*zwaai-zwaai* ik gaat slapen, gemeen ehquote:
Oeh .. Akira !quote:Op woensdag 24 september 2008 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Gisterenavond riep ik voordat ik naar bed ging, dat ik hem nog moest kijken
Nu heb ik hem gekeken en ga ik daarmee slapen
Het is een vage film, maar wel tof, en vooral heeeeeeeeel mooi geanimeerd, en daarom ging ik hem ook kijken
Ben niet zo heel erg fan van Anime en Manga enzo, maar Akira is dus wel heel tofquote:Op woensdag 24 september 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oeh .. Akira !
Anime !![]()
Manga !
Spirited away is echt een geniale film.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg fan van Anime en Manga enzo, maar Akira is dus wel heel tof
En ehm alles van die maker van Spirited Away, Howls Moving Castle enzo
Dit nummer is vet van de soundtrack van Akira
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Spirited away is echt een geniale film.
Mijn zusje van 5 vind hem ook geweldig.
Whehe, vind ik ook. Succes man, ik ga eindelijk slapen.quote:Op woensdag 24 september 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry McFearless
Het is kanker druk vanavond hier.
Tyfus tuig.
Serieus soms wou ik dat je mensen die verdachte dingen doen gewoon mocht neersteken met een zwaard.
Slaap lekker !quote:Op woensdag 24 september 2008 02:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, vind ik ook. Succes man, ik ga eindelijk slapen.![]()
And who-ever fucks with him is the klosquote:Op woensdag 24 september 2008 08:30 schreef afcajos het volgende:
yo yo yo this is mc jos
Naar uni, gesprek stagevrouwtjequote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En jij bent vroeg op, omdat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |