Drie tracés... houdt dat niet in dat ze ook drie lijnen willen hebben?quote:Woensdag valt de 'Tramkrant' bij iedereen op de deurmat en daarin staan drie mogelijke tracés met in totaal twaalf varianten. De tracés zijn: het westrandtracé, het binnenstadtracé en het diepenringtracé. De provincie en gemeente hebben nog geen keuze gemaakt, omdat ze eerst de meningen van de Groningers willen horen.
Ik denk eerlijk niet dat de trams over de Grote Markt zullen gaan eigenlijk.quote:
Nee, ze hebben 3 mogelijke routes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Drie tracés... houdt dat niet in dat ze ook drie lijnen willen hebben?
Ik breek m'n hoofd al tijden over hoe ik minder kan gaan piekeren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het begint allemaal met minder gaan piekeren
Op die manier zal het nooit goedkomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik breek m'n hoofd al tijden over hoe ik minder kan gaan piekeren.
Ha ha..
Die dingen waar je over piekert moet je eens actief gaan aanpakken. Logischerwijs los je daarmee dingen op, waardoor er minder te piekeren overblijft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik breek m'n hoofd al tijden over hoe ik minder kan gaan piekeren.
Ha ha..
TYPTE JE HET PER ONGELUK TOCH HE!!!!!! WHAHA WAT EEN GOEDE!!!!1quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Cornbread het volgende:
Laat ik het maar niet gaan hebben over het feit dat zodra mijn hoofd het kussen raakt ik in slaap val als een blok beton.
Ooops..
Munnekeholm en Brugstraat zijn krap hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk niet dat de trams over de Grote Markt zullen gaan eigenlijk.
Denk eerder dat ze 15 zullen vervangen.
Zo te lezen iig http://www.tramgroningen.(...)rug_in_Groningen.php
Ik heb al 3 dagen 4/5 uur geslapen. En toch pieker ik me niet snel genoeg in slaapquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Cornbread het volgende:
Laat ik het maar niet gaan hebben over het feit dat zodra mijn hoofd het kussen raakt ik in slaap val als een blok beton.
Ooops..
Sommige dingen kun je niet aanpakken, dat is het probleem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die dingen waar je over piekert moet je eens actief gaan aanpakken. Logischerwijs los je daarmee dingen op, waardoor er minder te piekeren overblijft.
Dus dan kun je ophouden erover te piekerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je niet aanpakken, dat is het probleem..
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dan kun je ophouden erover te piekeren
Ook een rotnacht gehad, maar het is me net wel gelukt om zelf nieuw geheugen in mijn laptop te prikken en nu ben ik trots.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wazzup Bob.?
Jottem, mijn tweede boeteValt mee, 54 euro.... ging 95 waar je 80 mocht....
Je kent me toch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dan kun je ophouden erover te piekeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |