Ja. Snorryquote:Op maandag 15 september 2008 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Mwoah het ging op zich wel, jij hebt je verveeld zo aan mijn hyves te zien?
JA jij bent al getrouwd etc.quote:Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef Dalamar het volgende:
Met een beetje geluk wordt ik een-na-laatste
Mja ehm. Je bent zo ongeveer zoveel mijn type als ik het jouwe.quote:
Onderschat 35+ mannen niet met een goede baan en veel geldquote:
Er staat nog een tip voor je in het vorige topic.quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 18:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Er staat nog een tip voor je in het vorige topic.
Maar het is écht zo. Het overschot is weliswaar het grootst onder de bejaarden, maar er zijn ook een slordige 1700 tiener- en twintigermeisjes over!quote:
Met mij gaat het zoals altijd, prima. Dank je.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:12 schreef Stofje het volgende:
Ik drink weinig koffie en het is in Zaltbommel. Hoe is het met jou, prachtigmooie mejuffrouw?
Wat een verschrikkelijk slecht geformuleerde zin, schitterend prachtigmooi vrouwmens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met mij gaat het zoals altijd, prima. Dank je.
Niet zo kritisch hè, stoffige poëet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:21 schreef Stofje het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht geformuleerde zin, schitterend prachtigmooi vrouwmens.
Rood-wit is onze glorie,quote:
Hey niet proberen mijn 3e plek in te pikken he, met je zoetsappige woordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:12 schreef Stofje het volgende:
Ik drink weinig koffie en het is in Zaltbommel. Hoe is het met jou, prachtigmooie mejuffrouw?
Mijn poging is reeds gestrand, die derde positie zal ik nooit en te nimmer van je af gaan pakken... It was worth a shot, maar je bent te sterk voor me!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey niet proberen mijn 3e plek in te pikken he, met je zoetsappige woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |