Ja. Snorryquote:Op maandag 15 september 2008 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah het ging op zich wel, jij hebt je verveeld zo aan mijn hyves te zien?
JA jij bent al getrouwd etc.quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef Dalamar het volgende:
Met een beetje geluk wordt ik een-na-laatste
Mja ehm. Je bent zo ongeveer zoveel mijn type als ik het jouwe.quote:
Onderschat 35+ mannen niet met een goede baan en veel geldquote:
Er staat nog een tip voor je in het vorige topic.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Er staat nog een tip voor je in het vorige topic.
Maar het is écht zo. Het overschot is weliswaar het grootst onder de bejaarden, maar er zijn ook een slordige 1700 tiener- en twintigermeisjes over!quote:
Met mij gaat het zoals altijd, prima. Dank je.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:12 schreef Stofje het volgende:
Ik drink weinig koffie en het is in Zaltbommel. Hoe is het met jou, prachtigmooie mejuffrouw?
Wat een verschrikkelijk slecht geformuleerde zin, schitterend prachtigmooi vrouwmens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met mij gaat het zoals altijd, prima. Dank je.
Niet zo kritisch hè, stoffige poëet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:21 schreef Stofje het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht geformuleerde zin, schitterend prachtigmooi vrouwmens.
Rood-wit is onze glorie,quote:
Hey niet proberen mijn 3e plek in te pikken he, met je zoetsappige woordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:12 schreef Stofje het volgende:
Ik drink weinig koffie en het is in Zaltbommel. Hoe is het met jou, prachtigmooie mejuffrouw?
Mijn poging is reeds gestrand, die derde positie zal ik nooit en te nimmer van je af gaan pakken... It was worth a shot, maar je bent te sterk voor me!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey niet proberen mijn 3e plek in te pikken he, met je zoetsappige woorden
Vraag dan meteen wat ze er voor over heeft om één plekje in je ranglijst te stijgen. Gegarandeerde mep in't gelaatquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Stofje het volgende:
Oeh, dat ga ik eens doen als ik uitga! Naar een meisje toestappen en vragen: " Heb jij nog interesse in mijn plek?"
133 waar je 30 magquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:27 schreef veldmuis het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)jdt_te_hard_in_breda
Racen_
Te hard rijden is menselijk en dat doet iedereen wel eens. Maar te hard rijden bij wegwerkzaamheden is echt het domste wat je kan doen. Kan op controle is groot en de boetes zijn niet mals.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:27 schreef veldmuis het volgende:
http://binnenland.nieuws.(...)jdt_te_hard_in_breda
Racen_
slaapapneu of huig.. wedden??quote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef Dalamar het volgende:
Dinsdag a.s even een onderzoekje in het ziekenhuis, ze gaan onderzoeken waarom ik zoveel snurk 's nachts.
Dus... heel de dag vrij en (dus) betaald gaan liggen slapen in het ziekenhuis
Dat zal best wel ja. Was het ook een beetje lekker weer daar in Rainy London?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef bassieVL het volgende:
Zo, weer terug in Breda. London was erg gaaf,
Geen regen gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja. Was het ook een beetje lekker weer daar in Rainy London?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever zo'n halve liter Enels bier heb dan bier hier in Nederland. Die glazen daar zitten tenminste bijna vol, hier moet er weer de vereiste laag schuim opquote:Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Geen regen gezien.Wel veel bier.
In London worden ze inderdaad mooi afgetopt.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever zo'n halve liter Enels bier heb dan bier hier in Nederland. Die glazen daar zitten tenminste bijna vol, hier moet er weer de vereiste laag schuim op
Erg gave stad.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef JDude het volgende:
London.
Doe mij in plaats van schuim maar extra bierquote:Op woensdag 17 september 2008 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Jullie moeten ook altijd zeuren hè. Teveel schuim is niet goed, genoeg schuim is niet goed, te weinig is niet goed.
Wat voor bier drink je? En ga je naar NAC?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef DutchieBre het volgende:
ik verwacht nu wel een warm welkom nu ik me weer eens meld hé
Je mist je wijf? Je klinkt een wijf!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef BossFight het volgende:
[Warm welkom aan dutchie geeft]
Op je vrije dag naar school gaan, dat doet een gezond mens toch niet.
En godver wat heb ik een kater, ik kan niet echt nadenken zo.
Kut presentaties allemaal. Word je toch moe van.
Oke ik ben nu wel heel erg aan het zeuren maar dit moet er even uit.
En ik mis mijn wijf en dat is irritant maar zij doet niets anders als werken door de week en dat is ook kut.
En ik wil minder hoofdpijn. En wat eten eigenlijk. Dalijk maar eens richting de kantine.
Ow, en een sigaretje zou ook wel fijn zijn.
Dag allemaal!
hey Kale, begroet HenkTelefoon eens met wat meer respectquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat voor bier drink je? En ga je naar NAC?
Jíj wou weer naar school hè.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:02 schreef BossFight het volgende:
Ik zit bij het altijd even boeiende Project Management.
Ja maar op vrijdagochtend terwijl je echt ziekelijk verkouden bent is dit niet het leukste wat er is.quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Swiffer het volgende:
Wie heeft de zon ontvoerd?
Dan ga je lekker naar huis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:13 schreef BossFight het volgende:
Ja maar op vrijdagochtend terwijl je echt ziekelijk verkouden bent is dit niet het leukste wat er is.
Waarschijnlijk iemand uit Bergen op Zoom want hij schijnt hier precies in mijn ogenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Swiffer het volgende:
Wie heeft de zon ontvoerd?
Geef eens gauw terug!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand uit Bergen op Zoom want hij schijnt hier precies in mijn ogen
Ik werd vannacht wakker door de traumahelicopter die ik hoorde.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:30 schreef JDude het volgende:
Vrouw overlijdt door ongeval Breda
Uitgegeven: 20 september 2008 09:17
Laatst gewijzigd: 20 september 2008 09:17
BREDA - Een 19-jarige vrouw is zaterdagochtend rond half vier om het leven gekomen door een verkeersongeval in Breda.
Vier overige inzittenden, twee inwoners van Breda van 18 en 19 jaar, een 20-jarige inwoonster van Breda en een 17-jarige inwoner van Made raakten licht tot zwaargewond. Dat heeft de politie gemeld.
De 19-jarige bestuurder van de auto is aangehouden. Bij hem is in het ziekenhuis een bloedproef afgenomen. De politie verdenkt hem van rijden onder invloed.
Het ongeval vond plaats op de St. Ignatiusstraat. De bestuurder verloor in een bocht de macht over het stuur en reed met hoge snelheid tegen een boom.
De auto vloog door de klap in brand. De 19-jarige vrouw overleed ter plaatse aan haar verwondingen.
(c) ANP
Ik ook niet! En dat van die alcohol zal wel kloppen helaas, ze kwamen van een ander neefje z'n feest.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:33 schreef veldmuis het volgende:
Verbrand..
Gatverdamme..
En sorry Clauw, maar voor die bestuurder heb ik geen goed woord over, als dat over die alcohol klopt..
Jeetje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:30 schreef Clauw het volgende:
Ik werd vannacht wakker door de traumahelicopter die ik hoorde.
En nu hoor ik dat er twee neefjes van me zijn betrokken. De bestuurder en zijn 18 jarige broer,
De familie heeft al ontzettend veel meegemaakt en nu dit. De bestuurder wordt in coma gehouden en m'n andere neefje mag gauw naar huis.
De vrouw is dus verbrand
Het is de quickquote van de baggerlayout, las ik zojuist.quote:Op zondag 21 september 2008 10:36 schreef JDude het volgende:
Dat vroeg ik me nou ook al af, veldmuis. Bij sommige users zie je het wel, bij andere niet. Het zal wel iets met de baggerlayout te maken hebben, of zo.
Er stond veel onbekends, er was genoeg te ontdekken. Maar qua namen was het een beetje een matige editie ja. Kraak & Smaak vond ik echt heel erg saai.quote:Op maandag 22 september 2008 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het met JD eens. Vroeger (2006), stonden er nog leuke dingen.. zoals ehm, Janez Detd en American HiFi. Dát waren redenen om als een gek naar het park te rennen en te zorgen dat je ergens in de buurt van het podium stond.
Vorig jaar was het énige leuke Jaya the Cat. En dit jaar was helemaal fucked qua line up.
Magoed, smaken verschillen hè.
Het is dance, een soort rustige variant van Groove Armada ofzo. Zijn idd groot in Amerika door Perez Hilton. Ik snap dat best, kwalitatief is het best okay, maar ik vind er gewoon geen zak aan...quote:Op maandag 22 september 2008 10:26 schreef Kuukske het volgende:
K&S zegt me qua naam wel iets, volgens mij vind Perez Hilton (de celeb blogger) dat helemaal geweldig. Of heb ik het mis?
Zij zat naast de bestuurder.quote:Op maandag 22 september 2008 10:30 schreef Swiffer het volgende:
Over dat meisje he, met dat ongeluk,
liep zij buiten ofzo, of zaten ze met 5-en in de auto? Ik snap m niet helemaal..
opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 22 september 2008 11:53 schreef Swiffer het volgende:
Aah okee, tnx.
Zonde hoor, bestuurder aan de hoogste boom lijkt me een goed plan.
ocharmquote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Stofje het volgende:
Als Breda Barst saai is, kun je altijd terecht bij Beats. Daar was het eigenlijk altijd wel okay. Het kostte ons trouwens veel moeite onze bonnen op te krijgen. Kwartier voor sluittijd bar hadden we allemaal nog 6-10 bonnen, laatste uur dus flink door moeten tanken en dat voel ik nu.
Ik vond em ook erg agressief overkomen, liep me bijna omver.quote:Op maandag 22 september 2008 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik was gisteren bang dat je me zou gaan slaan...
Dan ik.quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank u allen
@Frans, mijn foto's zijn ook niet zo briljant, ik weet zeker dat (als) FM er was, dat hij betere foto's dan mij heeft.![]()
Baas boven baas
Ik was nog best nuchter.. om 2 uur smiddags..quote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg agressief overkomen, liep me bijna omver.
Iedereen was zn bonnetjes op aan t maken volgens mij. heb maar 2 handen om ze vast te houden.
lijkt me stugquote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank u allen
@Frans, mijn foto's zijn ook niet zo briljant, ik weet zeker dat (als) FM er was, dat hij betere foto's dan ik heeft.![]()
Baas boven baas
Ze zijn allemaal zelf de auto ingestapt terwijl men wist dat de bestuurder gedronken had.quote:Op maandag 22 september 2008 11:53 schreef Swiffer het volgende:
Aah okee, tnx.
Zonde hoor, bestuurder aan de hoogste boom lijkt me een goed plan.
Ik heb het gehoord ja, treinen reden pas weer rond 20.45. Ik ben blij dat ik nachtdienst hebquote:Op maandag 22 september 2008 20:57 schreef DutchieBre het volgende:
Ik had veel moeite om vandaag mijn geliefde Breda weer in te komen vanuit Rotterdam .. Iemand was zo vriendelijk om tijdens spitsuur voor de trein te springen. Maar via Utrecht en Den Bosch kom je er ook hoor, maar dan wel 2 uurtjes later dan geplanned..
Het is al bijna bijna weekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Is het al bijna weekend?
Callcenter?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef Stofje het volgende:
Ik ben deze dag al meer dan beu. Ik heb vandaag al 47 mensen aan de telefoon gehad. Ja, 47, ik heb ze geteld.
Haagse Beemden is geen Breda.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:07 schreef Duiveltja het volgende:
Weet iemand hoe het de wijk Donk in de Haagse Beemden is? Beetje rustig?
Er is niet echt meer iemand die de kaart aanpast, dus je kunt 'm het beste even:quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef moby92 het volgende:
Overigens.. maaag ik op de kaart?Ik woon een centimeter onder Dalamar, en dan een halve centimeter naar recht. Merci beaucoup!
Eten halen of pinnen als ik naar NAC ga.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef Stofje het volgende:
Pfft. Ik woon bij de Donk en heb er echt geen problemen. 's Avonds zal er vast wel wat rond hangen, maar wat moet je er 's avonds in godsnaam doen? 's Middags heb je er al helemaal geen last van. Prima toeven daar.
En dat met de fiets?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:19 schreef JDude het volgende:
Zoeen chaos in Breda! Te voet was ik nog sneller thuis geweest.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef JDude het volgende:
Nee, ik had den bedrijfsauto weer eens mee.
Behoorlijk idd, maar staat volgens mij volledig op de slooplijst.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat die wijk ook naar de klote is gegaan.
Daar hadden wij ook graag gewoond.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:21 schreef fransbreda het volgende:
Hier in de belcrum gaan de huizen nog steeds als warme broodjes over de toonbank, maximale verkooptijd 2 weken ofzo.
De Heuvel valt nog best mee. Nauwelijks ellende gehad in de drie jaar dat ik er woonde.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:56 schreef Swiffer het volgende:
NIet als je tegen de Heuvel aanwoont schat ik zo..
Geinig!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef moby92 het volgende:
Jeeej nog iemand die blijkbaar op de hoogte is van de bouwontwikkelingen van Breda. Kijk je ook op www.breda-bouwontwikkelingen.nl? Fijne site!
Da's dan weer het voordeel van Zandberg, al die punten zonder het treinlawaaiquote:Iig, Ik zou wel graag in Belcum willen wonen, dadelijk met de nieuwe stationsomgeving. Prachtige jaren '30 panden aan de Speelhuislaan en dadelijk toch midden in de stad!
Ik ken hem, erg leuke site om te volgen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef moby92 het volgende:
Jeeej nog iemand die blijkbaar op de hoogte is van de bouwontwikkelingen van Breda. Kijk je ook op www.breda-bouwontwikkelingen.nl? Fijne site!
Iig, Ik zou wel graag in Belcum willen wonen, dadelijk met de nieuwe stationsomgeving. Prachtige jaren '30 panden aan de Speelhuislaan en dadelijk toch midden in de stad!
Al die treinen neem ik voor lief, je woont midden in een van de levendigste gebieden van de stad, met het nieuwe Centraal enzo zou ik écht wel een pandje daar willen.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Geinig!
[..]
Da's dan weer het voordeel van Zandberg, al die punten zonder het treinlawaai.
Dat wordt nieuwe glazen bestellen.quote:Om de inventaris van café Havermarkt te redden, werd alles naar buiten gegooid.
De eigenaar gooide zijn eigen ruiten in?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt nieuwe glazen bestellen.
Het heeft geholpen!quote:
Hé, leef jij ook nog.quote:
Hallo Ross.quote:
Hej, ja ik leef ook nogquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef DarkSamba het volgende:
Hej, ja ik leef ook nog.. Veel weg geweest en druk aan het trainen, dus niet veel online
Z'n gangetje.quote:
quote:
Daar wil ik niets over loslaten.quote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef DarkSamba het volgende:
en nog steeds bij dezelfde werkgever werkzaam?
Oh, zo ergquote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil ik niets over loslaten.
Dat is waarquote:Op maandag 29 september 2008 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor, maar over sommige dingen moet je niet praten op het interwebs.
Hej tha_rizzo,quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Gefeli Swif
@DarkSambal, damn, dat is lang geleden
tenks!quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Gefeli Swif
@DarkSambal, damn, dat is lang geleden
Nogal. Je hebt hier niet zoveel gemist. Alles is nog bij 't oudequote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Hej tha_rizzo,
Inderdaad lang geledenHeb ik nog wat gemist hier?
quote:Op maandag 29 september 2008 09:37 schreef Swiffer het volgende:
[..]
tenks!
En voor diegenen die me irl kennen of ooit hebben gezien, Ja ik draag dan daadwerkelijk een jurk
Oh.. en wie zijn de gelukkigen?quote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nogal. Je hebt hier niet zoveel gemist. Alles is nog bij 't oudeGeloof wel dat in de tussentijd ééntje vader is geworden, en de ander voor de tweede keer vader (stelletje oude lullo's
![]()
)
Ja, kijk maar uit.quote:
*Noteert.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Och, de één vindt het na een half jaar al tijd. De ander na 10 jaar nog steeds niet. 5 jaar is wel een mooie periode.
A-ha! Dan was jij het toch daar bij de juwelier binnen! Ik twijfelde al of jij het nou was of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ha nee dat word nog een andere..quote:Op maandag 29 september 2008 13:40 schreef Dalamar het volgende:
Feli Swiffer![]()
Mooie ring, lijkt een beetje op m'n trouwring
quote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef Rossdale het volgende:
A-ha! Dan was jij het toch daar bij de juwelier binnen! Ik twijfelde al of jij het nou was of niet.
Die ringen die je aan het bekijken was zagen er echt belachelijk duur uit trouwens* Kuukske spitst haar oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Gefeliciteerd. 14.gif.quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef Swiffer het volgende:
Evn kort samengevat
[ afbeelding ]
en toen een uur overal en nergens rondgereden
en toen
[ afbeelding ]
en toen bij het voorgerecht
[ afbeelding ]
we trouwen 24 Juli
Ik ben op mijn werk aanwezig, dat vind ik vandaag wel goed genoeg. Ik heb het koud, moet constant niezen, heb een droge keel en ben chagrijnig omdat ik waarschijnlijk dankzij mijn klotecontract nog maanden hier vast zit terwijl ik donderdag een sollicitatiegesprek heb gepland met een supertof bedrijf waar ik dolgraag voor wil werken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |