Hé, hoe voelt dat nu zo'n ban?quote:
Graag. Heb jij de taak van BobbyB overgenomen om de OP te beheren?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heezal ik je dan maar even van het strafbankje af halen
?
Of stond je er al niet meer?
Pijnlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 10:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hé, hoe voelt dat nu zo'n ban?Beter dat je terug bent, anders is hier bijna niemand.
Oooh, toch wel hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
topics openen bij lapo:p
Mweh, ik was niet van plan het te blijven doenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Graag. Heb jij de taak van BobbyB overgenomen om de OP te beheren?![]()
Ooh en, allerliefste boswachterquote:Op woensdag 24 september 2008 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
topics openen bij lapo:p
ZOMGER ben je terug? en waar is jordeeeh dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:06 schreef Sackboy het volgende:
WHATS UP DAWGS!
Als die bij mij op kantoor achter de receptie zou zitten zou ik nooit aan werk toekomenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:16 schreef afcajos het volgende:
Wie weet hoe dat lekkere wijf achter de receptie heet waar T-bag nu werkt? (prison break) ik kan haar niet vinden op imdb
Zien jullie nou dat ik niet de enige ben die over klb droomtquote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik heb vanacht gedroomd dat er een KLB SC meet wasIedereen was aanwezig en we gingen dancebattles houden op foute 70's. Ook probeerde ik BT te regelen maar ze wees mij af
![]()
![]()
![]()
Klacht: Dromen over KLB
Nee ik ben nog gebannedquote:
01. 269 NoelGallagherquote:Op woensdag 24 september 2008 10:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heul niet, jij doet nooit wat.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik heb vanacht gedroomd dat er een KLB SC meet wasIedereen was aanwezig en we gingen dancebattles houden op foute 70's. Ook probeerde ik BT te regelen maar ze was aan het batsen met NG
![]()
Weet ik veel ?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
01. 269 NoelGallagher
02. 183 BarraCupraCuda
03. 182 Piles![]()
En jij?
Hahaha, ja de sc'ers scoren heerlijk daarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
01. 269 NoelGallagher
02. 183 BarraCupraCuda
03. 182 Piles![]()
En jij?
Jij was me de hele tijd aan het cockteasen, en op het moment dat ik toe wilde slaan, deed je opeens weer afstandelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zien jullie nou dat ik niet de enige ben die over klb droomt!!
En muwhahaha
En toen husselde d_b maar even BT ?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik heb vanacht gedroomd dat er een KLB SC meet wasIedereen was aanwezig en we gingen dancebattles houden op foute 70's. Ook probeerde ik BT te regelen maar ze wees mij af
![]()
![]()
![]()
Ik droom ook wel eens over 6 jarige meisjesquote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toen husselde d_b maar even BT ?
Laat je eens nakijken man, dromen over een internetforum
Diagnose: verslaafd!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toen husselde d_b maar even BT ?
Laat je eens nakijken man, dromen over een internetforum
Ooh ja, daar ben ik goed inquote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij was me de hele tijd aan het cockteasen, en op het moment dat ik toe wilde slaan, deed je opeens weer afstandelijk![]()
of speelde je hard-to-get? ik ben daarna maar gaan zuipen met gers en ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |