg op, omdat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Broekiequote:Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
whihihii, maar ik ben jonger dan jij.
Morgenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben een jonge bink, jij een ouwe kantoorklerk met mephisto's .
Handigquote:Op woensdag 24 september 2008 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, dit is nummer 184. TS was niet zo slim
Sprak het broekie met badslippers en witte sportsokkenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben een jonge bink, jij een ouwe kantoorklerk met mephisto's .
Hé, hoe voelt dat nu zo'n ban?quote:
Graag. Heb jij de taak van BobbyB overgenomen om de OP te beheren?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heezal ik je dan maar even van het strafbankje af halen
?
Of stond je er al niet meer?
Pijnlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 10:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hé, hoe voelt dat nu zo'n ban?Beter dat je terug bent, anders is hier bijna niemand.
Oooh, toch wel hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
topics openen bij lapo:p
Mweh, ik was niet van plan het te blijven doenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Graag. Heb jij de taak van BobbyB overgenomen om de OP te beheren?![]()
Ooh en, allerliefste boswachterquote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
topics openen bij lapo:p
ZOMGER ben je terug? en waar is jordeeeh dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:06 schreef Sackboy het volgende:
WHATS UP DAWGS!
Als die bij mij op kantoor achter de receptie zou zitten zou ik nooit aan werk toekomenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:16 schreef afcajos het volgende:
Wie weet hoe dat lekkere wijf achter de receptie heet waar T-bag nu werkt? (prison break) ik kan haar niet vinden op imdb
Zien jullie nou dat ik niet de enige ben die over klb droomtquote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik heb vanacht gedroomd dat er een KLB SC meet wasIedereen was aanwezig en we gingen dancebattles houden op foute 70's. Ook probeerde ik BT te regelen maar ze wees mij af
![]()
![]()
![]()
Klacht: Dromen over KLB
Nee ik ben nog gebannedquote:
01. 269 NoelGallagherquote:Op woensdag 24 september 2008 10:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, jij doet nooit wat.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik heb vanacht gedroomd dat er een KLB SC meet wasIedereen was aanwezig en we gingen dancebattles houden op foute 70's. Ook probeerde ik BT te regelen maar ze was aan het batsen met NG
![]()
Weet ik veel ?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
01. 269 NoelGallagher
02. 183 BarraCupraCuda
03. 182 Piles![]()
En jij?
Hahaha, ja de sc'ers scoren heerlijk daarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
01. 269 NoelGallagher
02. 183 BarraCupraCuda
03. 182 Piles![]()
En jij?
Jij was me de hele tijd aan het cockteasen, en op het moment dat ik toe wilde slaan, deed je opeens weer afstandelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien jullie nou dat ik niet de enige ben die over klb droomt!!
En muwhahaha
En toen husselde d_b maar even BT ?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik heb vanacht gedroomd dat er een KLB SC meet wasIedereen was aanwezig en we gingen dancebattles houden op foute 70's. Ook probeerde ik BT te regelen maar ze wees mij af
![]()
![]()
![]()
Ik droom ook wel eens over 6 jarige meisjesquote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toen husselde d_b maar even BT ?
Laat je eens nakijken man, dromen over een internetforum
Diagnose: verslaafd!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooh ja, daar ben ik goed inquote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij was me de hele tijd aan het cockteasen, en op het moment dat ik toe wilde slaan, deed je opeens weer afstandelijk![]()
of speelde je hard-to-get? ik ben daarna maar gaan zuipen met gers en ananas
Ja, niemand opende het topic, dus deed ik het maar. En ik heb ook de topic links niet aangepast omdat die ook achterliepen. Ga maar bij die Viking klagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, dit is nummer 184. TS was niet zo slim
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn economie leraar al mijn vrienden neer schoot en een luchthaven bezet hieldquote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb de wiki al aangepast hoor, klopt nu weer allemaal. En db heeft de tt gefixedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, niemand opende het topic, dus deed ik het maar. En ik heb ook de topic links niet aangepast omdat die ook achterliepen. Ga maar bij die Viking klagen.
En Jos, was ik ook bij de KLB meet?
Welkom terug Sackboy!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, niemand opende het topic, dus deed ik het maar. En ik heb ook de topic links niet aangepast omdat die ook achterliepen. Ga maar bij die Viking klagen.
En Jos, was ik ook bij de KLB meet?
Welkom terug Sackboy!
[ afbeelding ]
Bt is lievquote:Op woensdag 24 september 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de wiki al aangepast hoor, klopt nu weer allemaal. En db heeft de tt gefixed!
Maar wel irritant dat hij geen nieuw topic opende
In een hoekje? Helemaal alleen?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaJij stond in een hoekje met een pilsje te checken
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaJij stond in een hoekje met een pilsje te checken
Dan slapen we.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een bazen hier allemaal, maar 's nachts...
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt is liev![]()
[..]
In een hoekje? Helemaal alleen?
Mwa, zo'n maand terug liep de SC 's nachts harder dan overdag.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een bazen hier allemaal, maar 's nachts...
volgens mij wel weet het ook nie zo goed meerquote:Op woensdag 24 september 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt is liev![]()
[..]
In een hoekje? Helemaal alleen?
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Nee joh, toen ik afcajos af wees ben ik snel naar jou toe gelopen
In de GCquote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waar staat dat aantal post per dag topic ook alweer ?!? LINK
Thanks.
General Chatquote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waar staat dat aantal post per dag topic ook alweer ?!? LINK
Thanks.
PICSquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef KingOfPop het volgende:
Die drie tosti's van net waren best lekker.
Mag ik mee doen?quote:
Ik las "josti's"quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef KingOfPop het volgende:
Die drie tosti's van net waren best lekker.
Die zijn ook niet verkeerd. Maar KhaiLoempiai staat hier alleen vrijdag.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Hier is markt, dus ik ga zo loempia's halen.
ja hequote:Op woensdag 24 september 2008 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel heel lekker
Ik hoef 's avonds nooit te werkenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja he![]()
Ik hoef vanavond lekker niet te werken.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heh jammer, ben je net te laat
bobbyb is hier de grootste pedo van ons allemaalquote:Op woensdag 24 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HAHAHAHA, NAAR SCHOOL, HAHA.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar school.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
bobbyb is hier de grootste pedo van ons allemaaljij bent tog iets van 16/17 bt?
17, ach ja, 9 jaar verschil, voel je niks vanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
bobbyb is hier de grootste pedo van ons allemaaljij bent tog iets van 16/17 bt?
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, jij niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
17, ach ja, 9 jaar verschil, voel je niks van
Hahaha, nee johquote:Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
17, ach ja, 9 jaar verschil, voel je niks van
Erbij nog wel?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Aangezien BT ervaring heeft met Blackzilla kan jij er ook nog wel bij.
Uitgewoonde mossel toch zeker?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, maar dan wordt het zoeen uitgeleefde mossel
Ik ga zo lekker taart etenquote:
Doei!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze? Wat heb jij met '''' ?
![]()
Verdomme, t is echt druk hierIk neem ontslag
Ik werk me kapot hier.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, hard werken of niet zoeen stage?
Jij moet vooral zo doorgaan, dan heb je straks een banaan in a place where the sun does not shinequote:Op woensdag 24 september 2008 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je doof ofzo, je hebt toch geen banaan in je oor?
En, hoe wil jij dat doenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet vooral zo doorgaan, dan heb je straks een banaan in a place where the sun does not shine
Verliezen in de verlengingquote:Op woensdag 24 september 2008 11:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat gaat FC Oss vanavond doen?
Nee, kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is niet voor 24-9-08 00:00
Jeweetz, als een echte internetheldquote:Op woensdag 24 september 2008 11:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En, hoe wil jij dat doenVan achter je computer toch zeker?
0-3 ofzoquote:Op woensdag 24 september 2008 11:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat gaat FC Oss vanavond doen?
De kantoorklerk hoor, pfff. Twarretak ;')quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jeweetz, als een echte internetheld
Rook jezelf maar de t*fus inquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De kantoorklerk hoor, pfff. Twarretak ;')
Ik gaat een peuk roken.
Aan het werk, parasiet.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gaat een peuk roken.
LUI WERKEN GVDquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik gaat een peuk roken.
In de kelder?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij moet vooral zo doorgaan, dan heb je straks een banaan in a place where the sun does not shine
Gadverdamme, even een rauwe vis achter je huig laten glijdenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks even lekker een broodje haring en loempia's halen, aangezien de visboer hiervoor staat.
Ach ja, je stinkt toch al door de rook en wie weet wat nog meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks even lekker een broodje haring en loempia's halen, aangezien de visboer hiervoor staat.
Echt wel, jij drinkt koeberg (of hoe je het dan ook schrijft)quote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, ik haat geen bier.
Wat?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt wel, jij drinkt koeberg (of hoe je het dan ook schrijft)
Jij begint echt je leven te verliezenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen ik ga weer eens uitgebreid douchen.
Ben je al wel 16, markvanrinsum,?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:46 schreef behangplakker het volgende:
BIER !!!!!!11111111111111111111111111111111111
Er was een topic naar me vernoemd supersjappiequote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben je al wel 16, markvanrinsum,?
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er was een topic naar me vernoemd supersjappieNummer 78 ofzo
Hahaha.quote:
Laat hem Fok! joinen dan ! Word hij ook een baasquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanaf nu stop ik met posten onder stagetijd. Want m'n stagebegeleider vond het niet zo tof![]()
Verdomme, echt shit man, kut, wtf
WHAHAHAHHAHAHAHAHA PWNED!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanaf nu stop ik met posten onder stagetijd. Want m'n stagebegeleider vond het niet zo tof![]()
Verdomme, echt shit man, kut, wtf
Daarom zit ik hier nu te Fok!ken, terwijl mijn leraar 2 meter schuin voor me zitquote:Op woensdag 24 september 2008 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHAHAHA PWNED!Een echte baas weet alles op tijd te hiden.
Ach, mijn baas weet dat ik regelmatig zit te internetten. Interesseert hem geen hol, zolang je je werk maar op tijd af hebt.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier nu te Fok!ken, terwijl mijn leraar 2 meter schuin voor me zit
quote:
Nicequote:Op woensdag 24 september 2008 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er komt ook een vervolg.
[ afbeelding ]
Mwa, vond ik dus echt niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:04 schreef Sackboy het volgende:
Ik vond [REC] best slecht. Die actiescenes zagen er zo ontzettend nep uit.
Doe mij maar 28 Weeks Later, die vind ik veel toffigerquote:
Die is ook echt vet, dat sfeertje, die muziekquote:Op woensdag 24 september 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doe mij maar 28 Weeks Later, die vind ik veel toffiger
Ja die muziek vooralquote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die is ook echt vet, dat sfeertje, die muziek
Die moet ik nog zien. Maar heb ik nog niet als Bluray langs zien komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doe mij maar 28 Weeks Later, die vind ik veel toffiger
De blu-ray heb ik hier in de kast staanquote:Op woensdag 24 september 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien. Maar heb ik nog niet als Bluray langs zien komen.
Verrek, heb hem al gevonden. Nu aan het downloadenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De blu-ray heb ik hier in de kast staan
Wat winnen we dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie mogen kiezen wat ik me ga eten in de lunch:
- Broodje kroket
of een
- Lekkere salade
Eerste tot 3 wint. (1x stemmen p.p.)
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verrek, heb hem al gevonden. Nu aan het downloaden
quote:
Noem jij Sackboy nu dikzak? Oja, is Jordy ook weer unbanned trouwens?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:30 schreef BobbyB het volgende:
Oja, is Jordy ook weer unbanned trouwens?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |