jij bent fucking lief. jetoekomstige neukertje heeft het met je getroffen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij bedoelt er niets mee, hoor.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent fucking lief. jetoekomstige neukertje heeft het met je getroffen.
Braaf,quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG IK BEDOEL NATUURLIJK aSj
Maar jij bent ook lief hoor teigan![]()
![]()
Ik vind btw die vis ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ!!!
Ik heb nog spijt dat ik destijds niet het Grootbuuk-action-figure heb gekocht van zn createur
Prutsbak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als ik dat open sluit safari zichzelf spontaan af. Is dat de grap, of mis ik nu iets heel leuks?![]()
En wat is een grootbuuk Alex?
Nee, en ik mag d'r wel, dus dat houden we ook nog even zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennen we haar?
Hush.quote:
En dan moet je ons niet eerst nieuwsgierig gaan maken!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, en ik mag d'r wel, dus dat houden we ook nog even zo..
Die vis is Mudhoen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind btw die vis ook wel leuk.
Maar ik vind vissen nou eenmaal leuk.
Als zelfstandignaamwoord, niet als werkwoord.
SUPAFISH.
Ze is nog meer petite dan m'n ex.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:12 schreef Bob. het volgende:
En dan moet je ons niet eerst nieuwsgierig gaan maken!
Ik had vroeger stapels gesigneerde stripalbums, paar stripbeurzen als standhouder fagegaan ook. Nu geeft mn ex heel veel gesigneerde albumsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:27 schreef Tangarine het volgende:
Die beurs was best gezellig trouwens afgelopen jaarYay gesigneerde albums <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |