abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58964213
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Cornbread het volgende:
Licht groen / appelgroen is altijd goed, zwart ook. Zelf zou ik voor een vrolijke kleur gaan op slaamkamer muren helemaal als mensen een ochtendhumeur hebben. Het blijkt dat als je kamer vrolijk gekleurd is je dan minder last er van hebt.
De 'woonkamer' (wat nu dus mijn kamer is) is al helemaal groen met zwart. . Ik zat zelf meer in de bruintinten te denken: ik denk dat dat wel mooi staat bij de donkere vloer en oranje dekbedovertrek (al kan ik die natuurlijk heel gemakkelijk vervangen).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58964216
Bij een donkere vloer zou ik juist niet zo'n felle kleur doen.
pi_58964273
Aubergine is mooi bij donker. Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
pi_58964281
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is? . Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk. .
pi_58964299
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
Aubergine is mooi bij donker. Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
pi_58964346
Aan paars in al zijn verschijningsvormen heb ik zelf een enorme hekel. .
pi_58964382
Vooral die koffie verkeerd is mooi ja! Je wilde een muur doen toch?

En oke, dan is aubergine inderdaad niet zo geschikt als je niet van paars houdt.
pi_58964413
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat? (4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?

Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
pi_58964428
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef freecell het volgende:
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat? (4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?

Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
Momentje, ik kijk even in de folder.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:43:42 #210
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58964459
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is? . Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk. .
Nou, het is mij wel overkomen toen ik ging samenwonen. Twee keer.
pi_58964461
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
pi_58964483
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Momentje, ik kijk even in de folder.
Tof, dank je
pi_58964521
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
pi_58964548
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef freecell het volgende:

[..]

koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
Ja, vond ik ook! Misschien dat ik daarmee op de tegenoverliggende muur een vlak doe en daar dan fotolijstjes of een mooie klok inhang.

Maar goed, ik zit vooralsnog vooral heel erg te fantaseren. .
pi_58964625
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
Hmmm, ok.
Hij is niet heel goedkoop, maar hij spreekt met wél heel erg aan namelijk!

Dank je wel voor de info!
pi_58964840
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58964973
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef teigan het volgende:
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
Wij hebben héél veel gekregen, maar geen babykamer (wel een bedje en een commode, maar geen kasten oid)
pi_58965066
ah, dan heb ik dat toen verkeerd begrepen...

het is ook wel leuk om nog zelf wat dingen uit te gaan zoeken, of zie ik dat verkeerd.. Het is wel een leuke kast trouwens...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58965231
Het is ook wel leuk om zelf uit te zoeken inderdaad.
Maar het leert me wel dat kasten in het algemeen duur zijn

Nu staat onze Sonja nog daar, maar dat ding valt van ellende uit elkaar.
pi_58965491
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Metalic/ Wat vinden jullie hier van december en zon? Ik weet alleen niet zo goed hoe ik me het metalliceffect moet voorstellen...
pi_58965740
wij hebben storm op de muur zitten. Als het licht erop valt glimt hij gewoon, en wij vinden het wel heel mooi (het zit bij ons over structuurbehang heengeschildert..)

ik weet alleen niet hoe het bij jullie is, bij mij lijken die kleuren veel donkerder op mijn laptopscherm..
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:41:54 #222
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58965770
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:40 schreef teigan het volgende:
wij hebben storm op de muur zitten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 28 mei 2008 @ 15:44:46 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_58965829
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Gewoon via sebast gaan, en met de auto
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Je bent ook nooit eens precies op tijd he?
Nee sorry.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:45:32 #224
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58965839
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
[..]

Nee sorry.
Dat was onderweg naar teigan. Anderhalf uur te vroeg vertrokken... Uur te laat aangekomen
pi_58965850
Ik heb daarvan feest op mijn muur, en ik vind het wel behoorlijk anders dan op dat plaatje, veel feller. Als de zon er op staat is het echt glimmend goud.
Maar wel eens wat anders dan normale saaie muurverf.

Van vt-wonen hebben ze van veel kleuren ook van die test tubetjes, daar zit dan een beetje verf in. Ik heb zelf daarvan een stukje op mijn muur uitgeprobeerd om te kijken hoe het zou worden. Best handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')