Nee, die was om m'n skills op peil te houden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het die ene van die smsjes in het plantsoen?
Mja, dacht wel dat jij ze zou kennen. Het artistiek doch toffe jongeen wereldje is niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:32 schreef nietzman het volgende:
Ik heb trouwens een doos vol Mac Plus onderdelen bij een van die Mudhoen gasten op de kop getikt. Wat een kleine provincie..
Hugsquote:
Ik kan toch niet ineens tegen gaan vallen voor m'n ideale vrouw?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardig.
Heb het weggehaald al snap ik niet helemaal waarom. Staat zo uitgebreid in de fobo tenslotte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb er even geen zin in, Could you not plz.
Tkan me niet schelen als iedereen 't al weet, kan je het weghalen? Dankje.
namens aSj dankjquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb het weggehaald al snap ik niet helemaal waarom. Staat zo uitgebreid in de fobo tenslotte.
Maaruh ik ga pittn
Ik ben jaloers!quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:20 schreef nietzman het volgende:
Er zullen toch wel pasta's zonder tomaat zijn?
En ik heb vanmiddag net een heule grote bak met zongedroogde tomaten op de markt gescoord.. Al bijna op tough.
het was een grapje, je weet dat ik liever tomaten hebquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:24 schreef nietzman het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken..
Trusten snoepje..
Pasta met roomsausquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:18 schreef Wiets het volgende:
[..]
Sletje![]()
![]()
kun je in een pizzeria ook dingen zonder tomaat bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |