De 'woonkamer' (wat nu dus mijn kamer is) is al helemaal groen met zwart.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Cornbread het volgende:
Licht groen / appelgroen is altijd goed, zwart ook. Zelf zou ik voor een vrolijke kleur gaan op slaamkamer muren helemaal als mensen een ochtendhumeur hebben. Het blijkt dat als je kamer vrolijk gekleurd is je dan minder last er van hebt.
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
Aubergine is mooi bij donker.Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
Momentje, ik kijk even in de folder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef freecell het volgende:
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat?(4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?
Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
Nou, het is mij wel overkomen toen ik ging samenwonen. Twee keer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is?. Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk.
.
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
Tof, dank jequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Momentje, ik kijk even in de folder.
Ja, vond ik ook! Misschien dat ik daarmee op de tegenoverliggende muur een vlak doe en daar dan fotolijstjes of een mooie klok inhang.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef freecell het volgende:
[..]
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
Hmmm, ok.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
Wij hebben héél veel gekregen, maar geen babykamer (wel een bedje en een commode, maar geen kasten oid)quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef teigan het volgende:
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon via sebast gaan, en met de auto
Nee sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent ook nooit eens precies op tijd he?
Dat was onderweg naar teigan. Anderhalf uur te vroeg vertrokken... Uur te laat aangekomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
[..]
Nee sorry.![]()
Als het echt glanst is December denk ik mooier dan Zonquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Metalic/ Wat vinden jullie hier van december en zon? Ik weet alleen niet zo goed hoe ik me het metalliceffect moet voorstellen...
Ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
"Waar woon je?"
"Ik zie schapen!"
"WAAR WOON JE???"
"Euh, ik zie ook koeien, maar die liggen"
Ik ben daar zeker wel eens geweest, maar heb niet op de muren geletquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef teigan het volgende:
als het licht erop valt glanst het echt ja... Heb ik het jou nooit laten zien freecell(je bent hier wel eens geweest geloof ik..)
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eens in de bouwmarkt kijken naar die metallickleuren, als 't glanst vind ik dat wel tof..
op de deksels glanst het meer dan op de muur, omdat de deksels metaal zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.Fakkin briljant was dat.
"GODVER SEBAS. ZEG NOU GEWOON"
"Ja euh weetikveel doe es niet aaah"
Ha!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Dat mensen mijn huis niet kunnen vinden is niet zo bijzonder, dat kan namelijk bijna niemand.
Jij speelt vals!quote:
Hey, das lief! Eerst eens even horen wat Do2 uberhaupt van de kleuren vindt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:25 schreef teigan het volgende:
als je de glans op een muur wil zien moet je gewoon ff een gil geven DaD, dan kan je wel ff komen kijken..
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is thuis en ultiem zielig.
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).
Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.
En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaalEn ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten
Arme Jaina!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
Jaina is thuis en ultiem zielig.
Ze heeft zich daar als een furie gedragen, ze waren geloof ik blij dat ik haar weer mee nam. Blazen en doen!
Ze weigerde zich ook over te geven aan de narcose en heeft daarom een dubbele dosis gehad, wat ze dan weer bijna niet overleefd had. (hartstilstand en behoorlijke ademproblemen tijdens de sterilisatie).
Toen ik daar kwam, zat ze te blazen, maar toen ik het hok open deed (waarbij de dierenarts nogal angstig keek) kwam ze op me af en gaf me een heel zacht kopje en probeerde zelf in het mandje te klimmen.
Ik vertelde de dierenarts dat ik haar nog nooit had horen grommen en blazen en die was daar helemaal verbaasd over. We hoeven ook niet terug te komen over 10 dagen, telefonische update is genoeg, de dierenarts wilde het haar niet aandoen om daar weer heen te moeten.
En nu is ze thuis, drentelt wat rond, valt regelmatig om en ik vertrouw het nog niet helemaalEn ze wil niet gaan liggen.
Ze loopt al wel iets makkelijker dan toen ze net thuis kwam gelukkig! Maar ik ben denk ik pas gerust als ze weer normaal loopt en ergens lekker gaat liggen pitten
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:37 schreef teigan het volgende:
gewoon even rustig de tijd geven... Narcose zijn ze ook meestal flink beroerd van... En springen kunnen ze al helemaal niet...
Knuffel voor Jaina..
Als het iets helpt; ik kon mijn poes dr koppie ook zo op en neer tillen enzo, en die hele kat bewegen, maar ze was laveloos. Mijn kat huppelt nu ook gewoon weer rond!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.
Als ze ergens gaat liggen pitten is ze echt vér onder zeil, dan kan je haar koppie ook gewoon op en neer bewegen ed zonder dat ze het merkt. Heel on-jaina-achtig.
Arm beestje
Chieneltje, goed als ik mijn huissleutel even kom brengen? (ben bang dat mijn warrige hoofd en ik ons nog een keer buitensluiten)quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik geef het ook wel even de tijd, maar als ze voor 19:15 niet iets beter is dan nu bel ik de DA nog wel even voor ze dicht gaan.
Als ze ergens gaat liggen pitten is ze echt vér onder zeil, dan kan je haar koppie ook gewoon op en neer bewegen ed zonder dat ze het merkt. Heel on-jaina-achtig.
Arm beestje
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef Wiets het volgende:
[..]
jah, jij hebt me hier weer heen gelokt!
oki! Pas op jezelfquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ja, jij hoort ook in deze topicreeks.
Maar nu ga ik de weg weer onveilig maken met een vrachtwagen, dus dit is mijn sepo van dit deel.
Zing ik es even met iets anders mee, zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Manowar - Gods Of War
-knip-
Weer ff meezingen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag Lyssa haar stimulator spelen.
Cool jij mag dus ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdag met Lyssa haar stimulator spelen.
En het werd zo warm en vochtigquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:11 schreef 2cv het volgende:
Slapenstijd. Weer veel te laat natuurlijk![]()
Hopelijk wordt het morgen niet zo warm en vochtig als voorspeld is.
Verslapen gebeurt ook mij wel eens. Boeit niet. Beter laat dan nooit, enzovoorts.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:28 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik heb me verslapen, ik was veel te laat op kantoor, nog even en het is al weer pauze.![]()
Succes Jaina
Nu nog tramrails + een bovenleidingquote:
Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een 4-jarig jongetje heeft tijdens één operatie een nieuwe dikke darm, dunne darm, lever en alvleesklier gekregen. De transplantatie, die twaalf uur duurde, vond plaats in het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG). Volgens het ziekenhuis maakt de kleuter het goed.
Het jongetje leed aan een zeldzaam aangeboren darmziekte, waardoor zijn darm geen voedingsstoffen kon opnemen. Hij was afhankelijk van kunstmatige voeding dat met een infuus werd ingebracht. Door infecties en een leverbeschadiging kon hij echter niet meer op die manier gevoed worden, meldt het UMCG. Daarop besloten de artsen de darmen en de lever te 'vernieuwen'. Omdat de alvleesklier tussen de organen lag, werd die ook getransplanteerd. De kleuter zal met zijn nieuwe organen voor het eerst op een normale manier kunnen eten.
Het gebeurde in Nederland niet eerder dat een kind een darmtransplantatie onderging. Een dunnedarmtransplantatie werd eerder wel bij een volwassen patiënt toegepast. Dat er naast de dunne darm en de dikke darm ook twee andere nieuwe organen in één keer in de buik werden geplaatst, is volgens een woordvoerder van het UMCG 'heel bijzonder'. Het Groningse ziekenhuis is het enige ziekenhuis in Nederland dat alle vormen van orgaantransplantaties verricht.
Waar werd je precies geflitst ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wazzup Bob.?
Jottem, mijn tweede boeteValt mee, 54 euro.... ging 95 waar je 80 mocht....
Onze huispsycholoogquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
Gewoon goed zoeken. En blijven zoeken. En doorgaan met zoeken. En dan bellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Dat mensen mijn huis niet kunnen vinden is niet zo bijzonder, dat kan namelijk bijna niemand.
Het ding zal vanavond/morgen wel weer moeten rijden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef teigan het volgende:
en de onderonderburen maar doorsleutelen aan hun auto, ondanks de regen...
Vind je het gek na een dubbele narcose ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Arm beestje
quote:
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stelt niets voor voor die lui die daar werken. Doen ze even in de koffiepauze 's ochtends. Het opstellen van het persbericht was geheid ingewikkelder.
Als je me kent snap je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het persbericht uberhaupt gelezen hebt, maar de operatie duurde 12 uur. Doe mij zo'n lunchpauze.
Ik denk dat ik er wel veilig van uit kan gaan dat dat niet het geval is.quote:
Doe je nu alsof of ... ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
O HAI!
Ik ken je, maar je snappen is me nog niet gelukt hoor
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.quote:
Er valt niets te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je vaker in dat ziekenhuis bent geweest dan op wleke plek dan ook.. Maar dat rechtvaardigd je uitspraak niet.
Morgen is 'ie vol, heur!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef 2cv het volgende:
Deze sluit ik af. Truste !
En leest niemand meer bij...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Kijk, Matje is er. Dan gaat 'ie zeker weten nog dicht vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |