Dat zal best wel ja. Was het ook een beetje lekker weer daar in Rainy London?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:02 schreef bassieVL het volgende:
Zo, weer terug in Breda. London was erg gaaf,
Geen regen gezien.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja. Was het ook een beetje lekker weer daar in Rainy London?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever zo'n halve liter Enels bier heb dan bier hier in Nederland. Die glazen daar zitten tenminste bijna vol, hier moet er weer de vereiste laag schuim opquote:Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Geen regen gezien.Wel veel bier.
In London worden ze inderdaad mooi afgetopt.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever zo'n halve liter Enels bier heb dan bier hier in Nederland. Die glazen daar zitten tenminste bijna vol, hier moet er weer de vereiste laag schuim op
Erg gave stad.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:10 schreef JDude het volgende:
London.
Doe mij in plaats van schuim maar extra bierquote:Op woensdag 17 september 2008 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Jullie moeten ook altijd zeuren hè. Teveel schuim is niet goed, genoeg schuim is niet goed, te weinig is niet goed.
Wat voor bier drink je? En ga je naar NAC?quote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef DutchieBre het volgende:
ik verwacht nu wel een warm welkom nu ik me weer eens meld hé
Je mist je wijf? Je klinkt een wijf!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef BossFight het volgende:
[Warm welkom aan dutchie geeft]
Op je vrije dag naar school gaan, dat doet een gezond mens toch niet.
En godver wat heb ik een kater, ik kan niet echt nadenken zo.
Kut presentaties allemaal. Word je toch moe van.
Oke ik ben nu wel heel erg aan het zeuren maar dit moet er even uit.
En ik mis mijn wijf en dat is irritant maar zij doet niets anders als werken door de week en dat is ook kut.
En ik wil minder hoofdpijn. En wat eten eigenlijk. Dalijk maar eens richting de kantine.
Ow, en een sigaretje zou ook wel fijn zijn.
Dag allemaal!
hey Kale, begroet HenkTelefoon eens met wat meer respectquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat voor bier drink je? En ga je naar NAC?
Jíj wou weer naar school hè.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:02 schreef BossFight het volgende:
Ik zit bij het altijd even boeiende Project Management.
Ja maar op vrijdagochtend terwijl je echt ziekelijk verkouden bent is dit niet het leukste wat er is.quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Swiffer het volgende:
Wie heeft de zon ontvoerd?
Dan ga je lekker naar huis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:13 schreef BossFight het volgende:
Ja maar op vrijdagochtend terwijl je echt ziekelijk verkouden bent is dit niet het leukste wat er is.
Waarschijnlijk iemand uit Bergen op Zoom want hij schijnt hier precies in mijn ogenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:06 schreef Swiffer het volgende:
Wie heeft de zon ontvoerd?
Geef eens gauw terug!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand uit Bergen op Zoom want hij schijnt hier precies in mijn ogen
Ik werd vannacht wakker door de traumahelicopter die ik hoorde.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:30 schreef JDude het volgende:
Vrouw overlijdt door ongeval Breda
Uitgegeven: 20 september 2008 09:17
Laatst gewijzigd: 20 september 2008 09:17
BREDA - Een 19-jarige vrouw is zaterdagochtend rond half vier om het leven gekomen door een verkeersongeval in Breda.
Vier overige inzittenden, twee inwoners van Breda van 18 en 19 jaar, een 20-jarige inwoonster van Breda en een 17-jarige inwoner van Made raakten licht tot zwaargewond. Dat heeft de politie gemeld.
De 19-jarige bestuurder van de auto is aangehouden. Bij hem is in het ziekenhuis een bloedproef afgenomen. De politie verdenkt hem van rijden onder invloed.
Het ongeval vond plaats op de St. Ignatiusstraat. De bestuurder verloor in een bocht de macht over het stuur en reed met hoge snelheid tegen een boom.
De auto vloog door de klap in brand. De 19-jarige vrouw overleed ter plaatse aan haar verwondingen.
(c) ANP
Ik ook niet! En dat van die alcohol zal wel kloppen helaas, ze kwamen van een ander neefje z'n feest.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:33 schreef veldmuis het volgende:
Verbrand..
Gatverdamme..
En sorry Clauw, maar voor die bestuurder heb ik geen goed woord over, als dat over die alcohol klopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |