Hé, leef jij ook nog.quote:
Hallo Ross.quote:
Hej, ja ik leef ook nogquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 september 2008 08:42 schreef DarkSamba het volgende:
Hej, ja ik leef ook nog.. Veel weg geweest en druk aan het trainen, dus niet veel online
Z'n gangetje.quote:
quote:
Daar wil ik niets over loslaten.quote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef DarkSamba het volgende:
en nog steeds bij dezelfde werkgever werkzaam?
Oh, zo ergquote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil ik niets over loslaten.
Dat is waarquote:Op maandag 29 september 2008 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor, maar over sommige dingen moet je niet praten op het interwebs.
Hej tha_rizzo,quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Gefeli Swif
@DarkSambal, damn, dat is lang geleden
tenks!quote:Op maandag 29 september 2008 09:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Gefeli Swif
@DarkSambal, damn, dat is lang geleden
Nogal. Je hebt hier niet zoveel gemist. Alles is nog bij 't oudequote:Op maandag 29 september 2008 09:33 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Hej tha_rizzo,
Inderdaad lang geledenHeb ik nog wat gemist hier?
quote:Op maandag 29 september 2008 09:37 schreef Swiffer het volgende:
[..]
tenks!
En voor diegenen die me irl kennen of ooit hebben gezien, Ja ik draag dan daadwerkelijk een jurk
Oh.. en wie zijn de gelukkigen?quote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nogal. Je hebt hier niet zoveel gemist. Alles is nog bij 't oudeGeloof wel dat in de tussentijd ééntje vader is geworden, en de ander voor de tweede keer vader (stelletje oude lullo's
![]()
)
Ja, kijk maar uit.quote:
*Noteert.quote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef Kuukske het volgende:
Och, de één vindt het na een half jaar al tijd. De ander na 10 jaar nog steeds niet. 5 jaar is wel een mooie periode.
A-ha! Dan was jij het toch daar bij de juwelier binnen! Ik twijfelde al of jij het nou was of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
ha nee dat word nog een andere..quote:Op maandag 29 september 2008 13:40 schreef Dalamar het volgende:
Feli Swiffer![]()
Mooie ring, lijkt een beetje op m'n trouwring
quote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef Rossdale het volgende:
A-ha! Dan was jij het toch daar bij de juwelier binnen! Ik twijfelde al of jij het nou was of niet.
Die ringen die je aan het bekijken was zagen er echt belachelijk duur uit trouwens* Kuukske spitst haar oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Gefeliciteerd. 14.gif.quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef Swiffer het volgende:
Evn kort samengevat
[ afbeelding ]
en toen een uur overal en nergens rondgereden
en toen
[ afbeelding ]
en toen bij het voorgerecht
[ afbeelding ]
we trouwen 24 Juli
Ik ben op mijn werk aanwezig, dat vind ik vandaag wel goed genoeg. Ik heb het koud, moet constant niezen, heb een droge keel en ben chagrijnig omdat ik waarschijnlijk dankzij mijn klotecontract nog maanden hier vast zit terwijl ik donderdag een sollicitatiegesprek heb gepland met een supertof bedrijf waar ik dolgraag voor wil werken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |