opgeruimd staat netjesquote:Op maandag 22 september 2008 11:53 schreef Swiffer het volgende:
Aah okee, tnx.
Zonde hoor, bestuurder aan de hoogste boom lijkt me een goed plan.
ocharmquote:Op maandag 22 september 2008 15:00 schreef Stofje het volgende:
Als Breda Barst saai is, kun je altijd terecht bij Beats. Daar was het eigenlijk altijd wel okay. Het kostte ons trouwens veel moeite onze bonnen op te krijgen. Kwartier voor sluittijd bar hadden we allemaal nog 6-10 bonnen, laatste uur dus flink door moeten tanken en dat voel ik nu.
Ik vond em ook erg agressief overkomen, liep me bijna omver.quote:Op maandag 22 september 2008 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik was gisteren bang dat je me zou gaan slaan...
Dan ik.quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank u allen
@Frans, mijn foto's zijn ook niet zo briljant, ik weet zeker dat (als) FM er was, dat hij betere foto's dan mij heeft.![]()
Baas boven baas
Ik was nog best nuchter.. om 2 uur smiddags..quote:Op maandag 22 september 2008 16:25 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik vond em ook erg agressief overkomen, liep me bijna omver.
Iedereen was zn bonnetjes op aan t maken volgens mij. heb maar 2 handen om ze vast te houden.
lijkt me stugquote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Dank u allen
@Frans, mijn foto's zijn ook niet zo briljant, ik weet zeker dat (als) FM er was, dat hij betere foto's dan ik heeft.![]()
Baas boven baas
Ze zijn allemaal zelf de auto ingestapt terwijl men wist dat de bestuurder gedronken had.quote:Op maandag 22 september 2008 11:53 schreef Swiffer het volgende:
Aah okee, tnx.
Zonde hoor, bestuurder aan de hoogste boom lijkt me een goed plan.
Ik heb het gehoord ja, treinen reden pas weer rond 20.45. Ik ben blij dat ik nachtdienst hebquote:Op maandag 22 september 2008 20:57 schreef DutchieBre het volgende:
Ik had veel moeite om vandaag mijn geliefde Breda weer in te komen vanuit Rotterdam .. Iemand was zo vriendelijk om tijdens spitsuur voor de trein te springen. Maar via Utrecht en Den Bosch kom je er ook hoor, maar dan wel 2 uurtjes later dan geplanned..
Het is al bijna bijna weekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen Breda.
Is het al bijna weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |