welkom enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Hallo! Hier maar eens even kijken!
Klopt. Kutstationquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hollen voor de trein![]()
Op Amersfoort CS, staat er wel eens een trein, een halve km verderop, dus alle mensen die van de trappen af komen, moeten eerst een sprintje trekken, voordat ze eindelijk eens bij die trein zijn.
Daar zit de fout!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Goh, hebben zich 3 man aangemeld, ben je meteen klaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn tere anusje daar mee accoord kan gaan.
beetje standaard rechtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..].
Trouwens gers ik zag dat je MER deed, wat krijg jij precies voor recht?
hoge school Utregquote:
Oh oke was ik benieuwd naarquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:50 schreef gers het volgende:
[..]
beetje standaard recht
beetje Arbeidsrecht
beetje ondernemingsrecht
niet echt super specifiek recht
Als je dat wilt moet je of de Uni of HBO rechten doen
Wat doe jij dan? Zeg niet elektrotechniekquote:
interesse in de MERquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke was ik benieuwd naar.
truste kusje NTBquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen![]()
.
Trusten, dikke kus.
Bloemschikken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zeg niet elektrotechniek.
ja morgen (live op rtlquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:56 schreef afcajos het volgende:
gers, moet top niet in de beker spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |