abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58964213
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Cornbread het volgende:
Licht groen / appelgroen is altijd goed, zwart ook. Zelf zou ik voor een vrolijke kleur gaan op slaamkamer muren helemaal als mensen een ochtendhumeur hebben. Het blijkt dat als je kamer vrolijk gekleurd is je dan minder last er van hebt.
De 'woonkamer' (wat nu dus mijn kamer is) is al helemaal groen met zwart. . Ik zat zelf meer in de bruintinten te denken: ik denk dat dat wel mooi staat bij de donkere vloer en oranje dekbedovertrek (al kan ik die natuurlijk heel gemakkelijk vervangen).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58964216
Bij een donkere vloer zou ik juist niet zo'n felle kleur doen.
pi_58964273
Aubergine is mooi bij donker. Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
pi_58964281
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is? . Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk. .
pi_58964299
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
Aubergine is mooi bij donker. Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
pi_58964346
Aan paars in al zijn verschijningsvormen heb ik zelf een enorme hekel. .
pi_58964382
Vooral die koffie verkeerd is mooi ja! Je wilde een muur doen toch?

En oke, dan is aubergine inderdaad niet zo geschikt als je niet van paars houdt.
pi_58964413
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat? (4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?

Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
pi_58964428
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef freecell het volgende:
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat? (4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?

Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
Momentje, ik kijk even in de folder.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:43:42 #210
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58964459
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is? . Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk. .
Nou, het is mij wel overkomen toen ik ging samenwonen. Twee keer.
pi_58964461
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
pi_58964483
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Momentje, ik kijk even in de folder.
Tof, dank je
pi_58964521
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
pi_58964548
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef freecell het volgende:

[..]

koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
Ja, vond ik ook! Misschien dat ik daarmee op de tegenoverliggende muur een vlak doe en daar dan fotolijstjes of een mooie klok inhang.

Maar goed, ik zit vooralsnog vooral heel erg te fantaseren. .
pi_58964625
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
Hmmm, ok.
Hij is niet heel goedkoop, maar hij spreekt met wél heel erg aan namelijk!

Dank je wel voor de info!
pi_58964840
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58964973
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef teigan het volgende:
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
Wij hebben héél veel gekregen, maar geen babykamer (wel een bedje en een commode, maar geen kasten oid)
pi_58965066
ah, dan heb ik dat toen verkeerd begrepen...

het is ook wel leuk om nog zelf wat dingen uit te gaan zoeken, of zie ik dat verkeerd.. Het is wel een leuke kast trouwens...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58965231
Het is ook wel leuk om zelf uit te zoeken inderdaad.
Maar het leert me wel dat kasten in het algemeen duur zijn

Nu staat onze Sonja nog daar, maar dat ding valt van ellende uit elkaar.
pi_58965491
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Metalic/ Wat vinden jullie hier van december en zon? Ik weet alleen niet zo goed hoe ik me het metalliceffect moet voorstellen...
pi_58965740
wij hebben storm op de muur zitten. Als het licht erop valt glimt hij gewoon, en wij vinden het wel heel mooi (het zit bij ons over structuurbehang heengeschildert..)

ik weet alleen niet hoe het bij jullie is, bij mij lijken die kleuren veel donkerder op mijn laptopscherm..
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:41:54 #222
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58965770
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:40 schreef teigan het volgende:
wij hebben storm op de muur zitten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 15:44:46 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58965829
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gewoon via sebast gaan, en met de auto
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je bent ook nooit eens precies op tijd he?
Nee sorry.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:45:32 #224
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58965839
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
[..]

Nee sorry.
Dat was onderweg naar teigan. Anderhalf uur te vroeg vertrokken... Uur te laat aangekomen
pi_58965850
Ik heb daarvan feest op mijn muur, en ik vind het wel behoorlijk anders dan op dat plaatje, veel feller. Als de zon er op staat is het echt glimmend goud.
Maar wel eens wat anders dan normale saaie muurverf.

Van vt-wonen hebben ze van veel kleuren ook van die test tubetjes, daar zit dan een beetje verf in. Ik heb zelf daarvan een stukje op mijn muur uitgeprobeerd om te kijken hoe het zou worden. Best handig.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:46:08 #226
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58965853
"Waar woon je?"
"Ik zie schapen!"
"WAAR WOON JE???"
"Euh, ik zie ook koeien, maar die liggen"
pi_58965904
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Metalic/ Wat vinden jullie hier van december en zon? Ik weet alleen niet zo goed hoe ik me het metalliceffect moet voorstellen...
Als het echt glanst is December denk ik mooier dan Zon
Wel allebei mooie kleuren inderdaad!
pi_58965949
als het licht erop valt glanst het echt ja... Heb ik het jou nooit laten zien freecell(je bent hier wel eens geweest geloof ik..)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 15:51:28 #229
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58965971
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
"Waar woon je?"
"Ik zie schapen!"
"WAAR WOON JE???"
"Euh, ik zie ook koeien, maar die liggen"
Ja. Fakkin briljant was dat.
"GODVER SEBAS. ZEG NOU GEWOON"
"Ja euh weetikveel doe es niet aaah"
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_58966070
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef teigan het volgende:
als het licht erop valt glanst het echt ja... Heb ik het jou nooit laten zien freecell(je bent hier wel eens geweest geloof ik..)
Ik ben daar zeker wel eens geweest, maar heb niet op de muren gelet
pi_58966304
Ik ga eens in de bouwmarkt kijken naar die metallickleuren, als 't glanst vind ik dat wel tof. .
pi_58966613
Ook eens bij de korenbeurs kijken.. Montana verfkleuren = <3
http://fotoboek.fok.nl/Cornbread
Don't you believe, you've been deceived that your no better then them.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:23:14 #233
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58966731
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eens in de bouwmarkt kijken naar die metallickleuren, als 't glanst vind ik dat wel tof. .
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja. Fakkin briljant was dat.
"GODVER SEBAS. ZEG NOU GEWOON"
"Ja euh weetikveel doe es niet aaah"
op de deksels glanst het meer dan op de muur, omdat de deksels metaal zijn.

Dolle rit was dat
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 16:24:18 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58966752
Het was best wel grappig.
pi_58966774
als je de glans op een muur wil zien moet je gewoon ff een gil geven DaD, dan kan je wel ff komen kijken..
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:26:18 #236
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58966793
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Het was best wel grappig.
En daarna naar Marinka Via het fietspad
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:28:30 #237
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58966833
Dat mensen mijn huis niet kunnen vinden is niet zo bijzonder , dat kan namelijk bijna niemand.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:29:13 #238
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58966849
Jij kunt gewoon geen goede beschrijvigen maken
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:50:32 #239
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_58967409
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Dat mensen mijn huis niet kunnen vinden is niet zo bijzonder , dat kan namelijk bijna niemand.
Ha!

Ha!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 16:58:30 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58967600
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:50 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Ha!

Ha!
Jij speelt vals!
pi_58967633
Jeeeeeeej regen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_58967674
en de onderonderburen maar doorsleutelen aan hun auto, ondanks de regen...
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:02:35 #243
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_58967690
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Jij speelt vals!
Gelukkig heb ik een stemapparaat.
pi_58967733
Kom maar op met dat onweer
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_58967748
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:25 schreef teigan het volgende:
als je de glans op een muur wil zien moet je gewoon ff een gil geven DaD, dan kan je wel ff komen kijken..
Hey, das lief! Eerst eens even horen wat Do2 uberhaupt van de kleuren vindt. .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 17:05:34 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58967753
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:02 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik een stemapparaat.
.
pi_58967898
volgens mij gaat het helemaal niet zo erg onweren....
pi_58968064
Jaina is thuis en ultiem zielig.
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).

Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek ) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.

En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaal En ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten
pi_58968159
wat zielig freecell...
Onze poes is na de sterilisatie wel twee keer ontsnapt, terwijl ze toen ze thuis kwam nauwelijks kon lopen, maar verder had ze zich wel ok gedragen..

Hopen dat ze wel opknapt...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 17:28:44 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58968232
Dat ze omvallen is logisch, maar wel zielig. Geef dr een kusj en snoepjes!
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:31:21 #251
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58968300
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).

Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek ) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.

En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaal En ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten
Sterkte dan maar Ze zijn altijd heel duf en zo na zo'n ingreep he?
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:31:55 #252
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58968311
Manowar - Gods Of War

Father On Bended Knee
I Ask Thee
Raise Thy Hand
We The Sons Of Odin
Await Thy Command
Born Under The Sign
Of The Hammer We Stand
And Here We All May Die
Our Blood On The Ground
The Battle Horns Sound
Let Thy Valkyries Fly

Down From The Sky
Into The Fight
Hearts Full Of Rage
Full Of Thunder And Glory
Swords In The Wind
Crossing The Sky
Lords Of Doom
Bring An End To Their Story

Today Is The Day
We Die In The Fight
None Shall Remain To Pass One More Night
Now Valhalla's Calling Us Immortal
We Are Gods Of War

Immortal
We Are Gods Of War

Odin Here The Fallen Wait
To Join Thee By Thy Side
Let Valhalla's Gates Open Wide

Born Under The Sign
Of The Hammer They Lived
And Here They Fought And Died
Their Blood On The Ground
The Battle Horns Sound
Let Thy Valkyries Fly

Down From The Sky
Into The Fight
Hearts Full Of Rage
Swords In The Wind
Crossing The Sky
Lords Of Doom

Today Is The Day
We Die In The Fight
None Shall Remain
To Pass One More Night
Now Valhalla's Calling Us
Immortal
We Are Gods Of War
Immortal
We Are Gods Of War

Down From The Sky
Into The Fight
Hearts Full Of Rage
Swords In The Wind
Crossing The Sky
Lords Of Doom

Weer ff meezingen
pi_58968351
Ze wil geen snoepjes/water/drinken of whatever. Ze wil ook geen knuffels, maar wel redelijk dicht bij ons zijn. En ze gaat op willekeurige plekken op de grond héél diep liggen slapen
pi_58968435
gewoon even rustig de tijd geven... Narcose zijn ze ook meestal flink beroerd van... En springen kunnen ze al helemaal niet...

Knuffel voor Jaina..
pi_58968448
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef freecell het volgende:

Arme Jaina! zielig joh.
pi_58968515
TVP.

Oh, even over de meet: ik heb dat stukje even gequote en in Wiets d'r FoBo gepost.
En Wiets wil ook wel mee, ze gaat even checken of ze dat kan regelen, maar dat zal ze vast nog wel posten en zulks.

En ik ben vrolijk want het is warm, na morgen heb ik een tof weekend (bbq van het werk en dat doen ze op een jongerencamping dus dat zegt wel genoeg) en ik hoor , als ik in België ben, op Donna steeds zo'n vrolijk liedje :
pi_58968517
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:37 schreef teigan het volgende:
gewoon even rustig de tijd geven... Narcose zijn ze ook meestal flink beroerd van... En springen kunnen ze al helemaal niet...

Knuffel voor Jaina..
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.
Als ze ergens gaat liggen pitten is ze echt vér onder zeil, dan kan je haar koppie ook gewoon op en neer bewegen ed zonder dat ze het merkt. Heel on-jaina-achtig.
Arm beestje
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 17:44:48 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58968586
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.
Als ze ergens gaat liggen pitten is ze echt vér onder zeil, dan kan je haar koppie ook gewoon op en neer bewegen ed zonder dat ze het merkt. Heel on-jaina-achtig.
Arm beestje
Als het iets helpt; ik kon mijn poes dr koppie ook zo op en neer tillen enzo, en die hele kat bewegen, maar ze was laveloos. Mijn kat huppelt nu ook gewoon weer rond!
pi_58968597
quote:

[..]

Arm beestje
Chieneltje, goed als ik mijn huissleutel even kom brengen? (ben bang dat mijn warrige hoofd en ik ons nog een keer buitensluiten)

En je mag ook wel mn pa bellen hoor , of dat ik het even doe.
pi_58968687
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:38 schreef Wiets het volgende:

[..]

Arme Jaina! zielig joh.
Oh, je bent er al zelfs.
pi_58968700
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, je bent er al zelfs.
jah, jij hebt me hier weer heen gelokt!
pi_58968770
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef Wiets het volgende:

[..]

jah, jij hebt me hier weer heen gelokt!
Ja, jij hoort ook in deze topicreeks.

Maar nu ga ik de weg weer onveilig maken met een vrachtwagen, dus dit is mijn sepo van dit deel.
pi_58968882
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, jij hoort ook in deze topicreeks.

Maar nu ga ik de weg weer onveilig maken met een vrachtwagen, dus dit is mijn sepo van dit deel.
oki! Pas op jezelf
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:03:49 #264
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58968980
Ik ben weer thuis

Hoi wiets

En arme Jaina
pi_58969262
Ik heb een andere rit en morgen ook. Ik hoef pas om 19.30 te beginnen en weer vroeg thuis. En dat is mooi want morgen zou ik eigenlijk van 17.45u tot 6.00u moeten. Dus ik heb nog eerder weekend.(Ik moet wel zo weg, maar toch.)

Vrijdag wordt het haske warm.

Korte broek
Terras
Koud bier
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 18:18:34 #266
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58969271
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Manowar - Gods Of War

-knip-
Weer ff meezingen
Zing ik es even met iets anders mee, zeg.

Come here big boy
Ah, mhm
Yeah

You've been a bad, bad boy
I'm gonna take my time, so enjoy
There's no need to feel no shame
Relax and sip upon my champagne
'Cause I wanna give you a little taste
Of the sugar below my waist, you nasty boy

I'll give you some ooh-la-la
Voulez vous coucher avec moi?
I got you breaking into a sweat
Got you hot, bothered, and wet
You nasty boy
(Nasty naughty boy)

Oh, baby for all it's worth
I swear I'll be the first to blow your mind
Now if you're ready, come and get me
I'll give you that hot, sweet, sexy lovin' (lovin')

Hush now, don't say a word
I'm gonna give you what you deserve
Now you better give me a little taste
Put your icing on my cake
You nasty boy (boy)

Oh no, ooh there I go again
I need a spanking, 'cause I've been bad
So let my body do the talkin'
I'll slip you that hot, sweet, sexy lovin' (lovin')

Ooh, ha
Come on daddy
Oh oh, ooh, ooh oh yeah
Oh yeah oh
Come on, sugar

Ooh, I got you breaking into a sweat
Got you hot, bothered, and wet
You nasty boy
(Nasty naughty boy)
Naughty boy

Said, baby for all it's worth
I swear I'll be the first to blow your mind
Now that you're ready, give it to me
Just give me that hot, sweet, sexy lovin'

Now give me a little spankin'
Ooh, oh yeah, is that all you got?
Come on now, don't play with me

Ooh, give me that hot, sweet, nasty
Boy don't you make me wait
You better give me a little taste
Put your icing on my cake
You nasty boy (boy)

Mm..
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:19:04 #267
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58969280
vrijdag met Lyssa haar stimulator spelen.
pi_58969283
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:58 schreef Wiets het volgende:

[..]

oki! Pas op jezelf
Dat gaat wel goedkomen. ( alleen die medeweggebruikers, die hebben pech )

pi_58969294
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag Lyssa haar stimulator spelen.
pi_58969320
En na deze tripo ga ik echt mijn brood smeren en weg.
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:23:54 #271
115171 Mark_Boelen
mark_boelen
pi_58971724
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag met Lyssa haar stimulator spelen.
Cool jij mag dus ook
Ik ga over twee weekjes
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 20:26:23 #272
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58971775
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef 2cv het volgende:
Slapenstijd. Weer veel te laat natuurlijk

Hopelijk wordt het morgen niet zo warm en vochtig als voorspeld is.
En het werd zo warm en vochtig
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:28 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik heb me verslapen, ik was veel te laat op kantoor, nog even en het is al weer pauze.

Succes Jaina
Verslapen gebeurt ook mij wel eens. Boeit niet. Beter laat dan nooit, enzovoorts.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:32 schreef Susi het volgende:
Er komen trams in Groningen !
Nu nog tramrails + een bovenleiding
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een 4-jarig jongetje heeft tijdens één operatie een nieuwe dikke darm, dunne darm, lever en alvleesklier gekregen. De transplantatie, die twaalf uur duurde, vond plaats in het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG). Volgens het ziekenhuis maakt de kleuter het goed.

Het jongetje leed aan een zeldzaam aangeboren darmziekte, waardoor zijn darm geen voedingsstoffen kon opnemen. Hij was afhankelijk van kunstmatige voeding dat met een infuus werd ingebracht. Door infecties en een leverbeschadiging kon hij echter niet meer op die manier gevoed worden, meldt het UMCG. Daarop besloten de artsen de darmen en de lever te 'vernieuwen'. Omdat de alvleesklier tussen de organen lag, werd die ook getransplanteerd. De kleuter zal met zijn nieuwe organen voor het eerst op een normale manier kunnen eten.

Het gebeurde in Nederland niet eerder dat een kind een darmtransplantatie onderging. Een dunnedarmtransplantatie werd eerder wel bij een volwassen patiënt toegepast. Dat er naast de dunne darm en de dikke darm ook twee andere nieuwe organen in één keer in de buik werden geplaatst, is volgens een woordvoerder van het UMCG 'heel bijzonder'. Het Groningse ziekenhuis is het enige ziekenhuis in Nederland dat alle vormen van orgaantransplantaties verricht.
Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wazzup Bob.?

Jottem, mijn tweede boete Valt mee, 54 euro.... ging 95 waar je 80 mocht....
Waar werd je precies geflitst ?
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
Onze huispsycholoog Maar het klopt wel redelijk
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Gewoon goed zoeken. En blijven zoeken. En doorgaan met zoeken. En dan bellen
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef teigan het volgende:
en de onderonderburen maar doorsleutelen aan hun auto, ondanks de regen...
Het ding zal vanavond/morgen wel weer moeten rijden.
quote:

[..]

Arm beestje
Vind je het gek na een dubbele narcose ? Een deel van het narcosemiddel zal nog in haar lichaam zitten en ook nog (enigzins) werken waardoor slapen gelijk diep slapen is. Zowieso is een narcose geen gewone slaap, maar een geforceerde slaap waarbij o.a. je hersens in een soort slaapstand dwingt. Resultaat: het denken (en dus het gedrag) na een narcose gaat niet altijd even lekker (ervaring mee). Daarbij is een narcose redelijk ingrijpend, zeker als je, als kat zijnde, niet eens weet wat je overkomt en waarom het je overkomt.

Laatste keer dat ik plat gespoten werd was ik minder dan 5 minuten weg maar het leek achteraf drie kwartier te duren.

Ben trouwens vanmiddag mijn medicijnen vergeten. Ik ga mij maar even heel rustig houden denk ik ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:34:18 #273
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 20:36:06 #274
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58971991
Waar ligt dat ?
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:38:01 #275
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58972034
Buiten Joure. Dus ken je toch niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 20:45:20 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58972203
Hallo
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 20:46:20 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58972227
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Buiten Joure. Dus ken je toch niet.
pi_58973385
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef 2cv het volgende:

[..]

Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:34:02 #279
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58973404
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef 2cv het volgende:

[..]
hele lange quote post...
[..]
We hebben een nieuw Joolz
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 21:34:07 #280
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58973406
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.
Als je me kent snap je wat ik bedoel.
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:35:50 #281
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58973445
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef 2cv het volgende:

[..]

O HAI!

Ik ken je, maar je snappen is me nog niet gelukt hoor
pi_58973452
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er wel veilig van uit kan gaan dat dat niet het geval is.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 21:49:53 #283
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58973824
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

O HAI!

Ik ken je, maar je snappen is me nog niet gelukt hoor
Doe je nu alsof of ... ?
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:00:52 #284
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58974116
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:49 schreef 2cv het volgende:

[..]

Doe je nu alsof of ... ?
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 22:16:21 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58974510
Hallo, ik ga op bed.
Doei.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:27:21 #286
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 22:30:44 #287
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58974860
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.
Er valt niets te rechtvaardigen.
pi_58974862

wie in de kijk in 't jat straat zich gestoord heeft aan zingende dames, sorry...

nu maar eens een poging doen tot slapen...
pi_58975727
Wtf... Half 11 en alle terrassen op de Grote Markt zijn nog overvol
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:07:01 #290
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 23:08:48 #291
25682 2cv
Niet subtiel
pi_58975898
Deze sluit ik af. Truste !
pi_58976001
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef 2cv het volgende:
Deze sluit ik af. Truste !
Morgen is 'ie vol, heur!
pi_58976099
TVP!
pi_58976120
Kijk, Matje is er. Dan gaat 'ie zeker weten nog dicht vandaag
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:18:37 #295
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58976204
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Kijk, Matje is er. Dan gaat 'ie zeker weten nog dicht vandaag
En leest niemand meer bij...
pi_58976211
Ja, ben weer thuis

Dus laten we het hier eens gezellig maken
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:20:34 #297
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58976397
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

En leest niemand meer bij...
Ik niet snap.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:25:12 #299
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58976428
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:23 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik niet snap.
Geeft niet, ik snao mezelf ook vaak niet
pi_58976436
Ik heb wel gewoon bijgelezen hoor
Ben nu net klaar.

tsjongejongejonge
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:25:37 #301
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58976439
hey, tofik heb vandaag mn leven vergooid, bedenk ik me nu. Jottem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')