Callcenter?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef Stofje het volgende:
Ik ben deze dag al meer dan beu. Ik heb vandaag al 47 mensen aan de telefoon gehad. Ja, 47, ik heb ze geteld.
Haagse Beemden is geen Breda.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:07 schreef Duiveltja het volgende:
Weet iemand hoe het de wijk Donk in de Haagse Beemden is? Beetje rustig?
Er is niet echt meer iemand die de kaart aanpast, dus je kunt 'm het beste even:quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef moby92 het volgende:
Overigens.. maaag ik op de kaart?Ik woon een centimeter onder Dalamar, en dan een halve centimeter naar recht. Merci beaucoup!
Eten halen of pinnen als ik naar NAC ga.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef Stofje het volgende:
Pfft. Ik woon bij de Donk en heb er echt geen problemen. 's Avonds zal er vast wel wat rond hangen, maar wat moet je er 's avonds in godsnaam doen? 's Middags heb je er al helemaal geen last van. Prima toeven daar.
En dat met de fiets?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:19 schreef JDude het volgende:
Zoeen chaos in Breda! Te voet was ik nog sneller thuis geweest.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef JDude het volgende:
Nee, ik had den bedrijfsauto weer eens mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |