Gewoon via sebast gaan, en met de autoquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vraag me af of ik dát nog uit mn hoofd kan vinden, zo.
Ik ga nu naar school.
Tatááá mensen.
Daar heeft ze al 2x de reden voor gegevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zo, weer bijgelezen. Nog steeds geen foto's van kittens zie ik
Jij wilt iets kwijt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goede-meh-morgen.
Ik had zo graag een goede nachtrust gewild.quote:
Dat méén je niet.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef Susi het volgende:
Er komen trams in Groningen !
Maarrrrr....?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had zo graag een goede nachtrust gewild..
Je meent hetquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef Susi het volgende:
Er komen trams in Groningen !
Ik had het gelezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heeft ze al 2x de reden voor gegeven![]()
Anders moet je maar even langs met je camera
Ik viel rond 12 uur na veel gepieker eindelijk in slaap, om rond 2 uur wakker te worden van de keelpijn, weer gaan piekeren, weer uurtje geslapen, om 4 uur hoorde ik m'n nichtje huilen en mijn naam roepen, die bleek haar slaapknuffeltje kwijt te zijn dus daar heb ik midden in de nacht nog onder haar bed naar gezocht, daarna met veel moeite weer ingeslapen, en om 6 uur werd m'n nichtje van bed gehaald waarbij ze luidkeels om mij riep waar ik dus ook weer wakker van werd. Daarna heb ik niet meer geslapen.quote:
Het begint allemaal met minder gaan piekerenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik viel rond 12 uur na veel gepieker eindelijk in slaap, om rond 2 uur wakker te worden van de keelpijn, weer gaan piekeren, weer uurtje geslapen, om 4 uur hoorde ik m'n nichtje huilen en mijn naam roepen, die bleek haar slaapknuffeltje kwijt te zijn dus daar heb ik midden in de nacht nog onder haar bed naar gezocht, daarna met veel moeite weer ingeslapen, en om 6 uur werd m'n nichtje van bed gehaald waarbij ze luidkeels om mij riep waar ik dus ook weer wakker van werd. Daarna heb ik niet meer geslapen..
Oh, m'n nichtje is trouwens wel gewoon heel lief hoor, en ik voel me best gevleid dat ik de eerste ben aan wie ze denkt als er iets is..
Het wordt een regionetwerk; Assen en Veendam (?) worden er ook bij betrokken. En in Groningen wordt het idd de lijn station - Zernike geloof ik. Hoop geld weer inderdaad. Maar ja, we moeten toch iets met die 600 miljoen die we van die pipo uit 's Gravenhage hebben gekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |