denk het welquote:
Nee doe zelf rechten dus was benieuwd wat voor recht je daarbij krijgt. Ik heb totaal geen talent voor economie en management dus dat gaat niet lukkenquote:
Snelheid FTWquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef Banzaiaap het volgende:
Zo , ik kijk even 5 minuten niet. Meteen een half topic verder.
Rechtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee doe zelf rechten dus was benieuwd wat voor recht je daarbij krijgt. Ik heb totaal geen talent voor economie en management dus dat gaat niet lukken.
Ja, want dan is het 0:00 geweest en maakt het voor de dagcijfers niet veel meer uit.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snelheid FTW
Maar zometeen kakt het wel in
Jawel, voor de volgende dagquote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja, want dan is het 0:00 geweest en maakt het voor de dagcijfers niet veel meer uit.
naaktpics met kip ?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
Banzaiaap aangezien je nieuw bent moet je ontgroend worden![]()
![]()
.
Ik heb hier een kip.
Mooi, dat is mijn teken om weg te gaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
Banzaiaap aangezien je nieuw bent moet je ontgroend worden![]()
![]()
.
Ik heb hier een kip.
Doe maar nietquote:
morgen school enzoquote:
Kippeeuhhneuukuhhhh!!!quote:
Jij komt nog wel buiten enzo...quote:Op woensdag 24 september 2008 00:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Gezwellig. Ben er weer van 8:00 tot 8:30 en van 9:15 tot 16:55 en van 18:00 tot 0:00
KTHXBAIquote:
Dat doe ik, schokkend eh ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zeg niet elektrotechniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |