Ahahaha.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
http://www.xs4all.nl/~nietz/banaan.mov.
BNWnerds pesten, heerlijk.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
Ohai!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:24 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
tvp
morgen naar noorderplatsoen
Psychedelisch zou zijn: je zolder terugleggen in de wietplantage in je joint.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef 2cv het volgende:
Niets psychedelisch ? Ik was juist een dikke joint aan het draaien.
* 2cv legt joint terug in de wietplantage op zolder.
Ik had die joint nog niet aangestokenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Psychedelisch zou zijn: je zolder terugleggen in de wietplantage in je joint.
Wij! ( ik! )quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:42 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wie zou er nou gister bij 't feithhuis gaan eten?
Nee, wij is ik en een vriend van mequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nou vertel is hoe was het
En wij is je matje + aanhang?
Moet je de borden niet laten vallen, dan blijven ze gewoon aan tafel zittenquote:
Niet zo op gelet. We kwamen net binnen vroegen om een tafel, en hoppa!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Mark_Boelen het volgende:
Owh gods is het alweer gebeurd
Hoe zag ze eruit?
Was achter de bar ( tenminste daar in de buurtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zonde
Midden op de vloer of in de keuken?
Wat heb je erbij gedronken?
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef nietzman het volgende:
Als ik 18 word, word haar kindje 1.quote:
Grootbuik. Freecell enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?![]()
En wat is een grootbuuk Alex?
jij bent fucking lief. jetoekomstige neukertje heeft het met je getroffen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij bedoelt er niets mee, hoor.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent fucking lief. jetoekomstige neukertje heeft het met je getroffen.
Braaf,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG IK BEDOEL NATUURLIJK aSj
Maar jij bent ook lief hoor teigan![]()
![]()
Ik vind btw die vis ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ!!!
Ik heb nog spijt dat ik destijds niet het Grootbuuk-action-figure heb gekocht van zn createur
Prutsbak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?![]()
En wat is een grootbuuk Alex?
Nee, en ik mag d'r wel, dus dat houden we ook nog even zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennen we haar?
Hush.quote:
En dan moet je ons niet eerst nieuwsgierig gaan maken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, en ik mag d'r wel, dus dat houden we ook nog even zo..
Die vis is Mudhoen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind btw die vis ook wel leuk.
Maar ik vind vissen nou eenmaal leuk.
Als zelfstandignaamwoord, niet als werkwoord.
SUPAFISH.
Ze is nog meer petite dan m'n ex.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef Bob. het volgende:
En dan moet je ons niet eerst nieuwsgierig gaan maken!
Ik had vroeger stapels gesigneerde stripalbums, paar stripbeurzen als standhouder fagegaan ook. Nu geeft mn ex heel veel gesigneerde albumsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Die beurs was best gezellig trouwens afgelopen jaarYay gesigneerde albums <3
Nee, die was om m'n skills op peil te houden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het die ene van die smsjes in het plantsoen?
Mja, dacht wel dat jij ze zou kennen. Het artistiek doch toffe jongeen wereldje is niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:32 schreef nietzman het volgende:
Ik heb trouwens een doos vol Mac Plus onderdelen bij een van die Mudhoen gasten op de kop getikt. Wat een kleine provincie..
Hugsquote:
Ik kan toch niet ineens tegen gaan vallen voor m'n ideale vrouw?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardig.
Heb het weggehaald al snap ik niet helemaal waarom. Staat zo uitgebreid in de fobo tenslotte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er even geen zin in, Could you not plz.
Tkan me niet schelen als iedereen 't al weet, kan je het weghalen? Dankje.
namens aSj dankjquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb het weggehaald al snap ik niet helemaal waarom. Staat zo uitgebreid in de fobo tenslotte.
Maaruh ik ga pittn
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:20 schreef nietzman het volgende:
Er zullen toch wel pasta's zonder tomaat zijn?
En ik heb vanmiddag net een heule grote bak met zongedroogde tomaten op de markt gescoord.. Al bijna op tough.
het was een grapje, je weet dat ik liever tomaten hebquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:24 schreef nietzman het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken..
Trusten snoepje..
Pasta met roomsausquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:18 schreef Wiets het volgende:
[..]
Sletje![]()
![]()
kun je in een pizzeria ook dingen zonder tomaat bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |