De 'woonkamer' (wat nu dus mijn kamer is) is al helemaal groen met zwart.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef Cornbread het volgende:
Licht groen / appelgroen is altijd goed, zwart ook. Zelf zou ik voor een vrolijke kleur gaan op slaamkamer muren helemaal als mensen een ochtendhumeur hebben. Het blijkt dat als je kamer vrolijk gekleurd is je dan minder last er van hebt.
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, 1 tip, overleggen voor je wat doet. Do2 is een man, dus zegt toch 'is goed joh', maar zo heeft ie wel het idee dat hij zelf de keuze heeft gemaakt.
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef Bob. het volgende:
Aubergine is mooi bij donker.Maar er moet ook een man wonen eh?
En grijs dan? Al is dat wel een beetje saai. Bruin lijkt me inderdaad ook mooi.
Momentje, ik kijk even in de folder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef freecell het volgende:
DaD? Die kast hè? Die in de folder staat van de plaats waar jij werkt .
Die kast in het groen, is dat wat?(4 grote laden, 1 deur, verkrijgbaar in blauw, roze, groen en paars)
En staat het bij de gordijnen?
Geeft niet als je het niet weet hoor, maar als je het toevallig wel weet is het handig
Nou, het is mij wel overkomen toen ik ging samenwonen. Twee keer.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zomaar een pot verf op de muur gooi zonder aan Do2 gevraagd te hebben of 'ie het er mee eens is?. Hij moet er ook wonen, en hij heeft een sterk eigen willetje. Maar ik doe graag voorwerk.
.
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
http://www.flexa.nl/nl/Kleuren/Bruin/Bruin.htm Koffie verkeerd en nootmuskaat vind ik mooi.
Tof, dank jequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Momentje, ik kijk even in de folder.
Ja, vond ik ook! Misschien dat ik daarmee op de tegenoverliggende muur een vlak doe en daar dan fotolijstjes of een mooie klok inhang.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:43 schreef freecell het volgende:
[..]
koffie verkeerd is inderdaad mooi! Cacao ook trouwens!
Hmmm, ok.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kasten zijn mooi ja! We hebben een complete serie met zulk spul (ledikantje, nachtkastje, bureau, bed, etc.), en het is stevig. De groene kleur is er nog niet zolang, maar die heeft ook donker- en lichtgroene vlakken. Ik denk dat 't mooi staat, maar voor de zekerheid zal ik even moeten kijken hoe de kleuren in het groen precies zijn!
Wij hebben héél veel gekregen, maar geen babykamer (wel een bedje en een commode, maar geen kasten oid)quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef teigan het volgende:
maar jij had toch ook al een babykamer gekregen freecell? Of heb je al zoveel spullen dat er kasten bijmoeten?
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon via sebast gaan, en met de auto
Nee sorry.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent ook nooit eens precies op tijd he?
Dat was onderweg naar teigan. Anderhalf uur te vroeg vertrokken... Uur te laat aangekomenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet je nog de eerste keer dat wij naar Sebast gingen? Nou, juistem.
[..]
Nee sorry.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |