Ja, niemand opende het topic, dus deed ik het maar. En ik heb ook de topic links niet aangepast omdat die ook achterliepen. Ga maar bij die Viking klagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, dit is nummer 184. TS was niet zo slim
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn economie leraar al mijn vrienden neer schoot en een luchthaven bezet hieldquote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toen husselde d_b maar even BT ?
Laat je eens nakijken man, dromen over een internetforum
Ik heb de wiki al aangepast hoor, klopt nu weer allemaal. En db heeft de tt gefixedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, niemand opende het topic, dus deed ik het maar. En ik heb ook de topic links niet aangepast omdat die ook achterliepen. Ga maar bij die Viking klagen.
En Jos, was ik ook bij de KLB meet?
Welkom terug Sackboy!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, niemand opende het topic, dus deed ik het maar. En ik heb ook de topic links niet aangepast omdat die ook achterliepen. Ga maar bij die Viking klagen.
En Jos, was ik ook bij de KLB meet?
Welkom terug Sackboy!
[ afbeelding ]
Bt is lievquote:Op woensdag 24 september 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de wiki al aangepast hoor, klopt nu weer allemaal. En db heeft de tt gefixed!
Maar wel irritant dat hij geen nieuw topic opende
In een hoekje? Helemaal alleen?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaJij stond in een hoekje met een pilsje te checken
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaJij stond in een hoekje met een pilsje te checken
Dan slapen we.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een bazen hier allemaal, maar 's nachts...
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt is liev![]()
[..]
In een hoekje? Helemaal alleen?
Mwa, zo'n maand terug liep de SC 's nachts harder dan overdag.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een bazen hier allemaal, maar 's nachts...
volgens mij wel weet het ook nie zo goed meerquote:Op woensdag 24 september 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt is liev![]()
[..]
In een hoekje? Helemaal alleen?
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Nee joh, toen ik afcajos af wees ben ik snel naar jou toe gelopen
In de GCquote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waar staat dat aantal post per dag topic ook alweer ?!? LINK
Thanks.
General Chatquote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Waar staat dat aantal post per dag topic ook alweer ?!? LINK
Thanks.
PICSquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef KingOfPop het volgende:
Die drie tosti's van net waren best lekker.
Mag ik mee doen?quote:
Ik las "josti's"quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef KingOfPop het volgende:
Die drie tosti's van net waren best lekker.
Die zijn ook niet verkeerd. Maar KhaiLoempiai staat hier alleen vrijdag.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
Hier is markt, dus ik ga zo loempia's halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |