Ahahaha.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
http://www.xs4all.nl/~nietz/banaan.mov.
BNWnerds pesten, heerlijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
Ohai!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:24 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
tvp
morgen naar noorderplatsoen
Psychedelisch zou zijn: je zolder terugleggen in de wietplantage in je joint.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef 2cv het volgende:
Niets psychedelisch ? Ik was juist een dikke joint aan het draaien.
* 2cv legt joint terug in de wietplantage op zolder.
Ik had die joint nog niet aangestokenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Psychedelisch zou zijn: je zolder terugleggen in de wietplantage in je joint.
Wij! ( ik! )quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:42 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wie zou er nou gister bij 't feithhuis gaan eten?
Nee, wij is ik en een vriend van mequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nou vertel is hoe was het
En wij is je matje + aanhang?
Moet je de borden niet laten vallen, dan blijven ze gewoon aan tafel zittenquote:
Niet zo op gelet. We kwamen net binnen vroegen om een tafel, en hoppa!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Mark_Boelen het volgende:
Owh gods is het alweer gebeurd
Hoe zag ze eruit?
Was achter de bar ( tenminste daar in de buurtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zonde
Midden op de vloer of in de keuken?
Wat heb je erbij gedronken?
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
Als ik 18 word, word haar kindje 1.quote:
Grootbuik. Freecell enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?![]()
En wat is een grootbuuk Alex?
jij bent fucking lief. jetoekomstige neukertje heeft het met je getroffen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij bedoelt er niets mee, hoor.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent fucking lief. jetoekomstige neukertje heeft het met je getroffen.
Braaf,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG IK BEDOEL NATUURLIJK aSj
Maar jij bent ook lief hoor teigan![]()
![]()
Ik vind btw die vis ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ!!!
Ik heb nog spijt dat ik destijds niet het Grootbuuk-action-figure heb gekocht van zn createur
Prutsbak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?![]()
En wat is een grootbuuk Alex?
Nee, en ik mag d'r wel, dus dat houden we ook nog even zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennen we haar?
Hush.quote:
En dan moet je ons niet eerst nieuwsgierig gaan maken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, en ik mag d'r wel, dus dat houden we ook nog even zo..
Die vis is Mudhoen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind btw die vis ook wel leuk.
Maar ik vind vissen nou eenmaal leuk.
Als zelfstandignaamwoord, niet als werkwoord.
SUPAFISH.
Ze is nog meer petite dan m'n ex.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef Bob. het volgende:
En dan moet je ons niet eerst nieuwsgierig gaan maken!
Ik had vroeger stapels gesigneerde stripalbums, paar stripbeurzen als standhouder fagegaan ook. Nu geeft mn ex heel veel gesigneerde albumsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Die beurs was best gezellig trouwens afgelopen jaarYay gesigneerde albums <3
Nee, die was om m'n skills op peil te houden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het die ene van die smsjes in het plantsoen?
Mja, dacht wel dat jij ze zou kennen. Het artistiek doch toffe jongeen wereldje is niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:32 schreef nietzman het volgende:
Ik heb trouwens een doos vol Mac Plus onderdelen bij een van die Mudhoen gasten op de kop getikt. Wat een kleine provincie..
Hugsquote:
Ik kan toch niet ineens tegen gaan vallen voor m'n ideale vrouw?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardig.
Heb het weggehaald al snap ik niet helemaal waarom. Staat zo uitgebreid in de fobo tenslotte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er even geen zin in, Could you not plz.
Tkan me niet schelen als iedereen 't al weet, kan je het weghalen? Dankje.
namens aSj dankjquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb het weggehaald al snap ik niet helemaal waarom. Staat zo uitgebreid in de fobo tenslotte.
Maaruh ik ga pittn
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:20 schreef nietzman het volgende:
Er zullen toch wel pasta's zonder tomaat zijn?
En ik heb vanmiddag net een heule grote bak met zongedroogde tomaten op de markt gescoord.. Al bijna op tough.
het was een grapje, je weet dat ik liever tomaten hebquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:24 schreef nietzman het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken..
Trusten snoepje..
Pasta met roomsausquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:18 schreef Wiets het volgende:
[..]
Sletje![]()
![]()
kun je in een pizzeria ook dingen zonder tomaat bestellen?
Goedemorgenquote:Op woensdag 28 mei 2008 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Succes voor Jaina vandaag, freecell!En goeiemorgen
Dat dus, en ik heb er zo m'n eigen redenen voor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
namens aSj dankj
namens mezelf truste
Aint that the truth.quote:
Preach it girl!quote:
Ik heb gelezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:07 schreef teigan het volgende:
ik heb gisteravond neergezet dat we geen kabeltje of geschikte cardreader hadden...
Als je nou eens lees!!!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:52 schreef freecell het volgende:
GoedemorgenNog aan het werk?
Jaina moet nuchter blijven, maar zit weer aan de plant te knagen, mallotig beest!
Das beter dan verslapenquote:
Gewoon via sebast gaan, en met de autoquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vraag me af of ik dát nog uit mn hoofd kan vinden, zo.
Ik ga nu naar school.
Tatááá mensen.
Daar heeft ze al 2x de reden voor gegevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zo, weer bijgelezen. Nog steeds geen foto's van kittens zie ik
Jij wilt iets kwijt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goede-meh-morgen.
Ik had zo graag een goede nachtrust gewild.quote:
Dat méén je niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef Susi het volgende:
Er komen trams in Groningen !
Maarrrrr....?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had zo graag een goede nachtrust gewild..
Je meent hetquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef Susi het volgende:
Er komen trams in Groningen !
Ik had het gelezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heeft ze al 2x de reden voor gegeven![]()
Anders moet je maar even langs met je camera
Ik viel rond 12 uur na veel gepieker eindelijk in slaap, om rond 2 uur wakker te worden van de keelpijn, weer gaan piekeren, weer uurtje geslapen, om 4 uur hoorde ik m'n nichtje huilen en mijn naam roepen, die bleek haar slaapknuffeltje kwijt te zijn dus daar heb ik midden in de nacht nog onder haar bed naar gezocht, daarna met veel moeite weer ingeslapen, en om 6 uur werd m'n nichtje van bed gehaald waarbij ze luidkeels om mij riep waar ik dus ook weer wakker van werd. Daarna heb ik niet meer geslapen.quote:
Het begint allemaal met minder gaan piekerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik viel rond 12 uur na veel gepieker eindelijk in slaap, om rond 2 uur wakker te worden van de keelpijn, weer gaan piekeren, weer uurtje geslapen, om 4 uur hoorde ik m'n nichtje huilen en mijn naam roepen, die bleek haar slaapknuffeltje kwijt te zijn dus daar heb ik midden in de nacht nog onder haar bed naar gezocht, daarna met veel moeite weer ingeslapen, en om 6 uur werd m'n nichtje van bed gehaald waarbij ze luidkeels om mij riep waar ik dus ook weer wakker van werd. Daarna heb ik niet meer geslapen..
Oh, m'n nichtje is trouwens wel gewoon heel lief hoor, en ik voel me best gevleid dat ik de eerste ben aan wie ze denkt als er iets is..
Het wordt een regionetwerk; Assen en Veendam (?) worden er ook bij betrokken. En in Groningen wordt het idd de lijn station - Zernike geloof ik. Hoop geld weer inderdaad. Maar ja, we moeten toch iets met die 600 miljoen die we van die pipo uit 's Gravenhage hebben gekregen.quote:
Drie tracés... houdt dat niet in dat ze ook drie lijnen willen hebben?quote:Woensdag valt de 'Tramkrant' bij iedereen op de deurmat en daarin staan drie mogelijke tracés met in totaal twaalf varianten. De tracés zijn: het westrandtracé, het binnenstadtracé en het diepenringtracé. De provincie en gemeente hebben nog geen keuze gemaakt, omdat ze eerst de meningen van de Groningers willen horen.
Ik denk eerlijk niet dat de trams over de Grote Markt zullen gaan eigenlijk.quote:
Nee, ze hebben 3 mogelijke routes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Drie tracés... houdt dat niet in dat ze ook drie lijnen willen hebben?
Ik breek m'n hoofd al tijden over hoe ik minder kan gaan piekeren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het begint allemaal met minder gaan piekeren
Op die manier zal het nooit goedkomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik breek m'n hoofd al tijden over hoe ik minder kan gaan piekeren.
Ha ha..
Die dingen waar je over piekert moet je eens actief gaan aanpakken. Logischerwijs los je daarmee dingen op, waardoor er minder te piekeren overblijft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik breek m'n hoofd al tijden over hoe ik minder kan gaan piekeren.
Ha ha..
TYPTE JE HET PER ONGELUK TOCH HE!!!!!! WHAHA WAT EEN GOEDE!!!!1quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Cornbread het volgende:
Laat ik het maar niet gaan hebben over het feit dat zodra mijn hoofd het kussen raakt ik in slaap val als een blok beton.
Ooops..
Munnekeholm en Brugstraat zijn krap hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk niet dat de trams over de Grote Markt zullen gaan eigenlijk.
Denk eerder dat ze 15 zullen vervangen.
Zo te lezen iig http://www.tramgroningen.(...)rug_in_Groningen.php
Ik heb al 3 dagen 4/5 uur geslapen. En toch pieker ik me niet snel genoeg in slaapquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Cornbread het volgende:
Laat ik het maar niet gaan hebben over het feit dat zodra mijn hoofd het kussen raakt ik in slaap val als een blok beton.
Ooops..
Sommige dingen kun je niet aanpakken, dat is het probleem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die dingen waar je over piekert moet je eens actief gaan aanpakken. Logischerwijs los je daarmee dingen op, waardoor er minder te piekeren overblijft.
Dus dan kun je ophouden erover te piekerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je niet aanpakken, dat is het probleem..
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dan kun je ophouden erover te piekeren
Ook een rotnacht gehad, maar het is me net wel gelukt om zelf nieuw geheugen in mijn laptop te prikken en nu ben ik trots.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wazzup Bob.?
Jottem, mijn tweede boeteValt mee, 54 euro.... ging 95 waar je 80 mocht....
Je kent me toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dan kun je ophouden erover te piekeren
Ik ook een rotnachtquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ook een rotnacht gehad, maar het is me net wel gelukt om zelf nieuw geheugen in mijn laptop te prikken en nu ben ik trots.
Het extra geheugen werd wel net bezorgd terwijl ik onder de douche stond. Maar dat is geen probleem, dan ren in toch gewoon half nat in mijn badjas de straat op om de pakjes man nog even tegen te houden.![]()
En klote van die boete.
Nee, want dan is het abbo weer niet op die simkaart.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom wil je een nieuw nummer dan?
Nieuwe simkaart kopen geen optie?
Omdat ik dan 2 nummer kan behouden. Ook voor mijn andere telefoon?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar waaróm wil je ineens zo nodig een nieuw nummer?
Nee, laatste kwartier. Maar afnemende maan is ook kut.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:18 schreef freecell het volgende:
Was het volle maan ofzo?
Hier ook een beroerde nacht gehad, met veel rare dromen.
Ik heb er recht opquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet je met twee nummers?.
Maar never mind, ik bemoei me er ook niet mee verder..
2 nummers = 2 simkaarten lijkt me. En als je een nieuw nummer krijgt vervalt je oude en dan heb je er alsnog maar één?quote:
Nee, want dat andere nummer zou ik dan prepaid houdenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 nummers = 2 simkaarten lijkt me. En als je een nieuw nummer krijgt vervalt je oude en dan heb je er alsnog maar één?
Dan is dat toch gewoon een andere abo = simkaart? Of wil je 2 nummers met 2 verschillende abo's (lees abo en prepaid) op één simkaart?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, want dat andere nummer zou ik dan prepaid houden
Niets dan belangstelling.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek nog steeds. Hoezo, zoek je collega's?
Politievoertuigen in Nederland Deel I 1960-1994. Erg interessant!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:14 schreef Bob. het volgende:
Welk boek Alex?
Ik heb zooooveel zin om onze slaapkamer in te gaan richten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef teigan het volgende:
ik heb vannacht best goed geslapen, maar daar zorgde het nieuwe verduisterende rolgordijn wel voor... Lang leve ikea!
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zooooveel zin om onze slaapkamer in te gaan richten.. De wanden zijn nu nog wit en op de vloer ligt vrij donker laminaat. Ik wil een wit bed e.d., maar nu is het nadenken nog over welke kleur er op één van de muren komt... (oh ja, Do2 weet hier niets vanaf.
.) Tips, iemand?
De 'woonkamer' (wat nu dus mijn kamer is) is al helemaal groen met zwart.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Cornbread het volgende:
Licht groen / appelgroen is altijd goed, zwart ook. Zelf zou ik voor een vrolijke kleur gaan op slaamkamer muren helemaal als mensen een ochtendhumeur hebben. Het blijkt dat als je kamer vrolijk gekleurd is je dan minder last er van hebt.
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
Aubergine is mooi bij donker.Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
Momentje, ik kijk even in de folder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef freecell het volgende:
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat?(4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?
Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
Nou, het is mij wel overkomen toen ik ging samenwonen. Twee keer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is?. Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk.
.
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
Tof, dank jequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Momentje, ik kijk even in de folder.
Ja, vond ik ook! Misschien dat ik daarmee op de tegenoverliggende muur een vlak doe en daar dan fotolijstjes of een mooie klok inhang.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef freecell het volgende:
[..]
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
Hmmm, ok.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
Wij hebben héél veel gekregen, maar geen babykamer (wel een bedje en een commode, maar geen kasten oid)quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef teigan het volgende:
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon via sebast gaan, en met de auto
Nee sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent ook nooit eens precies op tijd he?
Dat was onderweg naar teigan. Anderhalf uur te vroeg vertrokken... Uur te laat aangekomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
[..]
Nee sorry.![]()
Als het echt glanst is December denk ik mooier dan Zonquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Metalic/ Wat vinden jullie hier van december en zon? Ik weet alleen niet zo goed hoe ik me het metalliceffect moet voorstellen...
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
"Waar woon je?"
"Ik zie schapen!"
"WAAR WOON JE???"
"Euh, ik zie ook koeien, maar die liggen"
Ik ben daar zeker wel eens geweest, maar heb niet op de muren geletquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef teigan het volgende:
als het licht erop valt glanst het echt ja... Heb ik het jou nooit laten zien freecell(je bent hier wel eens geweest geloof ik..)
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eens in de bouwmarkt kijken naar die metallickleuren, als 't glanst vind ik dat wel tof..
op de deksels glanst het meer dan op de muur, omdat de deksels metaal zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.Fakkin briljant was dat.
"GODVER SEBAS. ZEG NOU GEWOON"
"Ja euh weetikveel doe es niet aaah"
Ha!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Dat mensen mijn huis niet kunnen vinden is niet zo bijzonder, dat kan namelijk bijna niemand.
Jij speelt vals!quote:
Hey, das lief! Eerst eens even horen wat Do2 uberhaupt van de kleuren vindt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:25 schreef teigan het volgende:
als je de glans op een muur wil zien moet je gewoon ff een gil geven DaD, dan kan je wel ff komen kijken..
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is thuis en ultiem zielig.
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).
Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.
En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaalEn ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten
Arme Jaina!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is thuis en ultiem zielig.
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).
Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.
En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaalEn ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:37 schreef teigan het volgende:
gewoon even rustig de tijd geven... Narcose zijn ze ook meestal flink beroerd van... En springen kunnen ze al helemaal niet...
Knuffel voor Jaina..
Als het iets helpt; ik kon mijn poes dr koppie ook zo op en neer tillen enzo, en die hele kat bewegen, maar ze was laveloos. Mijn kat huppelt nu ook gewoon weer rond!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.
Als ze ergens gaat liggen pitten is ze echt vér onder zeil, dan kan je haar koppie ook gewoon op en neer bewegen ed zonder dat ze het merkt. Heel on-jaina-achtig.
Arm beestje
Chieneltje, goed als ik mijn huissleutel even kom brengen? (ben bang dat mijn warrige hoofd en ik ons nog een keer buitensluiten)quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.
Als ze ergens gaat liggen pitten is ze echt vér onder zeil, dan kan je haar koppie ook gewoon op en neer bewegen ed zonder dat ze het merkt. Heel on-jaina-achtig.
Arm beestje
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef Wiets het volgende:
[..]
jah, jij hebt me hier weer heen gelokt!
oki! Pas op jezelfquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ja, jij hoort ook in deze topicreeks.
Maar nu ga ik de weg weer onveilig maken met een vrachtwagen, dus dit is mijn sepo van dit deel.
Zing ik es even met iets anders mee, zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Manowar - Gods Of War
-knip-
Weer ff meezingen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag Lyssa haar stimulator spelen.
Cool jij mag dus ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag met Lyssa haar stimulator spelen.
En het werd zo warm en vochtigquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef 2cv het volgende:
Slapenstijd. Weer veel te laat natuurlijk![]()
Hopelijk wordt het morgen niet zo warm en vochtig als voorspeld is.
Verslapen gebeurt ook mij wel eens. Boeit niet. Beter laat dan nooit, enzovoorts.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:28 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik heb me verslapen, ik was veel te laat op kantoor, nog even en het is al weer pauze.![]()
Succes Jaina
Nu nog tramrails + een bovenleidingquote:
Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een 4-jarig jongetje heeft tijdens één operatie een nieuwe dikke darm, dunne darm, lever en alvleesklier gekregen. De transplantatie, die twaalf uur duurde, vond plaats in het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG). Volgens het ziekenhuis maakt de kleuter het goed.
Het jongetje leed aan een zeldzaam aangeboren darmziekte, waardoor zijn darm geen voedingsstoffen kon opnemen. Hij was afhankelijk van kunstmatige voeding dat met een infuus werd ingebracht. Door infecties en een leverbeschadiging kon hij echter niet meer op die manier gevoed worden, meldt het UMCG. Daarop besloten de artsen de darmen en de lever te 'vernieuwen'. Omdat de alvleesklier tussen de organen lag, werd die ook getransplanteerd. De kleuter zal met zijn nieuwe organen voor het eerst op een normale manier kunnen eten.
Het gebeurde in Nederland niet eerder dat een kind een darmtransplantatie onderging. Een dunnedarmtransplantatie werd eerder wel bij een volwassen patiënt toegepast. Dat er naast de dunne darm en de dikke darm ook twee andere nieuwe organen in één keer in de buik werden geplaatst, is volgens een woordvoerder van het UMCG 'heel bijzonder'. Het Groningse ziekenhuis is het enige ziekenhuis in Nederland dat alle vormen van orgaantransplantaties verricht.
Waar werd je precies geflitst ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wazzup Bob.?
Jottem, mijn tweede boeteValt mee, 54 euro.... ging 95 waar je 80 mocht....
Onze huispsycholoogquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
Gewoon goed zoeken. En blijven zoeken. En doorgaan met zoeken. En dan bellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Dat mensen mijn huis niet kunnen vinden is niet zo bijzonder, dat kan namelijk bijna niemand.
Het ding zal vanavond/morgen wel weer moeten rijden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef teigan het volgende:
en de onderonderburen maar doorsleutelen aan hun auto, ondanks de regen...
Vind je het gek na een dubbele narcose ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Arm beestje
quote:
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.
Als je me kent snap je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.
Ik denk dat ik er wel veilig van uit kan gaan dat dat niet het geval is.quote:
Doe je nu alsof of ... ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O HAI!
Ik ken je, maar je snappen is me nog niet gelukt hoor
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.quote:
Er valt niets te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.
Morgen is 'ie vol, heur!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef 2cv het volgende:
Deze sluit ik af. Truste !
En leest niemand meer bij...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Kijk, Matje is er. Dan gaat 'ie zeker weten nog dicht vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |