Er is niet echt meer iemand die de kaart aanpast, dus je kunt 'm het beste even:quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef moby92 het volgende:
Overigens.. maaag ik op de kaart?Ik woon een centimeter onder Dalamar, en dan een halve centimeter naar recht. Merci beaucoup!
Eten halen of pinnen als ik naar NAC ga.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef Stofje het volgende:
Pfft. Ik woon bij de Donk en heb er echt geen problemen. 's Avonds zal er vast wel wat rond hangen, maar wat moet je er 's avonds in godsnaam doen? 's Middags heb je er al helemaal geen last van. Prima toeven daar.
En dat met de fiets?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:19 schreef JDude het volgende:
Zoeen chaos in Breda! Te voet was ik nog sneller thuis geweest.
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef JDude het volgende:
Nee, ik had den bedrijfsauto weer eens mee.
Behoorlijk idd, maar staat volgens mij volledig op de slooplijst.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef Ritchie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat die wijk ook naar de klote is gegaan.
Daar hadden wij ook graag gewoond.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:21 schreef fransbreda het volgende:
Hier in de belcrum gaan de huizen nog steeds als warme broodjes over de toonbank, maximale verkooptijd 2 weken ofzo.
De Heuvel valt nog best mee. Nauwelijks ellende gehad in de drie jaar dat ik er woonde.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:56 schreef Swiffer het volgende:
NIet als je tegen de Heuvel aanwoont schat ik zo..
Geinig!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef moby92 het volgende:
Jeeej nog iemand die blijkbaar op de hoogte is van de bouwontwikkelingen van Breda. Kijk je ook op www.breda-bouwontwikkelingen.nl? Fijne site!
Da's dan weer het voordeel van Zandberg, al die punten zonder het treinlawaaiquote:Iig, Ik zou wel graag in Belcum willen wonen, dadelijk met de nieuwe stationsomgeving. Prachtige jaren '30 panden aan de Speelhuislaan en dadelijk toch midden in de stad!
Ik ken hem, erg leuke site om te volgen.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef moby92 het volgende:
Jeeej nog iemand die blijkbaar op de hoogte is van de bouwontwikkelingen van Breda. Kijk je ook op www.breda-bouwontwikkelingen.nl? Fijne site!
Iig, Ik zou wel graag in Belcum willen wonen, dadelijk met de nieuwe stationsomgeving. Prachtige jaren '30 panden aan de Speelhuislaan en dadelijk toch midden in de stad!
Al die treinen neem ik voor lief, je woont midden in een van de levendigste gebieden van de stad, met het nieuwe Centraal enzo zou ik écht wel een pandje daar willen.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Geinig!
[..]
Da's dan weer het voordeel van Zandberg, al die punten zonder het treinlawaai.
Dat wordt nieuwe glazen bestellen.quote:Om de inventaris van café Havermarkt te redden, werd alles naar buiten gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |