Jaina is thuis en ultiem zielig.
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).

Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek

) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.
En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaal

En ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten