quote:
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.
Als je me kent snap je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.
Ik denk dat ik er wel veilig van uit kan gaan dat dat niet het geval is.quote:
Doe je nu alsof of ... ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O HAI!
Ik ken je, maar je snappen is me nog niet gelukt hoor
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.quote:
Er valt niets te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.
Morgen is 'ie vol, heur!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef 2cv het volgende:
Deze sluit ik af. Truste !
En leest niemand meer bij...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Kijk, Matje is er. Dan gaat 'ie zeker weten nog dicht vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |