Ik ook een rotnachtquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ook een rotnacht gehad, maar het is me net wel gelukt om zelf nieuw geheugen in mijn laptop te prikken en nu ben ik trots.
Het extra geheugen werd wel net bezorgd terwijl ik onder de douche stond. Maar dat is geen probleem, dan ren in toch gewoon half nat in mijn badjas de straat op om de pakjes man nog even tegen te houden.![]()
En klote van die boete.
Nee, want dan is het abbo weer niet op die simkaart.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom wil je een nieuw nummer dan?
Nieuwe simkaart kopen geen optie?
Omdat ik dan 2 nummer kan behouden. Ook voor mijn andere telefoon?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar waaróm wil je ineens zo nodig een nieuw nummer?
Nee, laatste kwartier. Maar afnemende maan is ook kut.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:18 schreef freecell het volgende:
Was het volle maan ofzo?
Hier ook een beroerde nacht gehad, met veel rare dromen.
Ik heb er recht opquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat moet je met twee nummers?.
Maar never mind, ik bemoei me er ook niet mee verder..
2 nummers = 2 simkaarten lijkt me. En als je een nieuw nummer krijgt vervalt je oude en dan heb je er alsnog maar één?quote:
Nee, want dat andere nummer zou ik dan prepaid houdenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
2 nummers = 2 simkaarten lijkt me. En als je een nieuw nummer krijgt vervalt je oude en dan heb je er alsnog maar één?
Dan is dat toch gewoon een andere abo = simkaart? Of wil je 2 nummers met 2 verschillende abo's (lees abo en prepaid) op één simkaart?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, want dat andere nummer zou ik dan prepaid houden
Niets dan belangstelling.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zoek nog steeds. Hoezo, zoek je collega's?
Politievoertuigen in Nederland Deel I 1960-1994. Erg interessant!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:14 schreef Bob. het volgende:
Welk boek Alex?
Ik heb zooooveel zin om onze slaapkamer in te gaan richten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef teigan het volgende:
ik heb vannacht best goed geslapen, maar daar zorgde het nieuwe verduisterende rolgordijn wel voor... Lang leve ikea!
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb zooooveel zin om onze slaapkamer in te gaan richten.. De wanden zijn nu nog wit en op de vloer ligt vrij donker laminaat. Ik wil een wit bed e.d., maar nu is het nadenken nog over welke kleur er op één van de muren komt... (oh ja, Do2 weet hier niets vanaf.
.) Tips, iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |