zero-tolerance valt of staat bij het gedrag van de users. Mocht blijken dat users zich niet kunnen gedragen dan zal er strenger moeten worden opgetreden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Valt je niet wat op in dat Holocaust-topic? Ik krijg stellig de indruk dat de fokgeschiedenis zich herhaalt. Ik dacht dat Yvonne duidelijk was geweest en dat er zero-tolerance ging gelden? Ik zie echter met name Ryan3 weer doorgaan met zijn eeuwige gezuig.... Maar ja, is ook wel leuk hoor....
Nou? Hoe zit dat nu? Wel? Niet? Wel?
Dat vind ik wel een beetje raar. Je bent mod van dit forum, dus je moet er bovenop zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
zero-tolerance valt of staat bij het gedrag van de users. Mocht blijken dat users zich niet kunnen gedragen dan zal er strenger moeten worden opgetreden.
Vooralsnog heb ik het holocaust topic niet voldoende gevolgd om een oordeel te kunnen vellen over jouw opmerking dat Ryan3 zit te zuigen. Ik zal me inlezen als ik tijd heb.
Ik zit tegenwoordig zo'n 1200 km per week in de auto en vier dagen in de week bij een klant. Tijd en zin is momenteel wat gering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje raar. Je bent mod van dit forum, dus je moet er bovenop zitten.
Maar goed, ik snap ook wel dat je niet alle tijd hebt. Komend weekend moet wel lukken he?
Bon.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:39 schreef sigme het volgende:
Rapport: controle veevervoer & vleesproductie ondermaats
Wil iemand daar Rapport: controle veevervoer & vleesproductie ondermaats van maken?
Ja..op getrol...quote:
Getrol....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:19 schreef Golden_Surfer het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed
Wijze woorden:
Homo's worden in Amerika gezien als een gevaar voor de samenleving door mensen in de regering. Ook in andere landen worden homo's als minderwaardig gezien. In WOII was dit ook zo en binnen de kortste keren werden homoseksuelen opgepakt en in kampen gestopt.
Dit is de reden dat we WOII nooit moeten vergeten.
O ja, er zijn ook joden vermoord.
Je bent er wel erg gevoelig voor he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:47 schreef sigme het volgende:
Maar waar ik eigenlijk voor kwam; d'r is alsnog een echte holocaustontkenner opgedoken.
Ontkennen Holocaust
Tijd om het iets nauwlettender te volgen?
(Niet wissen aub! Dit soort @#%$# zijn nu net nodig om het punt te illustreren.)
Ik vraag de moderators om hier iets aan te doen. Als dit gezeik niet stopt, kap ik er hier echt mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef Jazzy56 het volgende:
[..]
O ja...Nu ben je zeker ineens voor multiculturalisme?!
Terwijl je in eht holocausttopic nog vrolijk de gasmoorden hebt ontkent?.
[..]
Beetje doorzichtig heh?
Hier lekker meesmuilen en ondertussen in de FB vragen dat je dat topic blijkbaar zo graag dichtwilt hebben?.
Ik weet niet van wie jij een kloon bent, maar dit soort gezeik pik ik niet. Als je een legitieme klacht hebt doe je het maar onder je normale naam.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:39 schreef Jazzy56 het volgende:
[..]
Je bent er wel erg gevoelig voor he?.
Moderatorus activus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Montov het volgende:
Een tvp die mij gaat aansporen om weer wat actiever te worden.
Done done.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:30 schreef IedeK. het volgende:
[US 2008] Primaries #18
De topiclist was bij mij leeg, dus ik heb per ongeluk een nieuw deel aangemaakt.
Maar hij mag dicht.
Ik heb m opgeschoond. Hopelijk is dat voldoende.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lees hier alle Wilders uitspraken
Loopt wat uit de hand. Is ook lastig discussievoeren met iemand die continu roept dat Wilders een oorlog gestart is of gaat starten met moslims....
Dank u, nog een twijfelgevalletje of gewoon een doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb m opgeschoond. Hopelijk is dat voldoende.
Een middel kan een bom zijn of een pistool of gif in zijn eten... Nee, echt, het staat er: "elke middelen".quote:Op maandag 24 maart 2008 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Een ergste teken van racisme is dat
Als je mensen uitlsluit al alleen maar hoe ze zijn is het ergste van racisme
en moet Wilders met elke middelen die er zijn gestopt worden
Ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:53 schreef PJORourke het volgende:
Het failliet van de monoculturele samenleving
Bagger.
Het gaat over een mogelijke affaire van twee politici op een aparte plek, en hoewel het nog in de roddelsfeer zit zijn er wel een aantal bronnen. Dat de bronnen discutabel zouden zijn of wel heel erg .. roddelig is dan weer onderdeel van de discussie zoals die daar kan plaatsvinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef Bluesdude het volgende:
'Seks in CDA-fractiekamer"
wat is het politieke gehalte van dit topic ?
-- qua intentie
-- qua onderwerp
-- zoals het zich ontwikkelt..
waarom is het nog open ?
asjeblieft....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat over een mogelijke affaire van twee politici op een aparte plek, en hoewel het nog in de roddelsfeer zit zijn er wel een aantal bronnen. Dat de bronnen discutabel zouden zijn of wel heel erg .. roddelig is dan weer onderdeel van de discussie zoals die daar kan plaatsvinden.
Je zwicht niet voor chantage.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:14 schreef Montov het volgende:
De discussie is niet van het gemiddelde politieke niveau, maar voor Soaps, Showbizz & Sterren vind ik het echter wel weer te politiek. Ik laat het vooralsnog gewoon open in POL staan.
Chantage? Omdat een user vraagt om moderatie, waar dit topic voor is bedoeld?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Chantage? Omdat een user vraagt om moderatie, waar dit topic voor is bedoeld?
Om slotjes vragen was toch not done?quote:sluit die bagger of hevelt het over naar een ander forum
Ga je diep schamen. (kijk maar eens goed)quote:Op donderdag 10 april 2008 13:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Onjuist, er zijn 1 miljoen autochtone anaflabeten en een half miljoen allochtone anaflabeten.
Het is belachelijk dat ie gesloten is. Het is een topic dat daar prima thuis hoort. Ga daar maar klagen.quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom is het topic over kindsoldaten verplaatst? Nu is die nog gesloten ook bij DEF, want kritiek kunnen militairen niet hebben. Kan die gewoon weer terug en dan weer open?
quote:Op maandag 14 april 2008 08:23 schreef Klopkoek het volgende:
Ah, daar hebben we het frauderende conservatieve misbaksel uit de provincie weer.
Berlusconi had allang dood moeten zijn man. Zo fout als de nete.
Nope.quote:Op maandag 14 april 2008 18:56 schreef PJORourke het volgende:
Wordt dit als normaal politiek discours ervaren?
[..]
Is niet netjes nee maar het ene foute figuur ("Palestijntjes moeten blij zijn dat Israel iets van ze heel laat") die het andere foute figuur aanprijst wekt wel dit soort reacties op. Daarbij kun je er ook wel wat van.quote:Op maandag 14 april 2008 18:56 schreef PJORourke het volgende:
Wordt dit als normaal politiek discours ervaren?
[..]
Is dit een normale wijze? Ik weet niet, hoor, maar dit lijkt mij een opzettelijke poging een heel subforum te verzieken. Ik weet niet hoe Fok! met zulke lieden omgaat...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Begin eens met idioot, lui en achterbaks.
Huillie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dit een normale wijze? Ik weet niet, hoor, maar dit lijkt mij een opzettelijke poging een heel subforum te verzieken. Ik weet niet hoe Fok! met zulke lieden omgaat...
Sorry. De uitspraak was als voorbereiding op SC 1451.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:34 schreef Aoristus het volgende:
Walging ben je vergeten, Aaah. M heeft namelijk geen zelfspot
Ik heb al tientallen malen aangegeven hoe anderen hier stelselmatig en langer dan ik hier ben de zaak verzieken. Maar dat negeer je doodleuk, net zoals je zoveel negeert.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je niet op een normale wijze kunt discussiėren (en dat kan je best) heb ik liever dat je niet post.
Hierbij het vriendelijke verzoek je toon te matigen.
Ah nu zijn het slechts steken onder water?quote:
Huh? (to-le-re-renquote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Natuurlijk is het een complot. Zie Martijn_77 en de reacties daarop. Als je er wat van zegt dat hij wel erg vaak Elsevier als bron gebruikt en vaak nog een column als waarheid beschouwt krijg je meteen kritiek. Nee, het wordt daarentegen wel gewoon getollereerd als andere bronnen zoals de Volkskrant worden aangevallen met 'linkse kerk' zelfs als je erop wijst dat er meerdere bronnen zijn die hetzelfde zeggen (wat bij Martijn_77 zijn dumps lang niet het geval is).
Vaak is KK degene die daarmee op de proppen komt...quote:Op woensdag 16 april 2008 20:25 schreef sigme het volgende:
en er wordt ook wel eens gereuteld over ' linkse kerk'.
Het aantal subfora is behoorlijk toegenomen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over dit subforum qua populariteit die imo steeds verder afneemt.
Toch is er geen gebrek aan politieke onderwerpen.
Hoe komt het?
Misschien moet er ook maar discussie op z'n Tweede Kamer's gevoerd worden. Meerdere termijnen, ieder mag zijn zegje doen, interruptie is toegestaan en een voorzitter (de mod?).quote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen over dit subforum qua populariteit die imo steeds verder afneemt.
Hoe komt het?
Plus alle onderwerpen zijn inmiddels wel behandeld. Er is niets verandert en er zal ook niets veranderen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het aantal subfora is behoorlijk toegenomen.
Dat klopt. En ja, alle molens vangen wind.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het aantal subfora is behoorlijk toegenomen.
Nou ......alle..quote:Op woensdag 16 april 2008 22:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Plus alle onderwerpen zijn inmiddels wel behandeld. Er is niets verandert en er zal ook niets veranderen.
Ik ben voorstander dat een soort aan te stellen jury de topics beoordeeld en de discussie stuurt. Ik zou soms best graag een soort Cees Grimbergen willen zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien moet er ook maar discussie op z'n Tweede Kamer's gevoerd worden. Meerdere termijnen, ieder mag zijn zegje doen, interruptie is toegestaan en een voorzitter (de mod?).
Ik verwacht nu een topic ala:quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ......alle..![]()
Mischien moeten we wat meer creativiteit laten zien.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik verwacht nu een topic ala:
STUDENT GODDELIJKEN KRIJGEN WEER MEER STUDIEFINANCIERING Deel 13
? Url?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:24 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn_77 is weer bezig....
Dit slaat nergens op. Het topic is toch niet ontspoord? Ga je nu elk topic waar iets van Elsevier in voorkomt sluiten?quote:
Het is dubbel meneertje. In dit topic wordt precies hetzelfde besproken: SP-fractie rommelt op grote schaal met onkostenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Het topic is toch niet ontspoord? Ga je nu elk topic waar iets van Elsevier in voorkomt sluiten?
Dat gaat over de SP, niet links als geheel...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is dubbel meneertje. In dit topic wordt precies hetzelfde besproken: SP-fractie rommelt op grote schaal met onkosten
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat gaat over de SP, niet links als geheel...
Nee het is net een cowboyfilm: good vs evil.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
Die hele links/rechts discussie is wel erg 2003 vind je niet?
Dan heb je hem niet gelezen, want er staat een waslijst aan aanklachten tegen de PvdA in.quote:Daarnaast is die hele Elseviercolumn wel erg mager. Het gaat voornamelijk over de SP met 1 zinnetje over Herfkens. Daarom kan het best in het SP topic.
Zie je het echt zo?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee het is net een cowboyfilm: good vs evil.
[..]
Onder het kopje andere voorbeelden idd. Toch gaat nog steeds 80% over de SP.quote:Dan heb je hem niet gelezen, want er staat een waslijst aan aanklachten tegen de PvdA in.
Waarom heb je er last van als hij open blijft?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:54 schreef Klopkoek het volgende:
Wat mij persoonlijk in deze vooral relevant lijkt is dat Martijn_77 diezelfde bron al driemaal in andere topics heeft neergeplant, genoeg keuzemogelijkheid dus om daar verder te gaan.
Misschien moet je je topicdiaree wat beperken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Kunnen die persoonlijke off topic aanvallen op mij even verwijderd worden uit dit topic:
Rel om seksuitspraak PvdA-wethouder Den Haag
Dank je
Users Bashen mag geloof ik nooit hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je je topicdiaree wat beperken.
Het bagger?quote:
Volgens de Dikke Van Dalequote:
quote:bag·ger
de bagger, de baggers
1
geen meervoud
modder
betekenisverwante termen
context
2
tropische zuigvis
Op vragen om een ban staat toch een ban?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ban the fuckers!
Met sommige users kun je lekker discussieren, zelfs als ze helemaal aan de andere kant van het politieke spectrum zitten, met anderen niet. Dat zijn vaak de users die te snel op de man spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe komt het?
Ja, ik vind het juist leuk om met tegenstanders aan de slag te gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Met sommige users kun je lekker discussieren, zelfs als ze helemaal aan de andere kant van het politieke spectrum zitten, met anderen niet. Dat zijn vaak de users die te snel op de man spelen.
Dat klopt. Dan wordt het zo'n strijd ja.quote:Wat ook helpt is om medestanders in een debat te vinden. Als niemand het met je eens is, dan raak je de motivatie om een punt te vaken snel kwijt.
Da's een gewaagde uitspraakquote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om te voorkomen dat op basis van elk sullig berichtje een bash topic gemaakt wordt, waar ze in NWS een handje van hebben, is het misschien een idee om een centraal corruptietopic te maken waar topics als deze:
VVD'er opgepakt wegens fraude
en
SP-fractie rommelt op grote schaal met onkosten
een plek kunnen krijgen. De berichtjes zelf hebben vaak weinig discussiewaarde, het achterliggende (maatschappelijke) probleem wel.
Dat heb ik al eens gemaakt. Het heette 'Het Grote frauderende politici topic'. Maar dat is toentertijd een beetje verpest door DS4 die steeds ging zagen als ik wat nieuws postte (onder het mom van 'die politici werken zo hard, in tegenstelling tot jij luiwammes').quote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om te voorkomen dat op basis van elk sullig berichtje een bash topic gemaakt wordt, waar ze in NWS een handje van hebben, is het misschien een idee om een centraal corruptietopic te maken waar topics als deze:
VVD'er opgepakt wegens fraude
en
SP-fractie rommelt op grote schaal met onkosten
een plek kunnen krijgen. De berichtjes zelf hebben vaak weinig discussiewaarde, het achterliggende (maatschappelijke) probleem wel.
Wie bedoel je nu?quote:Op maandag 21 april 2008 16:17 schreef Klopkoek het volgende:
Grappig om te zien trouwens dat de mensen die zich aangesproken zouden moeten voelen zich achter de ontkenningsmodus verschuilen.
Toch is het voor de posters volgens mij leuker, als ze in harmonie verder zingen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja op zich wel. Het ene topic was echter al zover terug gezakt in de index dat ik geen actie heb ondernomen.
Word je erg blij als ik een merge voor je aanvraag?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch is het voor de posters volgens mij leuker, als ze in harmonie verder zingen.
Kleine moeite, groot plezier. Is het aparte topic al weer in ere hersteldquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word je erg blij als ik een merge voor je aanvraag?
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:57 schreef donroyco het volgende:
Moet er nog iets aangepast worden aan de header? Laat het me dan weten via PM
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe niet debiel. Als het even kan.
Hoelang wordt deze troll nog getolereerd? Ik ben helemaal voor leuke, blije, supergrappige posts. Maar deze trollkloon mag ondertussen wel weg, niet waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Irritant mannetje, jij bent. Met je zelfgenoegzame eigendunk die denkt dat er maar één route is naar de heilsstaat, een heilsstaat waar je eigen portemonnee voorop staat welteverstaan.
T werkt volgens mij weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 08:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over PM praten mag niet meer. Verboten!
Hij lijkt idd wel steeds radicaler te wordenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
Hoelang wordt deze troll nog getolereerd? Ik ben helemaal voor leuke, blije, supergrappige posts. Maar deze trollkloon mag ondertussen wel weg, niet waar?
Ja, daar maakte ik een positieve opmerking over, maar iemand wiste dat vervolgens maar.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
T werkt volgens mij weer.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, daar maakte ik een positieve opmerking over, maar iemand wiste dat vervolgens maar.
Raar....
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef Chewie het volgende:
De verzorgingsstaat is onbetaalbaar aan het worden
Kan er wat gedaan worden aan de walgelijke manier van discusieren door Echtgaaf Scorpio & FJD?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm, ik zie in het topic een hoop gejij en stereotypering. Teleurstellend
Waarvoor van mijn kant excuses. Ik begin het op een gegeven moment ook gewoon leuk te vinden om iemand op discrepanties en rarigheden in een betoog te wijzen. Dat gebeurt niet altijd in even nette bewoordingen, daarom ben ik ook geen politicus, en het leidt tot een heleboel offtopic gedoe.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm, ik zie in het topic een hoop gejij en stereotypering. Teleurstellend
Oorzaak-gevolg. Je kwam met een zeer abjecte stelling, en ja daarop had ik gereageerd. Dat we lessen moeten trekken uit het verleden, mijn beste. Ik wijs je ergens op, niet uit kwade wil. Je had ook kunnen besluiten om niet direct in een kramp te schieten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Scorpie het volgende:
EchtGaaf, niet zo huilen, je bent zelf begonnen met de Hitlervergelijking.
Ik wens je veel succes. Ik hoop dat je galbak mentaliteit nou eens voorgoed kan achterlaten.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:52 schreef FJD het volgende:
Dat gezegd hebbende zal ik m'n leven wederom gaan beteren, het ging al best lang goed
Prima plan. Sluit ik het topic wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Voorstel; we beginnen opnieuw met het topic, nieuwe OP , oude topic wordt gesloten.
Niet nodig.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Voorstel; we beginnen opnieuw met het topic, nieuwe OP , oude topic wordt gesloten.
Als jij dan ook de strijdbijl (half) ingraaft dan kunnen we elkaar nu inhoudelijk in de haren vliegenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik wens je veel succes. Ik hoop dat je galbak mentaliteit nou eens voorgoed kan achterlaten.
Ik vind het wel meevallen hoor, al zouden wij elkaar voortdurend in de haren vliegen? Nee toch zeker? (de laatste keer is toch al ff geleden volgens mijquote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij dan ook de strijdbijl (half) ingraaft dan kunnen we elkaar nu inhoudelijk in de haren vliegen
Je hebt er wel een handje van om met morele oordelen te gaan gooien. En dat is toch echt op betrekkings niveau.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het inhoudelijk is, dan heb ik daar niets op tegen om elkaar in de haren te vliegen.. Ik discussieer nu eenmaal veel liever op inhoudelijk niveau dan betrekkingsniveau.
Met dat laatste doel ik vooral tussen de users onderling. Met morele oordelen komen hoeft niet perse direct op betreffende users te slaan. Als ik met morele oordelen kom, dan richt ik mij meestal niet rechtstreeks op de users zelf.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van om met morele oordelen te gaan gooien. En dat is toch echt op betrekkings niveau.
Hé, daar hebben we die slachtofferrol weer!quote:Op maandag 21 april 2008 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
Maar dat is toentertijd een beetje verpest door DS4 die steeds ging zagen als ik wat nieuws postte (onder het mom van 'die politici werken zo hard, in tegenstelling tot jij luiwammes').
De mods zitten er niet om gedachtenpolitie te spelen. Zolang het niet buiten de fatsoensnormen treedt heb ik er geen moeite mee. Er zijn hier veel meer users met vaste stokpaardjes. In de politiek zitten vele politici met opvattingen waar ik niks mee kan en die ook nog eens ventileren. Dat is op dit subforum niet anders.quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
Hij heeft dit weekend nog lopen zieken in een (mijn) topic over agressie door stijgende brandstofkosten, met een oneliner die zich laat voorspellen: "het is allemaal de schuld van de linksen". Tot zover de bijdrage van SeLang. Het is een obsessie die ziekelijke vormen aanneemt en het is uitermate irritant, vandaar mijn klacht. Zoek voor de aardigheid eens op "linksen" en "Selang" met Google en je krijgt honderden hits. Een langspeelplaat waar een kras op zit, kun je ook afzetten.
Gelet op de kleur ligt het wel voor de hand dat de linksen er achter zitten...quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht dat te lang op rood staat? - Het is de schuld van de linksen.
Kan je daar de GroenLinksen in elk geval niet de schuld van geven.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelet op de kleur ligt het wel voor de hand dat de linksen er achter zitten...
Wat hebben die schoften nu weer gesloopt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan je daar de GroenLinksen in elk geval niet de schuld van geven.
Alle stoplichten en ze vervangen door rotondesquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat hebben die schoften nu weer gesloopt?
Dit is ook nog eens echt waar. Verkeerslichten gaan opzettelijk op rood als er verkeer aankomt, om autoverkeer te ontmoedigen. Rechts verzint zoiets niet hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Een stoplicht dat te lang op rood staat? - Het is de schuld van de linksen.
Zullen we dan ook maar een rechts huillie topic aan maken voor jou zodat jij daarin kunt gaan janken hoe slecht rechts is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
Fastmatti, die effe niet zo triest. Misselijkmakende opmerking is dat.
Ik kom even een suggestie doen of het mogelijk is dat er een Centraal Elseviertopic komt speciaal voor Martijn_77. Al zijn topics zijn een variatie op hetzelfde thema wat niet geheel onlogisch is aangezien Elsevier zelf een grijsgedraaide plaat is. Daarom mijn ideetje om dat soort eentonige topics toch een beetje te gaan bundelen.
Ik vraag mij even hardop af of jij wel de eerste steen moet gooien. Want ik heb genoeg draadjes van jouw hand gezien volgens hetzelfde recept. Alleen dan is het ingrediėnt "Elsevier" vervangen door een ander ingrediėnt. Maar of het ingrediėnt "Elsevier" nu het bezwaar moet zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
Al zijn topics zijn een variatie op hetzelfde thema wat niet geheel onlogisch is aangezien Elsevier zelf een grijsgedraaide plaat is. Daarom mijn ideetje om dat soort eentonige topics toch een beetje te gaan bundelen.
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:05 schreef DS4 het volgende:
Ik vraag mij even hardop af of jij wel de eerste steen moet gooien. Want ik heb genoeg draadjes van jouw hand gezien volgens hetzelfde recept. Alleen dan is het ingrediėnt "Elsevier" vervangen door een ander ingrediėnt. Maar of het ingrediėnt "Elsevier" nu het bezwaar moet zijn?
Wat toch wel enige verbazing wekt is dat jij het altijd eens lijkt te zijn met die stukjes uit Elsevier. Hierdoor ben je een karikatuur geworden, in de ogen van bepaalde users, denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.
Dat komt omdat ik alleen de stukken post waar ik het mee eens ben daarnaast gebruik ik ook andere bronnen. Maar dat willen sommige users niet zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat toch wel enige verbazing wekt is dat jij het altijd eens lijkt te zijn met die stukjes uit Elsevier. Hierdoor ben je een karikatuur geworden, in de ogen van bepaalde users, denk ik.
Nou, ik ben iha ook geen fan van een OP die niets anders is dan een stukje tekst uit welk blad dan ook, voorzien van een paar woorden door TS. Dus ik snap het punt wel... alleen: klopkoek doet vaak precies hetzelfde. Dat zijn irritatie specifiek is (te weten: bij een "rechts geluid") is mij ook wel bekend. Maar daar is klopkoek dan weer niet bijzonder in (en dan heb ik het niet over "rechts geluid", maar specifieke irritatie).quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk dat hij vooral een probleem heeft met het feit dat er naast zijn constante linkse geluid nu ook een rechts geluid te horen is op Fok.
Als je goed had gelezen vind ik dat dus niet, integendeel. Ik hou al helemaal niet van censuur. Roep maar wat, krijg je van mij, als ik het niet vind kunnen, wel tegengas.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar vind jij dan wel dat ik specifiek als enige user op de door klopkoek voorgestelde manier gecensureerd moet worden?
Kan wel weg lijkt me.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:20 schreef Super7fighter het volgende:
Nou wordt ie wel heel mooi..
Eerst provoceren in een slipje, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
stel je niet aan, je kan prima met 'm discussierenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kan wel weg lijkt me.
Echt zon focking kutuser is dat gewoon
Ik ben geen Martijn_77-kenner, zou dus niet weten of je ook andere bronnen gebruikt, echter als je nu ook eens zou pasten uit stukken van Elsevier waarmee je het niet eens bent, en zou vertellen waarom niet, dan zullen heel wat users zich minder aan je ergeren. Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik alleen de stukken post waar ik het mee eens ben daarnaast gebruik ik ook andere bronnen. Maar dat willen sommige users niet zien
dit dus want want iedere keer wanneer ik martijn77 zie staan weet ik al dat het een elsevier topic isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben geen Martijn_77-kenner, zou dus niet weten of je ook andere bronnen gebruikt, echter als je nu ook eens zou pasten uit stukken van Elsevier waarmee je het niet eens bent, en zou vertellen waarom niet, dan zullen heel wat users zich minder aan je ergeren. Ik ben ook wel benieuwd..
Dat is dan toch makkelijk voor de mensen die problemen hebben met Elsevier. Klik het niet aan en het is opgelost.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dit dus want want iedere keer wanneer ik martijn77 zie staan weet ik al dat het een elsevier topic is
Dan zou jij als mod zijnde zeker eens verder moeten kijken dan je neus lang is. Want ik gebruik ook regelmatig andere bronnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit dus want want iedere keer wanneer ik martijn77 zie staan weet ik al dat het een elsevier topic is
Ik loop hier al even rond en er is altijd een links en een rechts geluid geweest. Dus dat lijkt me geen argument om je stukjes altijd in minstens 2 verschillende topics te droppen en er bij voorkeur ook nog een nieuw topic over te beginnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het opiniedeel van de elseviersite en het nieuwsdeel van die site zijn geen andere bronnen hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou jij als mod zijnde zeker eens verder moeten kijken dan je neus lang is. Want ik gebruik ook regelmatig andere bronnen.
Even wat voorbeelden van alleen OPquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het opiniedeel van de elseviersite en het nieuwsdeel van die site zijn geen andere bronnen hoor.
quote:
Alle posts van Aoristus en Superfighter verwijderen, stuk voor stuk trollposts.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:42 schreef Montov het volgende:
Na verder inspectie blijkt het topic reddeloos verloren.
Enkele users werden inderdaad te opgewonden van het onderwerp.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:31 schreef Aoristus het volgende:
Je hebt gelijk, Montov, dat topic liep volledig uit de klauwen. Bedankt
mwah je hakt er ook wel erg hard in, vind je nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 05:39 schreef StefanP het volgende:
[poll] Wie moet de Amerikaanse presidentsverkiezingen winnen
KKK! Nazi! Racist!
Dit is POL fb....quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef Monidique het volgende:
Graftak Rost van Duisenberg bij NOVA
Schijnbaar doen mijn mod-rechten het niet meer...
Waarom moet ie dicht? Het tenenkrommende optreden van deze bekende mevrouw die de weg kwijt is, is nieuws genoeg dunkt mequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt. Maar mijn macht is hier veel groter dan in NWS.
(En ik dacht eerst dat het in POL stond,.)
De opzet is dermate tendentieus dat ik m bij voorzorg dichtgegooid heb. Heb het aangegeven bij de NWS mods, die zullen wel beslissen wat er mee moet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Waarom moet ie dicht? Het tenenkrommende optreden van deze bekende mevrouw die de weg kwijt is, is nieuws genoeg dunkt me
Maar Rock of je alterego vast welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:31 schreef Monidique het volgende:
Nee.
Gelukkig hebben jullie niets te zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vermoed het niet. Ik heb overleg gepleegd en we laten de titel zo.
Waarom zou Montov M's alterego zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
Wie is M's alterego? Montov?
Nou, sigme en Monidique ... jullie leken toch wel erg op elkaar op de meet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben echt al maaaaaaaaanden geen mod meer hoor. Noch ben ik M.'s alterego, maar dat terzijde.
Ik wou zeggen: even vrouwelijk, maargoed, even knap mag ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
Even knap.
Wat voor regels? Instemmend reageren op een uitspraak van een politicus lijkt mij gewoon passen in een discussie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 07:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders blaast debatavonden af; "moslims zijn laf"
Ik dacht dat er nieuwe regels waren tegen dit soort...."uitspraken"?
Je bent intelligenter dan dit, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat voor regels? Instemmend reageren op een uitspraak van een politicus lijkt mij gewoon passen in een discussie.
Ik ben de UltraIntelligent.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je bent intelligenter dan dit, mag ik hopen.
Je hebt gelijk, ik ga mijn modkrachten aanspreken.quote:Instemmen met een uitspraak ("De Goudse moslims zijn laf omdat ze de discussie niet aan willen gaan") oke. De uitspraak uit zijn verband rukken en daardoor generaliseren voor een gehele bevolkingsgroep (zoals deze user doet) ("moslims zijn laf") lijkt me verre van oke.
Uit: De Volkskrantquote:Imams: eerst excuses Wilders, dan pas debat
Janny Groen, Annieke Kranenberg
gepubliceerd op 10 mei 2008 02:47, bijgewerkt op 02:47
Amsterdam - ‘Bedroefd’ laat fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) weten dat hij genoodzaakt is zijn eerste debat met moslims, dat op de agenda stond voor 16 mei in Waddinxveen, te annuleren. De reden: gebrek aan belangstelling van de moslimgemeenschap. ‘Laf’ noemt Wilders de opstelling van de moslims op de site van de PVV. Maandenlang schreeuwen ze om een debat. ‘Maar nu de kans zich voordoet, durven zij de confrontatie niet aan.’
Uit: Trouwquote:Wilders verwijt de moslimgemeenschap een gebrek aan durf. De islamitische gemeenschap heeft maandenlang om een debat geschreeuwd, maar durft de confrontatie niet aan wanneer de kans daar is, stelt de PVV-voorman. Hij vindt het ook laf dat uitgenodigde imams uit Amsterdam, Den Haag en Tilburg het debat met hem en zijn fractie weigeren.
Uit: Reformatorisch Dagblad.quote:Vrijdag noemde Wilders de houding van de moskeeėn in Gouda, Amsterdam, Den Haag en Tilburg „laf.” Hij verwijt de moslimgemeenschap een gebrek aan durf. De PVV beraadt zich nu op andere manieren om toch het debat te kunnen aangaan.
Moet je beter opletten.quote:[b]Op zaterdag 10 mei 2008 11:23 schreef
StefanP en andere idioten laten jullie gewoon ongestoord raaskallen. I rest my case.
Het gaat volgens mij niet om jouw TT of OP, maar om een reactie in het topic.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:30 schreef Klopkoek het volgende:
Waar het om gaat: diverse media tekenen ook uit Wilders mond op dat hij de moslimgemeenschap laf vindt. Waarom ik het in de titel heb gezet is dat Wilders dat gebrek aan durf op geeft als reden voor het mislukken, vervolgens geef ik in de OP aan dat volgens mij die reden absurd is en vraag ik me af wat de oorzaak dan wel is.
Dat ik niet de hele quote kan optekenen komt omdat er simpelweg een beperkt aantal ruimte beschikbaar is in de titel. De gemiddelde krantenredactie doet trouwens niet anders.
Nee hoor, het ging me om de reactie van drNikita.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:35 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, stom. Verkeerd gezien. Op het eerste gezicht lijkt het alsof LV vooral wat aan te merken heeft op mijn topictitel (die ook verandert is).
je bedoelt mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:58 schreef Klopkoek het volgende:
Van alle Moderators: Sigme, Montov en die D'66er lijkt me Montov het meest in aanmerking komen voor de alter ego rol.
Ik kan me niet voorstellen dat M's alter ego sigme is of de D'66er.
Wat een diepe, diepe treurnis, dat zo'n topicje op slot gezet wordt. En dat allemaal omdat zo'n sneu mannetje het niet kan hebben dat zijn religie wordt afgeplast.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Klopkoek het volgende:
Verkapte indoctrinatie door de linksen
Die hier graag wat aan. Als je het niet doet, ook prima. Maar kijk niet vreemd op als het een puinzooi wordt.
Gaat ie nog open of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Allejezus, wat een niveautje hier.... En ja hoor, het zijn weer de oudgedienden...
Topic opgeschoond van sneu gekissebis. Laat dit aub geen gewoonte worden...
Ik wilde m even rustig opschonen. Hij is nu weer open.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gaat ie nog open of niet?
Want waarom schoon je anders het topic op?
Wat een klein lulletje ben je toch hč Rockie, heb je mijn reactie verwijderd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wilde m even rustig opschonen. Hij is nu weer open.
In het kader van het met veel bombarie opgetuigde nieuwe beleid zou het toch gedaan moeten zijn met dit soort opmerkingen?quote:
3 jaar ban?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In het kader van het met veel bombarie opgetuigde nieuwe beleid zou het toch gedaan moeten zijn met dit soort opmerkingen?
Dan heb je me nog nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een klein lulletje ben je toch hč Rockie, heb je mijn reactie verwijderd..
Steekt het allemaal erg jochie.
Ach, je moet maar denken dat het sterke schouders zijn hč die het ambt van moderator dragen..
Salutem is een kleuter..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki, je bewijst het gelijk van Salutem: lange tenen!
Jij discussieert niet, dat leidt dan ook snel tot reakties.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij discussieert niet, dat leidt dan ook snel tot reakties.
Jij begint met je eerste post al over racisten. De vrijheid van meningsuiting en de vrijheid om cartoons te maken gaat volledig aan je voorbij.
Zo wordt jij geen hoofdagent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Aaah ik word gek. met deze soort bla bla bla maak je geen vrienden
Zolang mensen zoals jij het je aantrekken zijn de cartoons blijkbaar nog nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:32 schreef Meki het volgende:
Dit is walgelijk... voornamelijk provoceren en beledigen zonder enige aanleiding
Aha naar anderen wijzen hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang mensen zoals jij het je aantrekken zijn de cartoons blijkbaar nog nodig.
Naar mijzelf hoef ik niet te wijzen. Ik respecteer dat jij ook de vrijheid neemt om mensen kanker te verwensen, onrechtmatig voor racist uit te maken ed. Ga lekker je gang. Maar als jij die vrijheid wil, gun dan ook een ander de vrijheid om jouw sprookje te beledigen of ter discussie te stellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha naar anderen wijzen he
maar nooit naar jezelf kijken he
Ik gun racisten geen vrijheid dat als eerste. racisten hebben geen hart en zijn onmenselijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naar mijzelf hoef ik niet te wijzen. Ik respecteer dat jij ook de vrijheid neemt om mensen kanker te verwensen, onrechtmatig voor racist uit te maken ed. Ga lekker je gang. Maar als jij die vrijheid wil, gun dan ook een ander de vrijheid om jouw sprookje te beledigen of ter discussie te stellen.
Ook de Qu'ran heeft een andere wang die je toe kan keren zonder zelf in retoriek te vervallen.
Andere mensen, andere uitingen, deal with it.
Modschennis.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:31 schreef du_ke het volgende:
We hebben geen mods hier in pol.
Dus helaas.
Present.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
zeg .. mods waar zijn jullie
Mooi. Goodluck.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En eindelijk tijd voor mijn modschap na 10 weken hard werken
iemand die al net zo lang hier rondstruint als dat jezelf doetquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie is icecreamfarmer_NL eigenlijk?![]()
Heb ik een selectieprocedure gemist?
Ik was echt eerder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
iemand die al net zo lang hier rondstruint als dat jezelf doet
een paar maandenquote:
Maak daar maar een half jaar van.quote:
Wat is hier het beleid bij doodsverwensingen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en woningspeculanten tegen de muur zetten.
voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is hier het beleid bij doodsverwensingen?
EG blijft maar bezig om zijn tegenstanders persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Je stikt bijkans letterlijk in je dogma´s, Argento . Stuitend (lees eng) gewoon.
Hij weet welk adres?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:!
Bied jij eerst maar eens excuses aan mijn adres aan. Je weet wel welke.
dat zou ik ook wel willen wetenquote:
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe kun je toch dit soort taal uit je muil krijgen? Hebben jullie fascisten dan zo weinig respect voor de medemens?
Je hebt helemaal gelijk. Het gescheld van KK loopt de spuigaten uit. Het komt erg gefrustreerd over.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.
Ah ja, maar mensen kanker toewensen (noem geen namen, het begint met een W.) kan uiteraard wel. Mooi om te weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.
Je discussie technieken vervelen. Je legt constant mensen woorden in de mond. Grow up, je hebt genoeg feitenkennis om op normale manier te kunnen discussiėren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ja, maar mensen kanker toewensen (noem geen namen, het begint met een W.) kan uiteraard wel. Mooi om te weten.
Hij kan dit niet onderbouwen want dit heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef du_ke het volgende:
Voor PJO is ene partij pas rechts als ze netjes de holocaust ontkennen en abortus willen verbieden.
Nee maar zo goed als alle Nederlandse partijen zijn linksquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef PJORourke het volgende:
Ik teken protest aan tegen dit soort laster:
[..]
Hij kan dit niet onderbouwen want dit heb ik nooit gezegd.
Nee, natrappen is sterkquote:
Dat is niet de reden dat hij geband is en dat weet je zelf ook wel, zijn taalgebruik was al weken ver onder de maatlquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, natrappen is sterk
Als een debater zou je het juist jammer moeten vinden, als een van je tegenstanders niet kan posten. Maar ja, als niet van feitenkanonnen houdt, dan begrijp ik je vreugde wel![]()
Het ging er mij om dat natrappen niet nodig is. En natuurlijk moet iedereen zich an de regels houden. Maar ik heb hier vaker rechtse mensen veel ergerder dingen zien posten en niet werden geband. Ik roep in dit verband in de herinnering van het postgedrag van bijv. Dr.Nikkita. ..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat hij geband is en dat weet je zelf ook wel, zijn taalgebruik was al weken ver onder de maatl
zover ik weet zijn dr.nikkita en pjorourke verschillende malen geband net als stefanp.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ging er mij om dat natrappen niet nodig is. En natuurlijk moet iedereen zich an de regels houden. Maar ik heb hier vaker rechtse mensen veel ergerder dingen zien posten en niet werden geband. Ik roep in dit verband in de herinnering van het postgedrag van bijv. Dr.Nikkita. Dat kant noch wal raakt. Ze wenste mij hartstikke dood, ik beklaagde mij toen hierover maar was kennelijk niet genoeg voor een ban....
Ik mag me soms zorgen hieromtrent, want af en toe vrees ik toch dat er met meerder maten wordt gemeten.
Zie het als opbouwende kritiek.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
KlopKoek is erg bevlogen en schiet soms door in de emotie. Hij is ook veel beter als hij zakelijk blijft, hij kan het makkelijk winnen op pure kennis. Maar er is geen user zonder nadelen....
Je kan veel van hem vinden, maar niet dat hij niet over veel kennis beschikt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
KK heeft ongetwijffeld veel kwaliteiten maar wat hier staat hoort daar zeker niet bij
Ja, maar jij huilt dan ook wel erg gauw hoor. De laatste keer over mij was toch wel deerniswekkend, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef Fastmatti het volgende:
Ach, kom op. Papierversnipperaar liep dit weekend nog te verkondingen dat bepaalde mensen tegen de muur moesten. Gebeurt ook niks mee. Belangrijker is het om je er niks van aan te trekken, maar ja dat doe je misschien makkelijker als je er mee opgegroeid bent.
Wat een flauwekul. Ik ben maandenlang niet in de FB geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar jij huilt dan ook wel erg gauw hoor.
Maar hij radicaliseerde de laatste weken enorm. Bovendien post hij allang weer met zijn kloon.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
KlopKoek is erg bevlogen en schiet soms door in de emotie. Hij is ook veel beter als hij zakelijk blijft, hij kan het makkelijk winnen op pure kennis. Maar er is geen user zonder nadelen....
Toch wil ik het best even voor hem opnemen. Hij draagt veel bij aan dit forum met vele goede topics en stevige inbreng. Dat is nog steeds wel de zuurstof voor een forum. Ik vind hem nog steeds de beste nieuwkomer van 2007..
Dus laten we ook zuinig zijn op dit soort users. En ja, bevlogenheid hoort daar ook bij. Een debat kan ook niet zonder emotie....
Maar uiteraard moeten de proporties niet uit het oog verliezen. En mogen we best elkaar op wijzen als er iemand uit de bocht vliegt. Want terecht wat je zegt...het gebeurt ons allemaal wel een keer.
Dat laat hij dan verdomd weinig blijken in zijn topics, na 10 posts is zijn stelling over het algemeen al onderuitgeschopt met bronnen en cijfers (vaak ook nog de cijfers die KK zelf plaatste)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan veel van hem vinden, maar niet dat hij niet over veel kennis beschikt.
quote:Ik jouw beoordelingsvermogen eerder ter discussie gesteld (vb: over debaters kwaliteiten van Wouter Bos).
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ik ben maandenlang niet in de FB geweest
Maandenlang?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
EG blijft maar bezig om zijn tegenstanders persoonlijk aan te vallen.
Mensen wijzen op idiotie voegt wel wat te jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voegt dit allemaal wat toe?
Man wat zijn we weer hypocriet bezig. Alle FB-topics worden voor de helft gevuld door jou. Meld ik eens een keerjte wangedrag krijg ik uitgerekend jou over me heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen wijzen op idiotie voegt wel wat te ja
Maar ik vind het verder wel goed hoor.
Of zou het zo zijn dat ik maar weinig verschil zie tussen jou en KK? (wat overigens geen compliment is EG)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Zou het inderdaad niet verstandig zijn om eerst te kijken wie wat post ?
Of duik je ook altijd in een bad zonder eerst te kijken of er wel water inzit?![]()
Je weet dat ik de inbreng van Klopkoek waardeer, maar "feitenkanon"...?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, als niet van feitenkanonnen houdt, dan begrijp ik je vreugde wel![]()
Postcount.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voegt dit allemaal wat toe?
Je hoeft niet lullig te doen over een gebruikte term. Met het feit dat je de inbreng van Klopkoek weet te waarderen- en terecht- weet je donders goed wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet dat ik de inbreng van Klopkoek waardeer, maar "feitenkanon"...?
Nou als jij het verschil niet ziet tussen KK en mijzelf, dan lever je bij deze het ultieme bewijs dat er idd iets goed mis is met je beoordelingsvermogen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of zou het zo zijn dat ik maar weinig verschil zie tussen jou en KK? (wat overigens geen compliment is EG)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou als jij het verschil niet ziet tussen KK en mijzelf, dan lever je bij deze het ultieme bewijs dat er idd iets goed mis is met je beoordelingsvermogen.....
De helft is van mij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Man wat zijn we weer hypocriet bezig. Alle FB-topics worden voor de helft gevuld door jou.
Wat een lijdensdruk toch weerquote:Meld ik eens een keertje wangedrag krijg ik uitgerekend jou over me heen
Nou je hebt geen recht van spreken als je twee verschillende users klaarblijkelijk niet uit elkaar kan houden. Ook qua stijl van discussiėren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt dat ik het heb over de manier van discusieren (en dan vooral in je gigantische afgunst reeks) zegt volgens mij meer dan genoeg over het gebrek aan beoordelings- en leesvermogen van jou kant.
Voor een blind paard als jij maakt het niet uit. Zelfs als zouden we klonen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Chewie het volgende:
EG, welke van de 2 is nu de kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |