quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:37 schreef gers het volgende:
nog even snel wat klachtjes
KUT scholieren die hun poten niet uitsteken
dikke wijven die het principe niet snappen wachten totdat iedereen is uitgestapt
bejaarden die pas willen uitstappen als de rest aan het instappen is
Niet goed, geen geld terugquote:
andere klachten mocro die de nieuwe nummer van een rapneger opzetten zodat de hele bus kan meegenietenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoofddoeken die vragen of dit de "boes ies naar de Aldiee?"
Welke van de 10
Jawohl, geradeaus! Einmal! ANSTEIGEN!1!dquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Welke van de 10
KETTINGEN!!!! - KETTINGPOSTS !quote:
NOTE !!!!quote:
Ies aanbieding Aldieequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Welke van de 10
Als ik m'n rijbewijs heb wil ik een keer voor het soptlicht staan naast zo'n Ali met 50cent en dan zelf even knoeihard cradle of filth of ergere herrie uit mijn speakers laten knallen en hem dan strak aankijken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
andere klachten mocro die de nieuwe nummer van een rapneger opzetten zodat de hele bus kan meegenieten
mensen die links van de roltrap staan
mensen die ineens stil staan in een stroom mensen
Mensen (marokkaanse) die s ochtends 3 meter uit hun bek stinken, naar de knoflook die ze de avond ervoor gegeten hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
Vorig jaar stond ik in een overvolle trein met een zwerfster.![]()
![]()
![]()
Dat mens had 8 lagen kleding aan, haar zo vet dat als je d'r harses in de fik stook het minimaal 24 uur kon doorfikken zonder haar huid als brandstof te gebruiken. En er kwam een lucht af!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bij de 1e stop uitgestapt en een andere coupe ingestapt.
Ik zat ook een keer met een zwerver in de trein, mien god wat stinkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
Vorig jaar stond ik in een overvolle trein met een zwerfster.![]()
![]()
![]()
Dat mens had 8 lagen kleding aan, haar zo vet dat als je d'r harses in de fik stook het minimaal 24 uur kon doorfikken zonder haar huid als brandstof te gebruiken. En er kwam een lucht af!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bij de 1e stop uitgestapt en een andere coupe ingestapt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawohl, geradeaus! Einmal! ANSTEIGEN!1!d
ies goedkoop ies kwaliteitquote:
Oh noes..quote:
ik gelukkig nog nooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat ook een keer met een zwerver in de trein, mien god wat stinken![]()
. Iedereen ging ergens anders zitten
. Met van die natuurlijk gekweekte dreadlocks
.
mij natuurlijk Engels voetbalquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
ik heb trouwens een vet toffe 3 daagse reis naar Engeland gekregen voor 1 tot 4 personen. Even kijken wie ik meeneem.
quote:
Mensen die hollen voor de treinquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Dankzij de ns moet ik op utrecht cs soms hollen om de aansluiting te pakken, en aangezien ik een lui varken ben, vind ik dit niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |