Neen, heb genoeg aan mijn Purple Pigeons.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:47 schreef sjeppert het volgende:
dope avengers
heb je de paarse ook toevallig?
Tegenwoordig alweer 200+ voor vnds.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef refused. het volgende:
Nike dunk Pro SB Avenger. Wsl nergens meer te koop op fora/ebay na en je kan denk ik wel rekenen op een 150/200 dollar.
Imageshack is een no-no op fok.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:12 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijn droomschoenen:
[ afbeelding ].
Heb alleen geen idee waar je ze kan kopen
Why.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:12 schreef unioz het volgende:
misschien dat topic over customized sneakers mergen/linken?
Zeker vet, maar us only he op het moment.....quote:
61 incl. verzendkosten, sneakershop.nl, nike dunk lowquote:Op woensdag 16 april 2008 20:29 schreef -Whazaah- het volgende:
@ Vejay - Hoeveel voor betaald? Khad (bijna) precies die schoen gemaakt bij NikeID
En hoe heet het model en/of edition
Aight, ff halen dan ^^quote:Op woensdag 16 april 2008 20:37 schreef vejay het volgende:
[..]
61 incl. verzendkosten, sneakershop.nl, nike dunk low.
Nou.. Ik vind persoonlijk dat ze qua lengte gewoon hetzelfde zijn, maar de dunks vallen wat ruimer, je hebt meer speling zeg maar (tenzij je van die woeste dikke poten hebt). Een paar dikke sokken lost dat probleem voor mij opquote:Op woensdag 16 april 2008 22:11 schreef Rekkof het volgende:
Hoe vallen die nike dunk low´s ongeveer?
heb van kswiss () maat 38,
ga ik dan (goed) in een 39 passen
Whehe.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:16 schreef refused. het volgende:
In roermond lagen laatst stussys met leipe laceflip voor 50 euro.
jaja, ik weet het, begint nu flauw te worden
Fuck officiele nike stores.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:15 schreef vejay het volgende:
Zijn er goede sneakershops/outlets in Heerlen of Roermond? Moest daar binnenkort maar eens naartoe gaan. Maastricht viel me vies tegen. Sneakers en Nike Maastricht hadden nagenoeg alleen lelijke schoenen staan en verder niks gezien van sneakerwinkels, behalve een of andere pauperzaak Skillz oid.
Vooral van die officiële Nike winkel had ik veel meer verwacht. Geen structures/stabs, weinig dunks, weinig alles eigenlijk. Stond binnen 2 minuten weer buiten.
Toen ik ze een paar topics terug zag, dacht ik die ga ik kopen (als ik geld heb). Mja straks zijn ze uitverkocht en dan heb ik weer spijt, dus heb ze net toch nog gekochtquote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef vejay het volgende:
[..]
Zeker vet, maar us only he op het moment.....
En een wivah:
[ afbeelding ]
Recycled pic, inmiddels keurig die lip onger de piep met mooi lussen.
In Antwerpen was het qua schoenen in die Nike store ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef TM-R het volgende:
[..]
Fuck officiele nike stores.
Hier in almere hebben ze 5 verschillende schoenen staan en dat is alles
Kalverstraat heeft zo nu en dan wel wat dikke dingen staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
In Antwerpen was het qua schoenen in die Nike store ook niet veel soeps.
Ik heb de grijze versies nog zien staan een tijdje geleden bij The Old Man op de Damstraat in Amsterdam. Daar zou je even kunnen gaan kijken als je daar toevallig in de buurt bent.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:55 schreef Lauriette91 het volgende:
Dankje, zijn van gravis. En ik wil ze heeeel graag.
Maar zijn van oude collectie. Nergens te krijgen
die heb ikquote:Op woensdag 16 april 2008 19:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Mijn droomschoenen:
[ afbeelding ]
Heb alleen geen idee waar je ze kan kopen
Stel je verteld er ook even bij hoe je eraan komt?quote:
van de Independent Outlet, Amsterdam, een half jaar geleden oidquote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef TM-R het volgende:
[..]
Stel je verteld er ook even bij hoe je eraan komt?
En waar komen die binnen?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een ordinaire asociale tvp.
Binnenkort komen ook weer nieuwe adidasjes binnen.
Bij mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |